loading...
znews
نویسنده وبلاگ بازدید : 313 یکشنبه 17 شهریور 1398 نظرات (2)

کسب درامد بیت کوین

ما دراین مقاله سعی می کنیم به صورت کاربردی و با استفاده از تجربیاتی که در سال ها در بازار ارز دیجیتال بدست امده است شما را با ۷ روش کسب درامد از ارز دیجیتال  اشنا کنیم.

خرید ارز دیحیتال و نگه داری آن

مسلما یکی از روشهای ابتدایی که برای کسب سود از ارزهای دیجیتال و رمزارزها در نظر گرفته می شود خرید و نگه داری ان و بعد از کسب سود فروش ان خواهد بود.(البته این روحیه خرید و نگه داری و فروش با سود چند درصدی برای ما ایرانی ها که در سال های اخیر به علت رشد قیمت دلار و افزایش قیمت چند صد درصدی کالا یک تکنیک از پیش پا افتاده است و ایرانی ها در این زمینه خود استاد هستند)

اگر نگاهی به نمودار بیت کوین از ابتدا تا کنون بیندازیم متوجه میشویم کسانی که در این روش را برای کسب سود انتخاب کردند همگی در یک سود چند هزار درصدی به سر می برند

قیمت بیت کوین ازابتدا

این نمودار ماهانه قیمت بیت کوین حدودا از سال ۲۰۱۱ تا کنون است.دز زمان حال این روش کسب درامد با استرس هایی ممکن است همراه باشد.هم اکنون بیت کوین در ۹ سالگی خود به سر می برد پس نباید انتظار داشته باشید همانگونه که در سال های اول با خرید و نگه داری به کسب سود می رسیدید باز هم تکرار شود.برای مثال اگر شما در سال ۲۰۱۷ و بیت کوین خود را در قیمت ۲۰ هزار دلار خریداری می کردید پس از چند ماه که قیمت بیت کوین به ۳ هزار دلار رسید قطعا شما راهی بیمارستان می شدید. پس چکار کنیم؟

باید حواسمون به اخبار و اتفاقاتی که در مورد رمز ارزها رخ می دهد باشد و مورد دوم به نظر من این است که به هیچ وجه با سرمایه ای که حداقل چند سال به ان احتیاج نداشته باشید به هیچ وجه وارد این بازار نشوید.اینجا یک بازار جهانی محسوب میشود و قواعد بازی خودش را دارد و هیچ گاه بدون اموزش هم وارد این نوع سرمایه گذاری نشوید

کسب سود از بیت کوین

حب زیادی گویا شما را دل سرد کردم یه نگاهی به جدول بالا بیندازید متوجه می شودید اگر سرمایه گذاری شما بلند مدت باشد می توانید امیدوار به کسب درامد از ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین باشیم.پس جه بهتر که بیت کوین را در قیمت معقول خریداری کنیم.حتما سری به مقاله تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سری بزنید

 

برای آموزش بیشتر به سایت داریک لند مراجعه شود

نویسنده وبلاگ بازدید : 118 چهارشنبه 16 مرداد 1398 نظرات (0)

با توجه به افزایش مساحت شهر تهران تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران همواره یکی از دغدغه های ساکنین محدوده غرب بوده است و نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور در غرب تهران بسیار از سوی غرب نشینان پایتخت استقبال گردید.

چرا تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران
شرکت ایران رادیاتور هم اکنون بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده پکیج شوفاژ در کشور میباشد با توجه به اینکه بیشترین فروش محصول این شرکت در شهر تهران میباشد ارائه خدمات پس از فروش در شهری که طی کردن مسیر شرق به غرب آن (به دلیل بار ترافیکی شدید ) چندین ساعت به طول می‌انجامد کاریست بسیار دشوار و چاره کار تاسیس مراکز مختلف خدماتی در مناطق مختلف شهر تهران بوده است. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران توسط چند مرکز مختلف در غرب و شمال غرب تهران صورت می گیرد..

نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران
لازم به ذکر است که مراکز نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران زیر نظر مستقیم شرکت صورت می‌گیرد و در ضمن دارای یک شعبه در محدوده غرب تهران و یک شعبه در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد میباشد.

۰۲۱۴۴۵۷۰۵۳۰ : غرب تهران

۰۲۱۸۸۱۹۵۴۲۵ : شهرک غرب

چرا تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور غرب تهران ؟
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران به دلیل اهمیت زمان در زندگی امروزی یکی از بهترین انتخاب های مصرف کنندگان این محصول در غرب استان تهران میباشد.

کمی درباره غول تولیدکننده پکیج :
به جرات میتوان گفت گروه صنعتی ایران رادیاتور در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده پکیج در کشور میباشد. که بیشترین سهم فروش در بین رقبای خود را دارد و از این برند ایرانی روزانه صدها پکیج فقط در شهر تهران نصب میگردد. با توجه به سابقه این شرکت در حال حاضر میلیون ها پکیج ایران رادیاتور در حال کار میباشد. و قاعدتا این حجم پکیج در سطح شهر تهران میباشد . بدیهی است سرویس دهی به این حجم از پکیج فقط در شهر تهران نیازمند مراکز متعددی میباشد. این مرکز نیز ارائه دهنده تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران میباشد که با همکاری تیمی از تعمیرکاران حرفه ای اقدام به سرویس دهی به مشترکین شرکت ایران رادیاتور نموده است.

همشهری گرامی که ساکن محدوده غرب و شمال غرب تهران میباشید در صورتیکه از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنید و در حال حاضر به مشکل برخورده است جهت اعزام تعمیرکار مجاز به محل شما در سریعترین زمان همین الان و در هر ساعت از شبانه روز با یکی از شماره های زیر تماس حاصل نمایید.



تعرفه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران
هزینه انجام سرویس و نگهداری شوفاژ دیواری نرخ از پیش تعیین شده ای ندارد ولی این مجموعه این تضمین را دارد که هزینه ای که تعمیرکاران ما جهت انجام خدمات دریافت می‌کنند بسیار پایین تر از سایر تعمیرکاران خواهد بود. نظارت دقیق مدیریت مراکز تعمیرات غرب تهران بر فاکتورهای سرویسکاران امکان بالاتر از تعرفه گرفتن از مشتری را نخواهد گذاشت.

البته در صورتی که مشتری عیب بوجود آمده را به طور صحیح شناسایی کرده باشد حتی به صورت تلفنی و قبل از حضور تعمیرکار امکان استعلام قیمت وجود دارد.

پس الان متوجه لزوم مطالعه مقالات آموزشی را دانستید. حتی اکر با مطالعه مطالب این سایت موفق به رفع مشکل بوجود آمده نشدید با عیب یابی که انجام می‌دهید قبل از حضور تعمیرکار نیز امکان استعلام قیمت از اوپراتور وجود دارد.

کلیه تعمیرکاران محدوده غرب و شمال غرب تهران موظف می‌باشند که بابت هزینه ایاب و ذهاب در این مناطق هیچ گونه مبلغی را از مشتری دریافت نکنند.

مراکز ما در غرب تهران :

شهرک غرب – خیابان دادمان – خیابان درختی

۰۲۱-۸۸۱۹۵۴۲۵

محدوده غرب تهران

۰۲۱-۴۴۵۷۰۵۳۰

نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران
تعمیر انواع پکیج ایران رادیاتور در غرب استان تهران


پکیج ایران رادیاتور مدل L

پکیج ایران رادیاتور مدل M

پکیج ایران رادیاتور مدل BM

پکیج ایران رادیاتور مدل K

پکیج ایران رادیاتور مدل E

تعمیرات انواع پکیج فن دار {FF} و بدون فن {CF} ایران رادیاتور در غرب تهران

برای با انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور آشنا شوید میتونید به آدرس سایت این شرکت مراجعه کنید. برای این منظور اینجا کلیک کنید

مطلبی تحت عنوان آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور منتشر کردیم
نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور غرب تهران
ارائه خدمات ::



* برطرف نمودن کلیه ایرادات، سرویس و تعمیرات تخصصی انواع پکیج شوفاژ دیواری ایرانی و خارجی



* انجام سرویس های عمومی و تعویض یا تعمیر قطعات حین سرویس



* اسید شویی مدار گرمایش و آب گرم مصرفی و متعلقات مربوطه شامل یونیت رفت و یونیت برگشت و قطعات داخلی هر یک از آنها بصورت کامل

مطلبی قبلا تحت عنوان تعمیر پکیج غرب تهران منتشر کردیم


محدوده سرویس دهی :



همت غرب – دهکده المپیک – شهرک آزادی -تهرانسر- آزادی – طرشت – ستارخان – آریا شهر (صادقیه) – شهرزیبا – شهران –

آبشناسان- جنت آباد – شاهین – مرزداران – جلال – پونک – سیمون بولیوار- یادگار –

گیشا- شهرک غرب – سعادت آباد – شهرک راه اهن – دریاچه چیتگر و امیر کبیر – اکباتان . چهاردیواری – فرحزادی – درکه و …

در سال های اخیر به دلیل افزایش تعداد تعمیرکاران و عدم وجود تخصص این افراد به تعمیرات قطعات یدکی،

متأسفانه اکثراً در اولین برخورد با قطعات معیوب پکیج بدون تأمل اقدام به تعویض قطعه مورد نظر نموده

و در انتهای کار با تحویل چندین قطعه معیوب مشتری نگون‌بخت را متحمل پرداخت یک فاکتور سنگین می‌کنند.

متأسفانه تبعات همین رفتار غیر حرفه ای باعث سلب اعتماد مشتری از تعمیرکاران می‌شود.

مسلّماً نام اینگونه از افراد را تعمیرکار نمیشه نامید و عبارت ” تعویض کار” بیشتر برازندشون هست.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران
نمایندگی ایران رادیاتور صادقیه
نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور در محدوده فلکه دوم صادقیه آماده ارائه خدمات و تعمیرات انواع پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران میباشد . سرویس دهی به مشترکین ایران رادیاتور در صادقیه ، آیت‌الله کاشانی ، بلوار فردوس ، طرشت ، ستارخان ، مرزداران ، پیامبر ، و …

تلفن تعمیرکار ۲۴ ساعته در محدوده های فوق : ۰۹۱۲۰۹۷۴۰۵۳

نمایندگی ایران رادیاتور در ستارخان
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در منطقه ستارخان و حومه حضور تعمیرکار در سریعترین زمان ممکن و کمتر از نیم ساعت پس از اولین تماس مشتری خواهد بود . هزینه ایاب و ذهاب در محدوده ستارخان و حومه به دلیل نزدیک بودن به محل نمایندگی رایگان محاسبه میشود .

جهت تعمیرات پکیج در ستارخان و حومه با تلفن : ۰۹۱۲۰۹۷۴۰۵۳ تماس بگیرید .

تعمیرات پکیج شبانه روزی
این مرکز با ارائه تعمیرات پکیج شبانه روزی اقدام به سرویس دهی به مصرف کنندگان انواع پکیج دیواری در شهر تهران نموده است. جهت استفاده از خدمات و تعمیرات پکیج 254 ساعته با یکی از شماره های ما تماس بگیرید.

 

نویسنده وبلاگ بازدید : 94 دوشنبه 25 بهمن 1395 نظرات (0)

کامران تفتی Kamran Tafti بازیگر سریال آرام میگیریم و میکائیل متولد ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ فارغ التحصیل بازیگری که از کودکی تئاتر را در کنار پدرش اردشیر تفتی آغاز کرد . و در زمان دانشجویی وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد. و با استادانی چون حمید امجد , محمد رضایی راد , محمد چرمشیر , بهزاد فراهانی , قطب […]

نوشته بیوگرافی کامران تفتی +مصاحبه ،عکس برادرش و دانلود آهنگ جدید اولین بار در مجله سرگرمی. پدیدار شد.


لینک منبع و پست :بیوگرافی کامران تفتی +مصاحبه ،عکس برادرش و دانلود آهنگ جدید
http://s1g.ir/%d8%a8%db%8c%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%81%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%8c%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 84 سه شنبه 19 بهمن 1395 نظرات (0)

مقدمه:چرا بايد آزادي فرهنگي  مورد حمايت حقوقي واقع شوند؟ اين نخستين و اصلي‌ترين پرسش پايه‌گذار نوشتار حاضر است كه تلاش براي شرح و بسط و نيز يافتن پاسخي متناسب با آن، بندبند و بخش بخش اين نوشته را شكل مي‌دهد: اهميت آزادي‌هاي فرهنگي بر چه مبنايي استوار است كه آنرا شايستة تضمين و تامين حقوقي مي‌‌نمايد، چه مبنايي اين آزادي‌ها را به قلمرو جاودان آزاديهاي اساسي وارد مي‌كند و چرا اين آزادي‌ها به عنوان مساله‌اي براي نظام حقوق اساسي و در بطن آن مطرح مي‌شوند؟‌ بنابراين پرسش از اهميت و جايگاه آزادي هاي فرهنگي، مساله اساسي اين نوشتار است با ابتناء بر اين پيش فرض كه اساس اهميت آزاديهاي فرهنگي را مي توان در دو مبناي ارزش جستجو كرد: نخست در خود ارزش ذاتي آزاديهاي فرهنگي و ديگري در ارزش كاركردي آن يعني ارزشي كه براي ديگر مقوله‌ها دارد كه اين مقوله‌ها عبارتند از «حوزة عمومي»  و حقوق اساسي، و اين ارزش‌ ها مبناي اهميت صيانت از آزادي‌هاي فرهنگي قرار مي‌گيرند. از اين روي پرسش اصلي، خود به سه پرسش ديگر …

دانلود تحقیق آزادي فرهنگي | فروشگاه فایل
file.faridfile.ir/?p=57235‎Cached27 ژانويه ۲۰۱۷ … مقدمه: چرا بايد آزادي فرهنگي مورد حمايت حقوقي واقع شوند؟ اين نخستين و اصلي‌ترين
پرسش پايه‌گذار نوشتار حاضر است كه تلاش براي شرح و بسط و …
دانلود تحقیق آزادي فرهنگي – فراتک‌ سل
farataksell.ir/دانلود-تحقیق-آزادي-فرهنگي/‎Cachedمقدمه:چرا بايد آزادي فرهنگي  مورد حمايت حقوقي واقع شوند؟ اين نخستين و
اصلي‌ترين پرسش پايه‌گذار نوشتار حاضر است كه تلاش براي شرح و
بسط …
دانلود تحقیق آزادي فرهنگي – ایران کلبه
www.irankolbe.com/دانلود-تحقیق-آزادي-فرهنگي/‎Cached17 دسامبر ۲۰۱۶ … دانلود تحقیق آزادی فرهنگی. مقدمه:چرا باید آزادی فرهنگی مورد حمایت حقوقی واقع شوند؟
این نخستین و اصلی‌ترین پرسش پایه‌گذار نوشتار حاضر است …
دانلود تحقیق کامل درباره چرا بايد آزادي فرهنگي مورد حمايت حقوقي واقع …
file.takhfifestan.com/دانلود-تحقیق-کامل-درباره-چرا-بايد-آزاد/‎Cached15 ژانويه ۲۰۱۷ … Share Tweet Pin Mail دانلود تحقیق کامل درباره چرا باید آزادی فرهنگی مورد حمایت
حقوقی واقع شوند آیا می‌توان دس. دانلود پژوهش چرا بايد آزادي فرهنگي …
دانلود تحقیق آزادی فرهنگی – دانلود مقاله پروژه فایل رایگان
downloadproje.ir/pnu/2016/11/13/دانلود-تحقیق-آزادی-فرهنگی/‎Cached13 نوامبر ۲۰۱۶ … دانلود تحقیق آزادی فرهنگی. فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:۲۱۵
فهرست مطالب: مقدمه ۵ فصل اول ۱۵ مباني نظري آزادي‌هاي فرهنگي ۱۵ …
بایگانی‌ها مقاله آزادی فرهنگی – ژئو فایل
geotechco.ir/tag/مقاله-آزادی-فرهنگی/‎Cachedچرا بايد آزادي فرهنگي مورد حمايت حقوقي واقع شوند        
      بخشی از متن اصلی : مقدمه چرا بايد آزادي فرهنگي  مورد

دانلود تحقیق آزادي فرهنگي – داک لینک
doclink.ir/دانلود-تحقیق-آزادي-فرهنگي/‎Cachedمقدمه:چرا بايد آزادي فرهنگي مورد حمايت حقوقي واقع شوند؟ اين نخستين و اصلي‌ترين
پرسش پايه‌گذار نوشتار حاضر است كه تلاش براي شرح و بسط و نيز يافتن پاسخي …
پروژه آزادی فرهنگی – دانلود فایل های درسی، آموزشی و مقالات
iranwords.ir/tag/پروژه-آزادی-فرهنگی/‎Cachedچرا بايد آزادي فرهنگي مورد حمايت حقوقي واقع شوند بخشی از متن اصلی : مقدمه چرا
بايد آزادي فرهنگي مورد حمايت حقوقي واقع شوند؟ اين نخستين و اصلي‌ترين پرسش …
دانلود تحقیق آزادي فرهنگي
www.bestofday.ir/shop/text/201610250437432192
۲۵ ا کتبر ۲۰۱۶ … دانلود تحقیق آزادي فرهنگي چرا بايد آزادي فرهنگي مورد حمايت حقوقي واقع شوند؟ اين
نخستين و.
[PDF] PDF[چرا باید آزادی فرهنگی مورد حمایت حقوقی…] – ۲۰۱۷-۰۱-۲۸
articlenetwork.ir/pdf=22117‎Cachedﺻﻔﺤﻪ ۱ ۲۰۱۷-۰۱-۱۴ داﻧﻠﻮد ﺷﺪه در ﺗﺎرﯾﺦ ﭼﺮا ﺑﺎﯾﺪ آزادی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﻮرد ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺣﻘﻮﻗﯽ… ﭼﺮا ﺑﺎﯾﺪ آزادی
ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﻮرد ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺣﻘﻮﻗﯽ… ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﺨﺘﺼﺮ: در اﯾﻦ ﻓﺎﯾﻞ ﭼﺮا ﺑﺎﯾﺪ آزادی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﻮرد ﺣﻤﺎﯾﺖ. ﺣﻘﻮﻗﯽ واﻗﻊ …

دانلود تحقیق آزادي فرهنگي در سایت به روز فایل


لینک منبع و پست :دانلود تحقیق آزادي فرهنگي
http://berooz.flie.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%8a-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%d9%8a/
نویسنده وبلاگ بازدید : 193 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

مافین پیتزایی نوعی مافین غذایی یا کیک غذایی جدید و جالب است که با انواع خمیر پیتزا تهیه میشود. با طرز تهیه مافین پیتزایی خوشمزه آشنا شوید.

مافین نوعی نان کم شیرین است که در دو نوع اصلی؛ مافین انگلیسی و مافین آمریکایی تهیه می‌شود. در مافین انگلیسی از خمیر مایه و در مافین آمریکایی از بیکینگ پودر استفاده می‌شود. در صورتی که در خمیر مافین از شکر، کشمش و سایر افزودنی‌های شیرین استفاده نشود، آن را در وعده صبحانه و یا هنگام صرف چای عصر میل می‌کنند. اما نوع دیگری از مافین‌ها نیز هستند که در آن‌ها نه تنها از هیچ شیرین‌کننده‌ای استفاده نمی‌شود، بلکه از انواع چاشنی‌ها و مواد اولیه گوشتی و یا سبزیجات بهره برده و انواع مافین‌های غذایی خوشمزه را تهیه می‌کنند. 

در ادامه این توضیحات، با طرز تهیه یکی از خوشمزه‌ترین و جالب‌ترین ایده‌های غذایی یعنی مافین پیتزایی در خدمت شما خواهیم بود. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه مافین پیتزایی:

 آرد ۵۰۰ گرم 
تخم مرغ  ۱ عدد 
شیر ولرم  ۲۵۰ میلی لیتر 
مایه خمیر  ۱۰ گرم 
روغن مایع  ۵-۶ ق غذاخوری 
نمک  ۱ ق چای‌خوری 
شکر  ۱ ق غذاخوری 
 پنیر پیتزا ۱ پیمانه 
پپرونی  ۱ پیمانه 
 فلفل دلمه خردشده نصف پیمانه
پودر آویشن و ریحان تازه  برای تزیین
 سس گوجه فرنگی نصف پیمانه 
طرز تهیه مافین پیتزایی، مافین غذایی، کیک غذایی، انواع مافین

طرز تهیه مافین پیتزایی:

  1. برای تهیه مافین پیتزایی شما می‌توانید خمیر پیتزا را با هر یک از روش‌هایی که دوست دارید تهیه کنید. با این حال ما از دستور تهیه خمیر جادویی پیتزا یا خمیر معرکه استفاده کردیم. برای این کار شما باید ابتدا تخم‌مرغ‌ها را داخل یک کاسه شکسته و به آن‌ها نمک، شکر، روغن مایع و شیر گرم بیفزایید.
  2. مواد را خوب مخلوط کرده و مایه خمیر را به آن اضافه کنید.
  3. آرد را کم‌کم به مواد فوق اضافه کنید و هم بزنید.
  4. اضافه‌کردن آرد را تا جایی که آرد به راحتی جذب مواد نشود ادامه دهید. وقتی به این مرحله رسید اضافه کردن آرد را متوقف کنید حتی اگر هنوز مقداری از آرد باقی مانده باشد.
  5. فر را روشن کنید و بعد از یکی، دو دقیقه آن را خاموش کنید.
  6. از خمیر آماده شده، با دست به اندازه توپ‌های کوچک برداشته و با حوله روی آن‌ها را بپوشانید.
  7. فر را خاموش کرده و خمیر را به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه در آن قرار دهید تا استراحت کند.
  8. خمیر جادویی شما آماده است. حالا کاری که باید انجام بدهید این است که قبل از هر چیز فر را روشن کنید و دمای آن را روی ۱۸۰ تا ۱۹۰ درجه تنظیم کنید.
  9. کف قالب‌های مافین را چرب کنید. 
  10. فلفل دلمه خردشده، برش‌های سوسیس و پنیر پیتزا را داخل ظرف خمیر ریخته و باهم مخلوط کنید.
  11. خمیر را ۱۰ دقیقه استراحت دهید. 
  12. حالا از خمیر مخلوطی که تهیه کرده‌اید، به اندازه توپ‌هایی کمی بزرگ‌تر از گردو برداشته و داخل قالب‌های مافین قرار دهید. 
  13. روی هر یک از آن‌ها کمی پودر آویشن بریزید و قالب‌ها را داخل فر قرار دهید. 
  14. حدود ۲۰ دقیقه زمان بدهید تا مافین پیتزایی شما آماده شود. 
  15. بعد از اتمام زمان پخت، مقداری ریحان خردشده و سس گوجه روی مافین‌ها بریزید و آن‌ها را داغ سرو کنید.

امیدواریم از این آموزش استفاده لازم را ببرید و این مافین‌های خوشمزه کوچک را تهیه کرده و از طعم آن‌ها لذت ببرید. نوش جان.

گردآوری و ترجمه: مجله اینترنتی ستاره



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه مرغ حلقه ای مواد لازم برای مرغ حلقه ای آرد سفيد گرم پیمانه خامه قاشق آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه مرغ حلقه ای مواد لازم برای مرغ حلقه ای آرد سفيد گرم پیمانه خامه قاشق سوپخوری…

مطلب طرز تهیه مافین پیتزایی با خمیر جادویی پیتزا در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :طرز تهیه مافین پیتزایی با خمیر جادویی پیتزا
http://mofidestan.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%d9%85%d8%a7%d9%81%db%8c%d9%86-%d9%be%db%8c%d8%aa%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%ae%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%be/
نویسنده وبلاگ بازدید : 95 دوشنبه 04 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

نکات نگهداری از سبزیجات

البته به نظر نگارنده برای نگه داری سبزیجات می توان از ادغام دو روش اعلام شده ی قبل استفاده کرد . یعنی چنان چه برای نگه داری برخی از سبزیجات نیاز به یخچال باشد و در منزل دو یخچال داشته باشید که در یکی مواد غذایی حساس مانند گوشت ، شیر و …

 

و در دیگری میوه و سبزیجات را قرار می دهید ، یا این که دارای یک یخچال بوده باشید که در قسمت فریزر یا به عبارتی قسمت تشکیل یخ ( یخدان ) آن از بیرون باز شده و ارتباطی با در قسمت یخچال نداشته باشد ،

 

با رعایت اصول قرار دادن محصول در یخچال ، می توان برای نگه داری سبزیجات سالم ، آن ها را شسته و در قسمت یخچال نگه داری کرد .

 

لیکن چنان چه در یخچال و فریزر ( یخدان ) مشترک باشد و مواد غذایی حساس مانند گوشت به صورت خام یا پخته ، شیر و غیره را در آن نگه داری می کنید باید سبزیجات را برای نگه داری ، شست و شو کنید ،

 

 

زیرا چنان چه پیش تر بیان شد امکان انتشار میکروب ها از سطح سبزیجات به فضای داخل یخچال و در نتیجه قرار گرفتن آن ها بر روی گوشت ، شیر و غیره بسیار زیاد است .

 

یادآوری می شود که سبزیجات را قبل از مصرف باید به طور حتمی شست و شو کنید .

 

برخی خوانندگان متذکر می شوند که چنان چه سبزیجات را برای نگه داری ابتدا با مایع ظرف شویی و سپس با مواد ضد عفونی کننده شست و شو دهیم ، سرعت فساد ( خرابی سبزیجات شدید تر می شود

 

که در این رابطه به نظر می رسد باید تناسب مقدار مصرفی و زمان قرار گرفتن سبزیجات در مایع ظرف شویی و مواد ضد عفونی کننده برقرار شود و چنان چه با رعایت آن هم چنان خرابی سبزیجات تسریع شود باید

 

در مقدار و زمان قرار گرفتن سبزی در مواد مصرفی و یا در ماهیت فرمول مواد مصرفی ( مایع ظرف شویی و ضد عفونی کننده ) تأمل داشت .

 

اگر چه ممکن است این مواد تهیه شده دارای برچسب های تأیید شده از سوی مراجع ناظر باشند .

 

 

سالم سازی سبزیجات

در زیر یک دستورالعمل جهت سالم سازی و نگه داری سبزیجات آورده می شود . باز هم یاد آور می شویم ، سبزیجات یکی از فسادپذیرترین محصولات کشاورزی هستند .

 

این محصول در مزرعه ممکن است با مدفوع حیوانات و یا جریان فاضلاب ها و غیره آغشته شود ، لذا به سادگی می تواند انگل پذیر باشند .

 

بنابراین جهت جلوگیری از آثار نامطلوب موارد فوق روش زیر را ارائه می کنیم .

 

الف – پاک سازی :
 ابتدا سبزیجات را به خوبی پاک کنید و شست و شو دهید تا مواد زائد و گل و لای آن برطرف شود .

 

ب – انگل زدایی :
سبزیجات را در یک ظرف متناسب با میزان سبزی ، ریخته و به ازای هر لیتر ۳ تا ۵ قطره مایع ظرف شویی معمولی به آن اضافه کرده و ظرف را از آب پر کرده و قدری به هم بزنید تا تمام سبزی در داخل کف آب قرار گیرد .

 

مدت ۵ دقیقه سبزی را در کف آب نگه دارید ، سپس سبزی را از روی کف آب جمع آوری کرده و کف آب را تخلیه کنید . ظرف و سبزی را دوباره با آب سالم شست و شو دهید تا تمام انگل ها و باقی مانده ی مایع ظرف شویی از آن ها جدا شوند .

 

ج – ضد عفونی :
برای ضد عفونی و از بین بردن میکروب ها مقداری پودر پرکلرین ۷۰ در صد را متناسب با ظرف مورد استفاده ، در ظرف پر از آب ریخته ( به ازای هر ظرف ۵ لیتری ، ۱ گرم ‹‹ نصف قاشق چای خوری ›› پرکلرین ۷۰ در صد ) ، به طور کامل حل کنید تا محلول ضد عفونی کننده به دست آید ، سپس سبزی انگل زدایی شده را برای مدت ۵ دقیقه در محلول ضد عفونی کننده ی اخیر قرار دهید تا میکروب های آن کشته شوند توضیح آن که اگر پرکلرین در دست رس نباشد می توانید از هر ماده ی ضد عفونی کننده ی مجاز دیگری که در داروخانه ، سوپر مارکت و یا بقالی ها وجود دارد ، طبق دستورالعمل مصرف آن ، استفاده کنید .

 

د – شست و شو :
 سبزی ضد عفونی شده را به طور مجدد با آب سالم بشویید تا باقی مانده ی کلر از آن جدا شود و سپس مصرف کنید .

تذکر :
 مصرف نمک طعام به هیچ وجه در ضد عفونی سبزیجات مؤثر نیست .

 

با توجه به موارد فوق ، برای نگه داری این گونه سبزیجات باید آب سطح سبزیجات به طور کامل گرفته شود زیرا احتمال رشد میکروب ها که بعد از شستن به سبزیجات حمله می کنند به دلیل وجود رطوبت ( آب سطح سبزیجات ) بسیار زیاد است .

 

فساد سبزیجات
تمامی گیاهان خوراکی پس از جدا شدن از گیاه مادر چنان چه در نگه داری آن ها موازین و اصول نگه داری صحیح رعایت نشود ، پوسیده شده و لذا قابلیت مصرف خود را از دست می دهند . از سویی ، اگر چه کاهش کیفیت محصول با اختلالات فیزیولوژیکی شدت می یابد لیکن بدون شک مهم ترین عامل فساد فوری سبزیجات ، فعالیت میکروارگانیسم ها است .

 

به طور کلی باید گفت فساد سبزیجات در نتیجه ی عوامل فیزیکی ، واکنش های آنزیمی ، واکنش های میکروبی و یا ترکیبی از این عوامل است . به گونه ای که صدمات مکانیکی حاصل از حیوانات ، پرندگان یا حشرات و یا ضربه زدن ، زخمی شدن ، ترکیدن ، بریدن ، یخ زدن ، خشک شدن یا حمل نادرست باعث افزایش واکنش آنزیمی و یا رشد میکروب ها می شود .

 

در ضمن شرایط نامناسب محیط در طول جمع آوری محصول ، انتقال ، نگه داری و فروش نیز باعث افزایش فساد می شود . یاد آوری می شود عمده ترین یا غالب ترین نوع فساد نه تنها با نوع سبزیجات متفاوت است بلکه تا حدی بستگی به گونه های آن ها ( سبزیجات ) نیز دارد .

 

باید گفت فساد میکروبی می تواند ناشی از میکروب های گیاه و میکروب های ساپروفیت ( گندزا ) باشد که شما برخی از فساد سبزیحات را به صورت نرم شدن ریشه می بینید که در نتیجه آن ریشه ها آبکی ، نرم ، شل و بدبو هستند ، برخی را به صورت لکه دار شدن برگ سبزی ها ، کپک آبی رنگ و کپک کرک دار که خود را به صورت توده های پشمی سفید رنگ نشان می دهد ، مشاهده می کنید .

 

فساد ریشه ای نرم و آبکی که بیش تر در سبزیجات یافت می شود ، فساد ناشی از لزج و ترش شدن است که توسط باکتری های ساپروفیت در سبزیجات به دلیل انباشته شدن رطوبت و حرارت ایجاد می شود و علاوه بر این موارد فساد قارچی سبزیجات است که باعث آبکی و نرم شدن سبزیجات می شود .

 

حذف فساد سبزیجات
در اینجا هدف از فساد ، عبارت است از هرگونه آلودگی ای مانند کپک زدگی ، له شدن برگ ها ، یخ زدن برگ ها و … به همین منظور باید گفت فساد در سبزیجات به صورت فساد سطحی و عمقی مشاهده می شود .

 

چنان چه فساد سبزیجات سطحی باشد قبل از نگه داری باید آن را برطرف کرد . این عمل به وسیله ی جدا کردن قسمت فاسد شده است و در صورت نگه داری ، به صورت روش هایی باید عمل کرد که پیش تر اعلام شد بنابراین تأکید می شود ،

 

حتما قسمت فاسد شده باید جدا شود لیکن در خصوص شستن و یا نشستن سبزیجات ، برای نگه داری آن ها ، به صورت روش هایی که اعلام شد و هم چنین بر اساس دستورالعمل سالم سازی سبزیجات می توان اقدام کرد .

 

در خصوص فساد عمقی باید گفت که چنان چه سبزیجات دارای فساد عمیق باشند ، باید قسمت های فاسد و فساد ایحاد کننده را به طور کامل جدا کرد تا به سبزیجات سالم آسیب و صدمه نرساند .

 

غذاهای باطل شکم پرکن ، بیماری زا
تغذیه ، یک دانش نوپاست وقدمت آن به حدود ۲قرن می رسد . بینانگذار تغذیه به صورت یک علم کسی به نام لاوازیه بودوپس از او دانشمند فرانسوی مطالعه روی انرژی غذاها با به صورت علمی شروع کردند .

 

۱۰۰ سال بعد از تحقیقات این گروه منابع تأمین کننده انرژی بدن شناخته ودرسه گروه ، دسته بندی شد .

 

این سه دسته عبارت بودند ازدسته مواد قندی ، پروتئین وچربی ها . دراواخر قرن نوزدهم نیز اهمیت پروتئین ها به عنوان منابع تأمین کننده ازت مورد نیاز بدن واثر بعضی از مواد معدنی روی رژیم غذایی فرد روشن شد .

 

سپس با بیماری ها برای اولین بار کلمه ویتامین درسال ۱۹۱۲ توسط دانشمندی به نام فانک پیشنهاد شد .

 

پس ازآن چهل سال طول کشید تاهمه ویتامین ها یک به یک شناخته شدند درحال حاضر متخصصان تغذیه بانظارت برمراحل تهیه مواد غذایی ، آماده سازی وپخت آنها نقش مؤثری درسلامتی افراد جامعه دارند .

 

آنها همواره هشدار می دهند که رازسلامتی وطول عمر درشیو صحیح تغذیه نهفته است .

 

نخستین گام پس ازشناخت گروه های مختلف مواد غذایی دقت درانتخابات انواع آنها اقدام برای فراگیری شیوه صحیح استفاده ازآنهاست .

 

انتخاب مواد غذایی مناسب ومفید برای حفظ سلامتی ، رشد وجلوگیری ازبروز بیماری ها ، نیمی از حرکت به سوی انتخاب یک الگوی علمی تغذیه است .

 

 

شیوه تهیه وپخت به طریقی که ضمن رعایت بهداشت ، خواص تغذیه ای مواد ازبین نرود ، بخش مهم دیگری است که مورد توجه کارشناسان علم تغذیه است .

 

فروغ کاوه ، کارشناس ارشد ، تغذیه برضرورت تعلیم خانم ها برای تحقق این آرزو که مواد غذایی ارزشمند درمراحل شستشو ، خردکردن وپخت تلف نشود ، می :

 

‹‹ متأسفانه بخش زیادی ازخواص تغذیه ای گروه های مختلف غذایی درمراحل مختلف تهیه تاپخت از بین می رود . به عنوان مثال خانم های خانه دار ما معمولا با صرف وقت وتلاش قابل توجه سبزی تازه مورد نیاز خود راتهیه می کنند .

 

زحمت شستشوی بهداشتی وخردکردن آن را تحمل می کنند اما نمی دانند که سبزی خرد شده نباید بیش از یک ساعت درمعرض هوا قراربگیرد یا درحین سرخ کردن نباید بیشتر از تف دادن روی حرارت بماند یا زمان طبخ سبزی برگ سبز نباید بیش از یک ربع باشد چراکه دراین شرایط تقریبا همه خواص مفید این گروه از مواد غذایی از بین می رود وآنها به انبوهی از مواد بی خاصیت وصرفا شکم پرکن تبدیل می شوند .››

 

علیرضا دهلوی ، متخصص تغذیه نیز درباره چگونگی استفاده از گروه گوشت ، حبوبات وفلزها اینچنین توصیه می کند : ‹‹ قبل از طبخ ومصرف گوشت های قرمز تمام چربی قابل رویت آن را باید جدا کرد .

 

همچنین پوست مرغ که حاوی چربی زیادی است حتما باید قبل ازپخت جدا شود . حتی الامکان باید از سرخ کردن گوشت اجتناب کرد . چراکه علاوه برمصرف روغن زیاد به این وسیله به بافت های آن هم آسیب می زند .

 

 

درصورتی که ازگوشت یخ زده استفاده می کنید باید بلافاصله آن را به صورت آب پز ، بپزید واگر بخواهید به صورت کباب شده یا به شیوه های دیگر استفاده کنید برای خارج کردن گوشت ازحالت یخ زده باید آن را ۲۴ ساعت دریخچال قراردهید وبعد طبخ کنید .

 

 

ترجیحا از گوشت های سفید مثل مرغ وماهی به جای گوشت قرمز استفاده کنید . ودرمصرف زبان ومغز به علت دارا بودن چربی وکلسترول زیاد افراط نکنید .››

 

وی مصرف حبوبات را به علت دارا بودن فیبرو وپروتئین زیاد توصیه می کند وانواع مغزها ( گردو، فندق ، بادام وغیره ) رامیان وعده های مناسبی برای تامین پروتئین انرژی وبرخی از مواد مغذی می داند .

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

نگهداری سبزیجات، نکات نگهداری در مورد سبزیجات …نگهداری سبزیجاتروش نگهداری از سبزیجاتطرز نگهداری سبزیجات تازهنگهداری طولانی نکات نگهداری طولانی مدت سبزیجات تغذیه سلامت …تغذیهمطالب مرتبط خواص سبزیجات معطر از ترخون تا شوید برای در امان ماندن از کیست‌ انگلی روشهای نگهداری سبزیجات در منزلدر این روش نیز به سبزیجات پس از شسته و نگهداری مناسب سبزیجات را نکات آشپزی، هنر نکات نگهداری طولانی مدت سبزیجات تغذیه سلامت …تغذیههیچ چیز بهتر از خوردن غذایی که با مواد اولیه تازه آماده شده نیست چه از نظر طعم و چه از نکات نگهداری طولانی مدت سبزیجات کسی هست که …نکاتنگهداریهیچ چیز بهتر از نکات نگهداری نکات نگهداری طولانی مدت سبزیجات نکات نگهداری نکات خانه داری،روشهای نگهداری مواد غذایی،خشک کردن …مواد غذایینگهداری مواد غذاییسبزي عيدنکات خانه داری خانه از میوه و سبزیجاتنکات طلایی برای نگهداری سبزیجاتبرای نگهداری میوه و سبزیجات کارشناسان چه توصیه هایی میکنند اگر می خواهید سبزیجات را روش های نگهداری میوه ها چگونه استدرواقع شرایط نگهداری از موز ها و سبزیجات از پارچه از یـخـچـال نکات روش نگهداری از میوه و سبزیجاتاسلایدروش نگهداری از میوه و سبزیجات گاهی به دلیل ارزان بودن یک ماده غذایی یا در حراج بودن آن نکات خانه داری مفید اما قبل از استفاده سبزیجات بای اصول نگهداری و استفاده از نکات زیر در بهتر و آب خوردن نکات مهم برای نگهداری و رعایت بهداشت آب مصرفی آکا بهداشت آب برای حفظ سلامت و به خطر نینداختن بهداشت آب بهتر است از نگهداری آن در ظروف اسرار خانه داری نکات خانه داری،سفره آرایی،تزیین سفره عقد آموزش بافتنیهنر در خانهخانه داریمدل لباس عروسدسته گل عروسآموزش بافتنی هنر در خانهنکات آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا داعش نفر را در «تدمر» سوریه ذبح کرد عناصر تروریستی داعش نفر از جمله کارمند، نیروی آشنایی با نحوه نگهداری و استفاده از قارچ استفاده از نمک یکی از قدیمی ترین روش نگهداری غذاهاست که برای نگهداری قارچ هم به کار می رود آشپزی آموزش انواع غذاها خواص مواد غذایینکات سودمند آشپزی آشپزی و آموزش انواع غذاهاخواص مواد غذایینکات سودمند آشپزیآموزش آشپزی و انواع خوراکها و گام موثر در نگهداری اصولی از جوجه های رنگی همیشه برای نگهداری از جوجه ها گام حیاتی باید مد نظر گرفته شوند که متأسفانه بسیاری از مردم اصول نگهداری از حلزون در منزل مهرداد حلوایی دکترای تخصصی فیزیولوژی و فلوشیپ کنترل ناقلین از نگهداری و پرورش گل کروتون فارسی اصیل تارفل تار سر، فل برگ اشاره به معنی سر و استفاده از برگهای رنگین آن برای تاج راهنمای نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی پپرومیا قاشقی شرایط محیط برای پرورش گیاه پپرومیا قاشقی عبارتند از نور متوسط به پایین رطوبت خشک دما نگهداری مواد غذایی و تاریخ انقضا آرشيو در این تاپیک در مورد مواد غذایی میزان فساد پذیری و نکات مربوط به نگهداری و تاریخ انقضای آنها نگهداري از گل سيكلمه نگهداري از گياه بن ساي نگهداري از گل كاغذي نگهداري از خوكچه هندي روش نگهداري از گل سنگ نگهداري از جوجه رنگي بازي نگهداري از بچه نگهداري از ديفن باخيا

مطلب نکات نگهداری از سبزیجات در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :نکات نگهداری از سبزیجات
http://mofidestan.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%86%da%af%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a8%d8%b2%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 93 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

در هفته‌ای که گذشت، نوکیا اقدام به انتشار اخباری در خصوص مدل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود نمود. این کار با فاصله بسیار کمی از رونمایی گوشی‌ نوکیا ۶ انجام پذیرفت و این نوید را به طرفداران کمپانی فنلاندی داد که نوکیا با تمام قدرت بازگشته تا جلال و ابهت سال‌های نه چندان دور خود را دوباره به دست آورد. منابع رسمی در خصوص طراحی و ویژگی‌های گوشی P1 اطلاعات زیادی را منتشر نکردند اما این طور به نظر می‌رسد که شکل ظاهری گوشی جدید نوکیا، بر پایه طراحی اسمارت فون شارپ با نام Aquos Xx3 خواهد بود. به این دلیل که تاکنون تصویر رسمی از نوکیا P1 منتشر نگردیده است، لذا به جهت شباهت ظاهری، در این مقاله از عکس‌های مرتبط با گوشی شارپ بهره برده‌ایم.

اگر بخواهیم کمی عادلانه‌تر صحبت کنیم، باید بگوییم که امروزه بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از دو سیستم عامل اندروید و iOS بر روی گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های خود استفاده نمایند و کمتر کسی ریسک استفاده از سیستم عامل ویندوزفون یا بلک بری را به جان می‌خرد. با این حال اما تفاوت‌های عمده‌ای در ساختار گوشی‌هایی که از اندروید و یا iOS استفاده می‌کنند، وجود دارد که کاربران هر کدام از این دستگاه‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. اما گوشی جدید نوکیا احتمالا مرز بین اندرویدی بودن یا iOS بودن گوشی‌های موبایل را از بین خواهد برد و با داشتن قابلیت‌های متنوع و کارآیی شبیه به هر دو سیستم عامل، می‌تواند در کنار راحتی کار و سرعت بالا، امنیت مثال زدنی گوشی‌های آیفون را نیز به شما هدیه نماید. البته باید در نظر داشته باشیم که نوکیا سعی کرده در قیمت هم از اپل عقب نماند. چرا که پیش بینی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که P1 قرار است با قیمتی نزدیک به آیفون ۷ وارد بازار رقابت گوشی‌های هوشمند گردد. حال نگاهی می‌اندازیم به دلایلی که مهر تاییدی است بر صحبت‌هایی که تا کنون در خصوص نوکیا P1 انجام داده‌ایم.

۱- صفحه نمایش با کیفیت

بر طبق گفته سایت Worket از آنجایی که این دستگاه شباهت بسیار زیادی به Aquos Xx3 دارد، لذا می‌توان پیش بینی کرد که برخی قابلیت‌های این دو گوشی نیز از جهاتی، شبیه یکدیگر باشند. طبق اخباری که تاکنون مطرح گردیده، احتمال می‌رود که P1 به صفحه نمایشی ۵٫۳ اینچی که از پنل با تکنولوژی IGZO استفاده می‌کند مجهز گردد. علاوه بر این، وظیفه محافظت از نمایشگر P1 نیز بر عهده نسل چهارم یا پنجم فناوری Corning Gorilla Glass خواهد بود. همچنین باید اشاره کنیم که رزولوشن صفحه نمایش P1 هم احتمالا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است.

۲- قابلیت دسترسی در ۲ مدل متنوع

نوکیا قصد دارد گوشی هوشمند P1 را در دو مدل متفاوت ارایه کند که علاوه بر تفاوت در رنگ بندی و حجم ذخیره سازی، در موارد سازنده بدنه نیز با یکدیگر فرق دارند. به این مفهوم که بدنه یکی از مدل‌های این گوشی از جنس شیشه (Gorilla Glass 5) با فریم فلزی خواهد بود که حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی را در دل خود جای داده اما مدل دیگر بدنه‌ای کاملا سرامیکی خواهد داشت که حجم ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است.

۳- پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵

طبق اعلام شرکت نوکیا، جدیدترین گوشی این کمپانی که قرار است در سال ۲۰۱۷ با نام نوکیا ۸ وارد بازارها شود، از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد. اگر در نظر داشته باشیم که P1 به عنوان یکی از گوشی‌های معتبر شرکت و پرچمدار نوکیا، قرار است که وارد دنیای رقابت با گوشی‌های دیگر شود، پس قطعا باید منتظر دیدن چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ در داخل این محصول باشیم.

۴- ضد آب بودن

پرچمدار جدید کمپانی گوگل یعنی Pixel به عنوان یکی از گوشی‌های بسیار خوب و پر طرفدار بازار، توانست با پشت سر گذاشتن تست‌های فراوان، گواهینامه IP53 را کسب نماید. گوشی نوکیا اگر بخواهد خود را در کورس رقابت با حریفانش حفظ کند، قطعا باید در صدد این باشد که یکی از گواهینامه‌های IP55 یا IP57 را دریافت نماید.

۵- قدرت دوربین

قدرت عکسبرداری فوق‌العاده Aquos Xx3 با بهره گیری از سنسور ۲۲٫۶ مگاپیکسلی یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید. اگر بخواهیم نوکیا P1 را هم رده با Aquos Xx3 بدانیم، پس باید قدرت دوربین آن‌ها تا حدی با یکدیگر برابری کند. زوم دیجیتال، بهره گیری از فناوری AF، سیستم OIS، به همراه فیلم برداری ۴K بخشی از انتظاراتی است که P1 باید در صدد برآورده کردن آن‌ها بکوشد. البته این امکان وجود دارد که با بهره گیری از ویژگی‌هایی مانند پردازنده بسیار قدرتمند و حافظه ذخیره سازی زیاد، کاربر بتواند با خیال راحت به عکسبرداری و فیلم برداری مشغول شود.

۶- خرید سهام شرکت شارپ توسط Foxconn

خرید سهام شرکت شارپ توسط شرکت تایوانی Foxconn به این معناست که تمام حقوق محصول تولید شده را شرکت مالک بر عهده خواهد داشت. لذا نوکیا می‌تواند با استفاده از قابلیت‌هایی که به برخی از آن‌ها در بالا اشاره کردیم، همچنان بازار را در اختیار داشته باشد. چرا که نوکیا از هر دو این برندها (منظور شارپ و Foxconn) شناخته شده‌تر است. برای این که شرکت تایوانی نیز بتواند فروش محصول خود را ادامه دهد، به نظر می‌رسد راهی جز تبعیت از نوکیا و تبدیل شدن به یکی از شرکت‌های زیر مجوعه این کمپانی فنلاندی نداشته باشد و باید تکنولوژی‌های خود را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

جمع بندی

آخرین موردی که برای بررسی باقی می‌ماند، قیمت و زمان عرضه نوکیا P1 است. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، پیش بینی می‌شود که این محصول از قیمت بالایی برخوردار باشد. با در نظر گرفتن تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی، انتظار می‌رود که P1 قیمتی بین ۸۰۰ تا ۹۵۰ دلار داشته باشد. به هر حال باید تا نمایشگاه MWC 2017 منتظر بمانیم و ببینیم که سرانجام پرچمدار جدید کمپانی مشهور نوکیا به کجا خواهد رسید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

بدو علماو توجهش را به بهینه سازی و مدرنیزه کردن تفنگ موسین ناگانتکالیر نوع خشاب دار با بدو علم تفنگ موسین ناگانت این طور که به نظر می رسد بر گزیده دراگونوف شد در پایان دهه و شروع دهه

مطلب ۶ دلیل برای آن که نوکیا P1 را یک آیفون اندرویدی بنامیم! در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :۶ دلیل برای آن که نوکیا P1 را یک آیفون اندرویدی بنامیم!
http://mofidestan.ir/6-%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%86-%da%a9%d9%87-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-p1-%d8%b1%d8%a7-%db%8c%da%a9-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88/
نویسنده وبلاگ بازدید : 66 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

  تعداد صفحات : ۵۵ صفحه        –       قالب بندی :  word                          جامعه شناسی سیاسی ایران   تاریخچه جامعه شناسی وعلم سیاست درایران   مطالعه جامعه شناسی سیاسی ایران به لحاظ ماخذ شناسی، از سه نوع منبع استفاده می­کند؛ اولین نوع این منابع مآخذ سنتی، شامل کتیبه­ها، زمین شناسی­ها، باستان شناسی­ها می­باشد. شریعت نامه­ها( که به بررسی خلقیات و هویت ایرانیان می­پردازند) و سیاست نامه­ها( شامل تذکره نامه­ها و پندنانه­ها) ، نوع دوم منابع مطالعه جامعه شناسی هستند. نوع سوم منابع مطالعه جامعه شناسی سیاسی ایران، خود به دو کونه فرعی تقسیم می­شوند: الف) منابع اولیه و ب) منابع ثانویه. منابع اولیه خود به دو دسته منابع سنتی ( پروتکل­های دولتی، مصوبات مجلس، قراردادهاو…) و منابع جدید ( میدانی، مصاحبه، سفرنامه، خاطرات و…) تقسیم می­گردد. مناب …

نوشته دانلود تحقیق جامعه شناسی سیاسی ایران در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود تحقیق جامعه شناسی سیاسی ایران
http://file-yab.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9%d9%87-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/
نویسنده وبلاگ بازدید : 89 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

به گزارش صبحانه، حالا پس از ادعاي شركت توسعه اعتماد مبين، مبني بر تأخير در دريافت نامه رئيس‌جمهور، ديروز (شنبه) بالاخره اطلاعيه‌اي از سوي سازمان خصوصي‌سازي منتشر شد كه گواهي بر تأييد ادعاي اين شركت براي تسويه كامل بدهي به‌روز بود. اكنون، سازمان خصوصي‌سازي كوتاه آمده و درخواست خود را مبني بر فسخ قرارداد با مخابرات پس گرفته است.
باز پس‌گيري مخابرات در وقت اضافه
البته بايد توجه كرد هنوز دو قسط شركت توسعه اعتماد مبين براي سال آتي به مبلغ هر قسط ٤٥٠ ميليون تومان باقي است و بايد منتظر بود و عملكرد اين شركت را در تسويه بدهي‌هاي آتي رصد كرد.

در نهايت ديروز، سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای از تسویه بدهی‌های خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران و انصراف این سازمان از فسخ قرارداد منعقده خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان خصوصی‌سازی؛ اين سازمان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه قبلی این سازمان، به آگاهی می‌رساند نظر به اینکه خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران در مهلت تعیین‌شده اقدام به تسویه بدهی‌های معوق خود كرد؛ بنابراين این سازمان از تصمیم فسخ قرارداد منعقد شده با خریدار منصرف شد.

در همين رابطه سيدجعفر سبحاني، مشاور رئيس‌كل سازمان خصوصي‌سازي در مواجهه با اين پرسش كه چرا اكنون پرداخت بدهي معوق صورت گرفته و نه در موعد مقرر،مي‌گويد: علت اصلي را بايد از شركت توسعه اعتماد مبين پرسيد، اما اين مسئله نشان مي‌دهد سازمان خصوصي‌سازي محكم بر موضع خود باقي مانده بود تا احقاق حق دولت صورت بگيرد. همين مسئله سبب شد شركت توسعه اعتماد مبين هم به تعهدات خود عمل كند.

چک‌های قسط معوقه خرید مخابرات نقد شد

در همین رابطه مدیرعامل توسعه اعتماد مبین و مالک ٥٠ درصد به‌علاوه یک سهم مخابرات با اشاره به پرداخت کامل بدهی خریدار مخابرات به سازمان خصوصی‌سازی، گفت: روز پنجشنبه بدهی توسعه اعتماد مبین به سازمان خصوصی‌سازی بابت قسط چهاردهم خرید شرکت مخابرات ایران نقد شد و به‌این‌ترتیب پرداخت تمامی اقساط خرید مخابرات تا این لحظه کامل شد.

مهدی صفری با بیان اینکه آخرین معوقه در چند چک تسویه شده است، گفت: از طریق هماهنگی بین توسعه اعتماد مبین، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مقرر شده اطلاعات کامل دراین‌باره با اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی اطلاع‌رسانی و اعلام شود.

از سویی مسئولان شرکت مخابرات ایران نیز از پرداخت بدهی‌های این شرکت به سازمان خصوصی‌سازی خبر داده بودند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت مخابرات ایران از پرداخت بدهی‌های مخابرات در روز چهارشنبه، بیست‌ودوم دی‌ماه خبر داد. پیش از این سازمان خصوصی‌سازی از فسخ قرارداد مخابرات به دلیل اجرانشدن تعهدات این شرکت خبر داده و این‌گونه عنوان کرده بود که در چارچوب مفاد قرارداد منعقد شده با خریدار بلوکی سهام شرکت مخابرات ایران و نظر به عدم ایفای تعهدات قراردادی یادشده از جانب خریدار این سهام و نقض مکرر تعهدات از حق فسخ مندرج در قرارداد استفاده کرده و قرارداد معامله تاریخی مخابرات را فسخ‌شده اعلام می‌کند. به دنبال همین مطلب، حدود یک ماه کشمکش میان مخابرات و سازمان خصوصی‌سازی ادامه داشت تا اینکه در نهایت مسئولان مخابراتی در پیگیری موضوع از سوی رئیس‌جمهوری توانستند مهلتی ۱۵روزه بگیرند.

براین‌اساس مقرر شد در صورتی که در مدت ۱۵ روز (پنجم الی بیستم دی‌ماه) تمامی بدهی‌های مخابرات پرداخت شود، اقدام سازمان خصوصی‌سازی مبنی‌بر فسخ قرارداد منتفی شود.

حال مسئولان شرکت مخابرات از پرداخت این اقساط در روز چهارشنبه خبر می‌دهند. طبق اعلام عضو هیئت‌مدیره اعتماد مبین، مخابرات به سازمان خصوصی‌سازی ۴۴۰‌میلیارد تومان بدهی معوقه داشته که اکنون از پرداخت این رقم صحبت می‌شود.

همچنین به گفته مصطفی سیدهاشمی، مدیرعامل مخابرات ایران، شرکت مخابرات تاکنون ۱۳ قسط از اقساط این شرکت را در سالیان گذشته پرداخت کرده که از این اقساط، هر قسط رقمی معادل ۴۹۸‌میلیارد تومان را دربر می‌گرفته و به‌این‌ترتیب تاکنون بیش از شش‌هزارو ٥٠٠‌ میلیارد تومان به حساب دولت پرداخت کرده است. درمجموع نیز در زمان خرید مخابرات، مبلغ هزارو ۵۶۰‌ میلیارد تومان به صورت پیش‌پرداخت به حساب دولت واریز شده است.

به گفته سیدهاشمی، این شرکت پیش از این نیز ۱۰ درصد قسط چهاردهم خود را به سازمان خصوصی‌سازی پرداخت کرده بود که بنا بر آنچه اعلام شده، مابقی این رقم نیز در روز چهارشنبه با تأخیری دوروزه واریز شده است. همچنین دو قسط از اقساط مخابرات باقی می‌ماند که در نیمه دوم سال آینده با پرداخت این دوره، اقساط شرکت مخابرات به پایان خواهد رسید.

پرداخت قسط سررسیدشده مخابرات به سازمان خصوصی‌سازی

سخنگوی شرکت مخابرات ایران هم در اين بين به انتشار اين خبر واكنش نشان داد. محمدرضا بیدخام از پرداخت اقساط سررسیدشده شرکت «توسعه اعتماد مبین» (مالک ٥٠ درصد به علاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران) به سازمان خصوصی‌سازی خبر داد.

به گزارش «شرق»، پيش‌تر پس از تأكيد سازمان خصوصي‌سازي بر فسخ قرارداد مخابرات، شركت توسعه اعتماد مبين دست‌به‌دامان رئيس‌جمهور شد و مهلتي ١٥روزه را براي تسويه بدهي‌ روز خود درخواست كرد كه با موافقت رئيس‌جمهور همراه شد. مشاور رئيس‌كل سازمان خصوصي‌سازي در آن زمان به «شرق» گفته بود: طرف قرارداد، به حضور رئيس‌جمهور رفته و از اين مقام ارشد اجرائي كشور، تقاضا كرده از سازمان خصوصي‌سازي خواسته شود تا به آنها فرصت بدهد. پيرو اين درخواست، رئيس‌جمهور با خواسته آنها موافقت كرد. رئيس‌جمهور در اين ديدار با اعلام اينكه مسير سازمان خصوصي‌سازي، مسير منطبق با قانون بوده، با مهلت دوهفته‌اي به شرط تسويه همه معوقات اين شركت، موافقت كرد.

سازمان خصوصي‌سازي در همان زمان هم معتقد بود اگر شركت توسعه اعتماد مبين به تعهدات خود عمل كند، اين سازمان از اعلام فسخ قرارداد مخابرات، انصراف مي‌دهد؛ اما اگر به تعهدات خود عمل نكند، مسير قانوني دوباره به جريان مي‌افتد.

در اطلاعيه‌اي كه در آن زمان سازمان خصوصی‌سازی منتشر كرد، آمده بود: «براساس درخواست شماره م-٤٨٧-٩-٩٤ مورخ ٣٠/٩/١٣٩٥ که از سوی طرف قرارداد تقدیم مقام محترم ریاست‌جمهوری گردیده و دستور مورخ ١٠/٤/١٣٩٥ صادره، مقرر گردیده است درصورتی‌که ظرف ١٥ روز (پنجم الی بیستم دی‌ماه) کلیه بدهی‌های طرف قرارداد پرداخت شود اقدام سازمان منتفی گردد». همچنین به‌موجب دستور موقت هیئت داوری، تا زمان رسیدگی به خواسته شرکت توسعه اعتماد مبین درباره فسخ قرارداد، این سازمان به طور موقت و تا رسیدگی به اصل خواسته خواهان، از انتقال سهام شرکت منع شده است.

اين اطلاعيه‌ در حالي صادر مي‌شود كه پيش‌تر جدل‌های لفظي بين سازمان خصوصي‌سازي و مديران شركت توسعه اعتماد مبين شكل گرفته كه در نهايت منجر به صدور اطلاعيه‌هاي متعددي از سوي سازمان خصوصي‌سازي شده بود. پيش‌تر پس از انتشار اطلاعيه فسخ قرارداد مخابرات از سوي سازمان خصوصي‌سازي كشور، مديرعامل شركت توسعه اعتماد مبين وارد ماجرا شده و ادعا كرده بود چنين فسخي مبناي قانوني ندارد. سازمان خصوصي‌سازي هم با رد اين ادعا، بر قانوني‌بودن استفاده از ابزار فسخ در صورت عدم تعهد خريدار خبر داده بود. آن‌گونه كه پيش‌تر مشاور رئيس‌ سازمان خصوصي‌سازي گفته بود: «سازمان خصوصي‌سازي بر فسخ قرارداد مُصر است و اگر مذاكرات جواب مي‌داد، هرگز كار به فسخ نمي‌‌كشيد». به گفته او: «فرايند و تشريفات اعاده اين سهام به دولت و برگزاري مزايده براي واگذاري مجدد آن، در دستور كار قرار دارد». با توجه به آنچه سازمان خصوصي‌سازي كشور اعلام كرده بود، دو يا سه قسط آخر شركت توسعه اعتماد مبين كه با جريمه آن مبلغي را حدود هزارميليارد تومان شامل مي‌شد، از سوي اين سهام‌دار عمده پرداخت نشده بود. در نهايت، شركت توسعه اعتماد مبين به هيئت داوري مراجعه كرده و شكايت خود را تقديم اين نهاد قانوني مي‌كند تا به آن رسيدگي شود. پس از اين نشست، خبرهايي مبني بر لغو فسخ قرارداد واگذاری مخابرات از سوي هيئت داوری، منتشر شده بود كه سازمان خصوصي‌سازي در واكنشي آن را «کذب‌ محض» خوانده بود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مخابرات استان تهران پیام های صدور و پرداخت قبض یونسی زاده لحاظ نشدن قبض پرداخت شده از طریق سامانه سلام در تاریخ از الف مسئول ستاد نماز جمعه تهران منصوب شدنخستین فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست استفاده از الف اقتصادیپایگاه خبری الف داستان دلار و افزایش ناگهانی آن در کشور ما، همانند یک راز سر به مهر

مطلب باز پس‌گيري مخابرات در وقت اضافه در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :باز پس‌گيري مخابرات در وقت اضافه
http://mofidestan.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d8%b3%e2%80%8c%da%af%d9%8a%d8%b1%d9%8a-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d9%82%d8%aa-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87/
نویسنده وبلاگ بازدید : 84 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

ترجمه ی انگلیسی به فارسی رشته ی شیمی توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته از دانشگاه های تراز بالای کشور و با بالاترین کیفیت صورت می گیرد.   آدرس وب سایت:   www.chemtranslators.ir   شماره تماس:     09037869368 ایمیل:    Chemtranslators@yahoo.com تلگرام:   telegram.me/Chemtranslators         …

ترجمه انگلیسی به فارسی شیمی در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :ترجمه انگلیسی به فارسی شیمی
http://docz.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 93 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

فراورده هاي ماكاروني به دو نوعند :-۱ فراورده هاي ماكاروني ساده-۲ فراورده هاي ماروني تخم مرغ دارفراورده هاي ماروني به دونوع توپر وتوخالي نيز دسته بندي ميشوندفراورده هاي ماروني توپراز فراورده هاي ماكاروني توپر مي توان :۰ميلي متر است و / ۰ تا ۸ / -۱ ورمشيل يا رشته فرنگي كه قطرش بين ۵خود به سه نوع ورميشل راست ، ورمشيل پيچ خورده و ورميشلپراكنده تقسيم بندي ميشود. خلاصه طرح :موضوع طرح : توليد ماكاروني با ظرفيت ۱۲۰۰ تن در سالنوع توليدات : ماكارونيتعداد شاغلين : ۱۵ نفرمشخصات سرمايه گذاري طرح (ارقام به ميليون ريال)سرمايه گذاري كل طرح : ۴۶۴۰سرمايه گذاري ثابت : ۴۲۰۰سرمايه در گردش : ۱۶۰در آمد ساليانه: ۴۲۰۰سود ويژه : ۱۳۵۷دوره بازگشت سرمايه : ۳۸ ماه% نرخ باز دهي سرمايه : ۳۲   طرح توجيهي توليد ماكاروني با ظرفيت ۱۲۰۰ تن در سال فایل pdf شامل ۲۰ صفحه  تایید شده دفتر امور اقتصادی و تسهیلات بانکی وزارت تعاون …

نوشته طرح توجيهي توليد ماكاروني با ظرفيت ۱۲۰۰ تن در سال اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :طرح توجيهي توليد ماكاروني با ظرفيت ۱۲۰۰ تن در سال
http://filedanesh.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d9%88%d8%ac%d9%8a%d9%87%d9%8a-%d8%aa%d9%88%d9%84%d9%8a%d8%af-%d9%85%d8%a7%d9%83%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%8a-%d8%a8%d8%a7-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d9%8a%d8%aa-1200-%d8%aa%d9%86-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 49 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۷۳   بخشی از متن مقاله چارچوب نظري ارتقاء زندگي عشاير نظريات عزيز كياوند مشكل ما شيوة توليد است نه كوچ يا اسكان، اين شيوة توليد عشايري است كه هماهنگي خود را با مقتضيات زمان از دست داده است و جماعتهاي عشايري براي تغيير شيوة توليد خود تنها دو راه عقلايي را در پيش دارند : الف) توليد بر پايه كشتزارهاي دامي عشاير، سنت و سابقه ديرينه اي در دامداري دارند، از طرفي تقريباً تمام روستاهاي ما روستاهاي كشاورزي هستند. اگر قرار باشد دهواره هاي جديدي با جماعتهاي عشايري كوچنده پديد آيد با فعاليت اصلي آنها بر محور پرورش دام ، آن هم تا جايي كه ممكن باشد دامپروري نوين امروزي صورت گيرد. اين دهواره ها بايد علوفه و خوراك دام توليد كنند. در چنين دهواره هايي نگراني هميشگي و ديرينة مهندسين كشاورزي كشور دربارة جدايي كشاورزي از دامداري برطرف خواهد شد ونمونه اي از ادغام و هماهنگي كامل آن دو پديد خواهد آمد، و از تصور به تحقق خواهد پيوست. در اين دهواره ها باي …

منبع دانلود مقاله کامل درباره چارچوب نظري ارتقاء زندگي عشاير سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره چارچوب نظري ارتقاء زندگي عشاير
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%da%86%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%88%d8%a8-%d9%86%d8%b8%d8%b1%d9%8a-%d8%a7-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 44 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: ۲۲ اسلاید                   محيط عبارت است از مجموعه شرايط وعوامل خارجي كه برزندگي وتكامل (پرورش)فرد ياجامعه اثر مي گذارد nمحيط فيزيكي:شامل آب، هوا، نور،  حرارت ،سرماوغيره nمحيط زنده(بيولوژيك):شامل ميكروبها ويا منابعي است كه عوامل بيماريزاي عفوني  را درخود نگه مي دارند nمحيط اجتماعي:عادات وآداب ورسوم، اعتقادات مردم در اداره امورزندگي nبنا به تعريف WHO،بهداشت    محيط عبارت است ازكنترل عواملي از محيط زندگي كه به نحوي دررفاه وسلامت جسمي،رواني واجتماعي انسان تاثير دارند ويا خواهند داشت …

منبع پاورپوینت درباره اصول بهداشت درمحيط جامعه سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت درباره اصول بهداشت درمحيط جامعه
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%ad%d9%8a%d8%b7-%d8%ac/
نویسنده وبلاگ بازدید : 36 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

تبليغات جديد مايکروسافت براي کاربران مرورگر کروم در ويندوز 10


خبرگزاري آريا – ظاهراً مايکروسافت اشتياق فراواني براي استفاده کاربران از اپليکيشن ها و سرويس هايش دارد. علاوه بر تبليغات هميشگي اپ ها در منوي استارت ويندوز ۱۰، حالا کاربران مرورگر کروم در اين سيستم عامل مي بايست پيام هاي پي در پي مبني بر دعوت به نصب اپليکيشن هميار خريد اين شرکت را تحمل کنند.
ظاهراً اين پاپ آپ تبليغاتي زماني ظاهر مي شود که آيکون گوگل کروم را به تسک بار ويندوز خود بياوريد (تصوير زير). در اين پيام از کاربر دعوت مي شود تا اپلکيشن هميار خريد «Personal Shopping Assistant» مايکروسافت را امتحان کند.

اين سرويس از حدود يک سال قبل بر روي مرورگر گوگل در دسترس بوده، اما آپديت جديد اين پاپ آپ تبليغاتي را فعال کرده است. نکته جالب اينجاست که صفحه اختصاصي اين اپ در «Web Store» مرورگر کروم مملو از اعتراضات کاربران نسبت به نواقص اين سرويس و البته ترفند تازه سازنده آن شده است.
نگراني اصلي آن است که در آينده توسعه دهندگان مستقل هم به چنين قابليتي در ويندوز ۱۰ دست پيدا کنند و آن وقت است که صفحه دسکتاپ سيستم عامل شما از پيام هاي ريز و درشت اين چنيني پر مي شود.
اگر چنين فرضي به حقيقت بپيوندد، هيچ بعيد نيست که در آينده مايکروسافت نسخه بدون تبليغات ويندوز ۱۰ را با دريافت هزينه اي جداگانه در اختيار کاربران خود قرار دهد. اين همان مسيري است که گوگل با سرويس «YouTube Red» و آمازون در گجت هاي کيندل خود در پيش گرفته اند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

دلیل که نباید از اتوماسیون اداری شرکت همکاران …نرمافزاراتوماسیونمي توان گفت که دليل اصلي اين نقصان همانا عدم وجود اراده اي قوي در ميان مديران شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات نوشته شده در تاريخ چهارشنبه سیزدهم مرداد ۱۳۸۹ توسط دلیل که نباید از اتوماسیون اداری شرکت همکاران سیستم نرمافزار در واقع بوروکراسي سنتي در ادارت ايراني را به گونه اي سيستماتيک و پيچيده در نرم افزار جديد فناوری اطلاعات و ارتباطات نوشته شده در تاريخ چهارشنبه سیزدهم مرداد ۱۳۸۹ توسط

مطلب تبليغات جديد مايکروسافت براي کاربران مرورگر کروم در ويندوز ۱۰ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :تبليغات جديد مايکروسافت براي کاربران مرورگر کروم در ويندوز ۱۰
http://mofidestan.ir/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d9%8a%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%d9%8a%d8%af-%d9%85%d8%a7%d9%8a%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86/
نویسنده وبلاگ بازدید : 61 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

در این بخش نقشه زمین‌شناسی ۱: ۲۵۰۰۰۰ استان گیلان با کیفیت بسیار عالی برای دانلود قرار داده است. فرمت این نقش JPG می‌باشد. تصویر پیشنمایش مربوط به همین محصول می‌باشد. …

نوشته دانلود نقشه زمین‌شناسی استان گیلان اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود نقشه زمین‌شناسی استان گیلان
http://filefori.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%da%af%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86/
نویسنده وبلاگ بازدید : 49 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

حسابداری دولتی ۱۴صفحه تعريف حسابداري دولتي: حسابداري دولتي نظامي است كه اطلاعات مالي مربوط به فعاليتهاي وزارتخانه ها و موسسات دولتي را بمنظور تصميم گيري صحيح مالي و كنترل برنامه هاي مصوب بودجه سالانه و منابع مالي مورد استفاده دولت، جمع آوري، طبقه بندي، تلخيص و گزارش مي نمايد.        در تعريف بالا تاكيد بر برنامه هاي مصوب سالانه و منابع مالي دولت شده است به دليل آنكه كنترل بودجه و منابع مالي دولت از اصول بنيادين حساباري دولتي است. در حسابداري دولتي مراحل حسابداري براي كنترل برنامه مصوب سالانه و نيز جلوگيري از تداخل منابع مالي مورد استفاده به كار گرفته مي شود. پس كنترل بودجه از اصول بنيادي حسابداري دولتي است . مشخصات يك موسسه دولتي: موسسه دولتي بايستي حتما همه مشخصات ذيل را داشته باشد وگرنه موسسه دولتي نيست: ۱-    تشكيلات و سازمان مشخصي داشته باشد ۲-    به موجب قانون تشكيل شده باشد. ۳-    زير نظر يكي از قوا باشد. ۴-    عنوان وزارتخانه نداشته باشد. شركت دولتي : به واحد سازماني مشخصي گفته مي شود كه با اج …

نوشته حسابداری دولتی در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :حسابداری دولتی
http://file-yab.ir/%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa%db%8c-27/
نویسنده وبلاگ بازدید : 41 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

طرز تهیه گراتن بادمجان را در ادامه ببینید :

طرز تهیه گراتن بادمجان

گراتن بادمجان، پیش غذا یا شامی فوق العاده لذیذ و خوشمزه است که با بادمجان تهیه می شود. ترکیب طعم بادمجان با سس مارینارا و خامه و پنیر بحدی خوشمزه است که با یکبار امتحان عاشق آن خواهید شد. طرز تهیه گراتن بادمجان را در ادامه ببینید :

 

مواد لازم:

بادمجان بزرگ ۲ عدد
سس مارینارا ۲ فنجان*
خامه ۱/۲ فنجان
پنیر پارمزان رنده شده ۱/۴ فنجان
پنیر موزارلا رنده شده ۳/۴ فنجان
روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه
جعفری یا پیازچه خرد شده مقداری برای تزیین

طرز تهیه گراتن بادمجان
طرز تهیه گراتن بادمجان

۱-فر را روی ۱۹۰ درجه سانتیگراد قرار دهید. بادمجان ها را حلقه حلقه کنید
و با نمک، فلفل و روغن زیتون مزه دار کنید. ماهیتابه بزرگی را روی حرارت متوسط قرار دهید
و بادمجان ها را داخل آن سرخ کنید. در این مرحله نیازی نیست که بادمجان ها کاملا بپزند،
در حدی که کمی برشته شوند کافیست. ماهیتابه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید.

۲-خامه، پنیر پارمزان و کمی پیازچه یا جعفری خرد شده را در کاسه ای بریزید و خوب هم بزنید.
به میزان دلخواه نمک و فلفل سیاه به آن اضافه کنید.
کف یک ظرف پیرکس یا ظرف مخصوص گراتن یک لایه بادمجان بچینید.
کمی از سس مارینارا را روی بادمجان ها بریزید، روی آن نیز سس خامه ای بریزید
و روی آن کمی پنیر موزارلا بپاشید. دوباره همین مراحل را تکرار کنید.
یک لایه بادمجان، سس مارینارا، سس خامه ای و در انتها نیز باقیمانده پنیر موزارلا را می ریزیم.

۳-گراتن را حدود ۲۰ دقیقه داخل فری که از قبل گرم شده قرار دهید
تا پنیر آب شود و روی گراتن برشته و طلایی شود. گراتن بادمجان را از فر خارج کنید
و ۱۵ دقیقه اجازه دهید خنک شود. سپس روی آن را با پیازچه یا جعفری خرد شده تزیین کنید
و بعد این گراتن خوشمزه و لذیذ را همراه با عزیزانتان نوش جان کنید.

*طرز تهیه سس مارینارا

مارینارا نوعی سس گوجه فرنگی ایتالیایی است و مناسب برای استفاده در انواع غذاها ، پاستا ، پیتزا و … است.

مواد لازم:

گوجه فرنگی ۸ عدد
آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری
آویشن ۱ قاشق غذاخوری
پیاز ۲ عدد
سیر ۴ حبه
جعفری تازه ۱ قاشق غذاخوری
ریحان تازه ۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه گراتن بادمجان

طرز تهیه :

۱-روغن زیتون ، پیاز و سیر خرد شده را داخل ماهیتابه بریزید و با حرارت ملایم تفت دهید تا نرم شوند
سپس گوجه فرنگی های ریز خرد شده ، آبلیمو ، نمک و فلفل را اضافه کنید ،
با حرارت ملایم اجازه دهید سس حدود ۴۰ دقیقه به آرامی بجوشد ( در این مدت چند بار سس را هم بزنید تا ته نگیرد ).

۲-پس از این مدت زمان سس ، آویشن ، ریحان و جعفری خرد شده را داخل میکسر بریزید
و بزنید تا یکدست شود ، مجدد سس را داخل ماهیتابه بریزید و ۱۰ دقیقه بگذارید
به آرامی بجوشد سپس از روی حرارت بردارید و سرو کنید.

نکته ها :

پیشنهاد میشود برای خوشرنگ تر شدن سس ۱ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی به سس اضافه کنید ،
میتونید مارینارا داخل قالب های یخ بریزید و پس از اینکه منجمد شد داخل کیسه فریزر بریزید ،
به این ترتیب ماندگاری خوبی خواهد داشت و در هنگام نیاز به سرعت در دسترس خواهد بود.

ایران کوک

طرز تهیه گراتن بادمجان +عکس



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

گراتن سبزیجات، طرز تهیه گراتن سبزیجات آکاطرز تهیه فر را با حرارت درجه فارنهایت روشن نموده، لوبیا سبز را پس از آن که بندهای خورش بادمجان، طرز تهیه خورش بادمجان مجلسیخورش غوره بادمجان را با دو دستور درست کنید خورش طرز تهیه خورش کدو و بادمجان با مرغ طرز تهیه کشک و بادمجان طرز تهیه خورش قیمه قارچ مواد لازم برای خورش قیمه قارچ پیاز متوسط ۱ عدد لپه ۲۵۰ گرم طرز تهیه آش بادمجان طرز تهیه آش بادمجان یک آش سنتی کرمانشاه است گوشت و نخود لوبیا را حبوبات را بهتر است ته چین طرز تهیه ته چین مرغ و بادمجان شیرازی ایران …ته چین مرغ و بادمجان شیرازی برنج لیوان سینه مرغ عدد بادمجان عدد شکر قاشق دلمه بادمجان طرز تهیه دلمه بادمجان مخصوص ایران …دلمه بادمجان بادمجان بزرگ عدد لپه فنجان برنج فنجان گوشت چرخ کرده گرم گوجه طرز تهیه دسر پاناکوتا وانیلیپاناکوتا یا دسر پاناکوتا به تازگی در ایران بسیار پرطرفدار شده ، ما امروز به طرز تهیه گراتن سبزیجات، طرز تهیه گراتن سبزیجات آکا طرز تهیه فر را با حرارت درجه فارنهایت روشن نموده، لوبیا سبز را پس از آن که بندهای آن را خورش بادمجان، طرز تهیه خورش بادمجان مجلسی خورش غوره بادمجان را با دو دستور درست کنید خورش طرز تهیه خورش کدو و بادمجان با مرغ خورش طرز تهیه کشک و بادمجان طرز تهیه خورش قیمه قارچ مواد لازم برای خورش قیمه قارچ پیاز متوسط ۱ عدد لپه ۲۵۰ گرم قارچ ۳۰۰ طرز تهیه آش بادمجان طرز تهیه آش بادمجان یک آش سنتی کرمانشاه است گوشت و نخود لوبیا را حبوبات را بهتر است که ته چین طرز تهیه ته چین مرغ و بادمجان شیرازی ایران کوک ته چین مرغ و بادمجان شیرازی برنج لیوان سینه مرغ عدد بادمجان عدد شکر قاشق غذاخوری دلمه بادمجان طرز تهیه دلمه بادمجان مخصوص ایران کوک دلمه بادمجان بادمجان بزرگ عدد لپه فنجان برنج فنجان گوشت چرخ کرده گرم گوجه فرنگی طرز تهیه دسر پاناکوتا وانیلی طرز تهیه دسر پاناکوتا وانیلی طرز تهيه گراتن بادمجان

مطلب طرز تهیه گراتن بادمجان +عکس در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :طرز تهیه گراتن بادمجان +عکس
http://mofidestan.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d9%85%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%b9%da%a9%d8%b3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 48 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت بخش ها و نكات فني در طراحي فرودگاه ۳۷ اسلاید …

دانلود پاورپوینت بخش ها و نكات فني در طراحي فرودگاه در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت بخش ها و نكات فني در طراحي فرودگاه
http://docz.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%86%d9%83%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d9%86%d9%8a-%d8%af%d8%b1-%d8%b7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 69 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

پاور پوینتی زیبا و کامل درباره کوه های مریخی در۱۲ اسلاید …

نوشته پاورپوینت کوههای مریخی اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاورپوینت کوههای مریخی
http://filedanesh.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%da%a9%d9%88%d9%87%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%db%8c%d8%ae%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 44 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

فرمت درس پژوهی: word و قابل ویرایش تعداد صفحات این درس پژوهی: ۲۷ صفحه           قسمتی از این درس پژوهی: طرح درس مشخصات طرح درس نام درس: هدیه های آسمانی                         پایه: پنجم ابتدایی                       تعداد فراگیران:   موضوع درس: راهنمایان زندگی   روش تدریس: پرسش و پاسخ      زمان: ۵۰ دقیقه   هدف کلی: آشنایی با پیامبران و ویژگیهای آنان   اهداف جزئی: آشنایی رفتار و کردار مردم قبل از دین اسلام خداوند پیامبران را برای هدایت مردم برگزیده است حضرت محمد ( ص ) آخرین فرستاده خداوند برای هدایت مردم به دین اسلام است نحوه سپاسگزاری از خدواند متعال را یاد بگیرد   اهداف رفتاری رفتار و کردار پیامبران را سرمشق زندگی خود قرار دهد به دستورات دین اسلام عمل نما …

منبع درس پژوهی هدیه های اسمانی پایه پنجم ابتدایی راهنمایان زندگی سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :درس پژوهی هدیه های اسمانی پایه پنجم ابتدایی راهنمایان زندگی
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87%db%8c-%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%be%d8%a7%db%8c%d9%87-%d9%be%d9%86%d8%ac%d9%85-%d8%a7%d8%a8%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 45 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل: PowerPoint (قابل ويرايش و آماده پرينت)  تعداد  اسلاید۱۷     Øتعریف: عدم اطمینان های موجود در رابطه با وقوع حالتهای طبیعت می توانند به شکل مقادیر احتمال بیان شوند.   Øابزار عمده برای تحلیل این گونه شرایط:   lنظریه احتمال   lنظریه مطلوبیت     لینک دانلود  کمی پایینتر میباشد   …

منبع پاور پوینت در مورد تصميم گيري در شرايط ريسگ سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاور پوینت در مورد تصميم گيري در شرايط ريسگ
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%b5%d9%85%d9%8a%d9%85-%da%af%d9%8a%d8%b1%d9%8a-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%d9%8a%d8%b7-%d8%b1/
نویسنده وبلاگ بازدید : 77 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

عنوان: دانلود پاورپوینت تكنولوژي توليد كالا،خدمات و اطلاعات دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته) فرمت: پاورپوینت( Powerpoint ) تعداد اسلاید: ۴۵ اسلاید این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان « تكنولوژي توليد كالا،خدمات و اطلاعات » می باشد که در ۴۵ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: تعریف تكنولوژي سطح تكنولوژي در سازمان شركتهاي توليدي توليد تك محصولي و دسته هاي كوچك توليد انبوه و دسته هاي بزرگ فرآيند توليد مستمر استراتژي،تكنولوژي و عملكرد سازگاري استراتژي، تكنولوژي و ساختار تكنولوژي جديد توليد سيستم مكانيزۀ منسجم مقايسۀ ويژگيهاي سازماني در مورد توليد انبوه و سيستم مكانيزۀ منسجم شركتهاي خدماتي نمونۀ تكنولوژي خدماتي و تكنو …

نوشته دانلود پاورپوینت تكنولوژي توليد كالا،خدمات و اطلاعات در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت تكنولوژي توليد كالا،خدمات و اطلاعات
http://file-yab.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%aa%d9%83%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%d9%8a-%d8%aa%d9%88%d9%84%d9%8a%d8%af-%d9%83%d8%a7%d9%84%d8%a7-3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 30 سه شنبه 28 دی 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۸۹ فصل اول كليات تعريف، ويژگيها و مشخصات محصول توليدي: گلاب به حاصل تقطير گل هاي سرخ محمدي Rosa dama scenamiller تازه چيده شده و مخلوط آن با آب كه اساس اضافي آن از محلول ابكي جدا شده است اطلاق مي گردد. البته در ساير كشورها مثل تركيه، بلغارستان و فرانسه از گونه هاي ديگر گل سرخ براي تهيه گلاب استفاده مي شود. در حقيقت گلاب محصول سنتي ايران مي باشد كه برگرفته از گلهاي تازه محمدي مي باشد و در مورد آن همين بس كه متبرك به نام حضرت رسول (ص) مي باشد و نام آن حضرت را به همراه دارد. توليد گل محمدي و تهيه گلاب سالانه براي هزاران خانواده ايراني اشتغال ايجاد مي كند و گردانندگان اين رشته بوي خوش طبيعت را به خانه علاقه مندان مي برد. گلاب ايراني جنبه صادراتي دارد و نشانه مرغوبيت آن ايراني بودنش مي باشد به طوريكه خانه كعبه كه قبله مسلمين جهان است با گلاب ناب محمدي كاشان شسته مي شود. از آنجا كه گلاب براي طعم دادن به مواد غذايي، آشاميدني و يا به عنوان ماده معطر كننده به كار مي رود بنابراين ويژگيهاي …

تحقیق در مورد تولیدگلاب | فروشگاه فروش فایل
faridfile.ir/?p=316834‎Cached7 نوامبر ۲۰۱۶ … تحقیق در مورد تولیدگلاب. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب*. فرمت فايل:Word (
قابل ويرايش و آماده پرينت). تعداد صفحه۸۹٫ فصل اول كليات.
تحقیق در مورد تولیدگلاب – دانلود جزوات آموزشی
۴۵۶۷۶۵٫blogsky.com/1395/01/31/post…/تحقیق-در-مورد-تولیدگلاب‎Cached19 آوريل ۲۰۱۶ … تحقیق در مورد تولیدگلاب. لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word (
قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحه۸۹٫ فصل اول کلیات.
تحقیق در مورد تولیدگلاب – مرکز فایل
markazfile.ir/تحقیق-در-مورد-تولیدگلاب/‎Cached22 نوامبر ۲۰۱۶ … تحقیق در مورد تولیدگلاب. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word (
قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۸۹ فصل اول …
تحقیق در مورد تولیدگلاب – یاهو شاپ
yahoo-shop.ir/تحقیق-در-مورد-تولیدگلاب/‎Cached28 ا کتبر ۲۰۱۶ … دانلود رایگان تحقیق در مورد تولیدگلاب ، مقاله ، تحقیق. این محصول” تحقیق در مورد
تولیدگلاب “را از یاهو شاپ دانلود نمایید. تحقیق در مورد تولیدگلاب.
دانلود مقاله در مورد تولید گلاب
golab-m.lel.ir/‎Cachedبایگانی برچسب‌ها : دانلود مقاله تولید گلاب. دسته‌بندی نشده · دانلود تحقیق در مورد
تولید گلاب · مرداد ۲۵, ۱۳۹۵ admin دیدگاهی بنویسید … دانلود پایان نامه تولید گلاب.
تحقیق در مورد تولیدگلاب | بانک فایلهای تخصصی
phdtez.ir/tag/تحقیق-در-مورد-تولیدگلاب/‎Cachedتحقیق در مورد تولیدگلاب لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word (
قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۸۹ فصل اول كليات تعريف، …
تحقیق در مورد تولیدگلاب بایگانی | طراحی محیطی
envidesign.ir/tag/تحقیق-در-مورد-تولیدگلاب/‎Cachedتحقیق در مورد تولیدگلاب لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word (
قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه۸۹ فصل اول کلیات تعریف، ویژگیها و …
بایگانی‌ها دانلودتحقیق در مورد تولیدگلاب – فراتک فایل
faratakco.ir/tag/دانلودتحقیق-در-مورد-تولیدگلاب/‎Cachedتحقیق در مورد تولیدگلاب لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word (
قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۸۹ فصل اول كليات تعريف، …
فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس دانلود تحقیق تولید گلاب
www.unisells.ir/prod-482871-دانلود+تحقیق+تولید+گلاب.html
در حقيقت گلاب محصول سنتي ايران مي باشد كه برگرفته از گلهاي تازه محمدي مي باشد
و در مورد آن همين بس كه متبرك به نام حضرت رسول (ص) مي باشد و نام آن حضرت را به …
دانلود تحقیق در مورد تولید گلاب | دانلود تحقیق و مقاله
fileman.cloudsite.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-تولید-گلاب/‎Cached15 آگوست ۲۰۱۶ … paperdoc.ir/جستجوی-مقالات/q/تولید-گلاب/page/4. Translate this page براساس
جستجوی شما موارد زیر برای دانلود تحقیق و مقاله در مورد تولید گلاب …

نوشته تحقیق در مورد تولیدگلاب اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :تحقیق در مورد تولیدگلاب
http://doclink.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%da%af%d9%84%d8%a7%d8%a8/
نویسنده وبلاگ بازدید : 73 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

افزونه obrss یکی از افزونه های پیشرفته برای ایجاد rss feed  برای قسمتهای متفاوت سایت می باشد. شما می توانید با استفاده از افزونه obrss کاربران را از تازه های سایت خود باخبر کنید.  افزونه obrss باعث بهبود سئو در جوملا می شود. و امکان ایجاد فید خبر برای قسمت های متفاوت سایت از جمله : ویرچومارت ، k2 ، مطالب ، فروشگاه ، افزونه داکمن ، کامپوننت zoo  … را دارد.  نکته : برای دانلود این افزونه با قیمت مناسب تر و دسترسی به آپدیت های این افزونه به صورت مرتب وارد این لینک شوید.   …

منبع افزونه خبر خوان obrss 3.2.9 برای جوملا ۳_۲٫۵ سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :افزونه خبر خوان obrss 3.2.9 برای جوملا ۳_۲٫۵
http://filemofid.ir/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-obrss-3-2-9-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%88%d9%85%d9%84%d8%a7-3_2-5/
نویسنده وبلاگ بازدید : 97 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

  نمونه اقدام لازم  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد-مهندسی عمران – گسترش متدولوژی افزایش ایمنی جاده ها با رویکرد آموزش و اجرای قوانی            با بررسي نظام هاي اصلي حمل و نقل و مقايسه آن  ها، اهميت پرداختن به موضوع حمل و نقل جاده‌اي مشخص مي‌گردد. حمل و نقل جاده اي سهم عمده ای را در جابجايي مسافرين و كالاها به خود اختصاص مي‌دهد. با توجه به لزوم جابجايي و سهم حمل و نقل جاده‌اي، در اين ميان معضلات و مشكلات اين سيستم حمل و نقل نيز نقش مهمي را در از بين بردن فوايد و محسنات اين سيستم ايفا مي‌كنند[۱].             از جمله این معضلات، تصادفات ترافیکی هستند. تصادفات ترافیکی از عوامل بسیار مهم مرگ و میر و صدمات شدید جانی و مالی بوده و آثار سنگین اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن، جوامع بشری را به شدت مورد تهدید قرار داده است …

منبع نمونه اقدام لازم برای دریافت درجه کارشناسی ارشد-مهندسی عمران – گسترش متدولوژی افزایش ایمنی جاده ها با رویکرد آموزش و اجرای قوانین سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :نمونه اقدام لازم برای دریافت درجه کارشناسی ارشد-مهندسی عمران – گسترش متدولوژی افزایش ایمنی جاده ها با رویکرد آموزش و اجرای قوانین
http://filemofid.ir/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%85-%d9%84%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%ac%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4/
نویسنده وبلاگ بازدید : 65 چهارشنبه 22 دی 1395 نظرات (0)

فهرست     فصل اول : تلفن سکه ای تکتا                       بخش اول:              شرح مدار              صفحه کلید             دریافت سکه ی بعدی             سرویس دبیت کارت             سرویس های رایگان             مکالمه ی شهری عادی             محدودیت تعداد شماره های تلفن              تنظیم برد حس سکه             بخش دوم:       &nbs …

دانلود گزارش کارآموزی رشته برق – بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش …
stufile.ir/…/دانلود-گزارش-کارآموزی-رشته-برق–بررسي-نحوه-عملكرد-مخابرات-در-بخش-تعميرات‎Cachedفرمت Word قابل ویرایش. … دانلود گزارش کارآموزی رشته برق – بررسي نحوه عملكرد
مخابرات در بخش تعميرات. فروشنده فایل. کد کاربری ۳۳۹سایر فایل ها. دانلود گزارش

گزارش کارآموزی رشته برق – بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش …
kalame.mizbanblog.com/…/گزارش+کارآموزی+رشته+برق+-+بررسي+نحوه+عملكرد+مخابرات+در+بخش+تعميرات+با+فرمت+ورد‎Cached9 ا کتبر ۲۰۱۶ … گزارش کارآموزی رشته برق – بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش تعميرات با فرمت
ورد. فهرست. فصل اول : تلفن سکه ای تکتا. بخش اول: شرح مدار.
گزارش كارآموزی بررسی نحوه عملكرد مخابرات در بخش تعمیرات …
nex1reader.bistarinha.xyz/…/گزارش%۲۰كارآموزی%۲۰بررسی%۲۰نحوه%۲۰عملكرد%۲۰مخابرات%۲…‎Cachedگزارش كارآموزي بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش تعميرات در ۴۰ صفحه ورد …
کارآموزی رشته برق در اداره مخابرات در ۹ فصل مجزا تنظیم شده است و تمامی جوانب …
كارآموزي حسابداری در جهاد کشاورزی در ۳۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc صدف
بلور
خريد فايل( گزارش كارآموزي الكترونيك بررسي نحوه عملكرد مخابرات
daltonha95.rozblog.com/…/خريد-فايل-گزارش-كارآموزي-الكترونيك-بررسي-نحوه-عملكرد-مخابرات.html‎Cached18 دسامبر ۲۰۱۶ … گزارش كارآموزي رشته برق بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش تعمیرات … تعميرات
مکان اداره مخابرات استان كرمانشاه با فرمت ورد و قابل ویرایش .
گزارش کارآموزي بررسي نحوه عملکرد مخابرات در بخش تعميرات
saheleaj000.rozblog.com/…/گزارش-کارآموزي-بررسي-نحوه-عملکرد-مخابرات-در-بخش-تعميرات.html‎Cached16 نوامبر ۲۰۱۶ … http://gunagon.ir/2015/10/19/دانلود-گزارش-کارآموزی-تعمیرات-برق-در-پ/ … نحوه
عملکرد … گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت مخابرات فرمت : … گزارش
کارآموزي : . … گزارش كارآموزي بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش تعميرات … ۱۲٫ …..
تمامی پایان نامه ها با فرمت ورد و قابل تغییر می باشند مگر در … بررسي …
گزارش کارآموزی بررسی نحوه عملکرد مخابرات در بخش تعمیرات | ویکی …
www.wikiunique.ir/articles/15855‎Cached12 دسامبر ۲۰۱۶ … دسته: گزارش کار آموزی و کارورزی فرمت فایل: doc حجم فایل: ۱۵۳۱۱ کیلوبایت …
گزارش کارآموزی بررسی نحوه عملکرد مخابرات در بخش تعمیرات در۴۰ صفحه ورد قابل
ویرایش. فهرست. ¨ فصل اول: تلفن سکه ای تکتا. بخش اول: …. خرید: ۶۰۰۰ تومان
گزارش کارآموزی رشته سخت افزار و الکترونیک با عنوان نحوه کار یک …
گزارش کارآموزی رشته برق – بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش …
yahoo-shop.ir/گزارش-کارآموزی-رشته-برق-بررسي-نحوه-عمل/‎Cached13 ا کتبر ۲۰۱۶ … این محصول “گزارش کارآموزی رشته برق – بررسی نحوه عملکرد مخابرات در بخش
تعمیرات با فرمت ورد “توسط پورتال یاهو شاپ جمع آوری و برای فروش …
گزارش کارآموزی بررسی نحوه عملکرد مخابرات در بخش تعمیرات | جستجو …
www.bloogle.ir/…/گزارش+کارآموزی+بررسی+نحوه+عملکرد+مخابرات+در+بخش+تعمیرات.html‎Cachedاین گزارش کارآموزي با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می
باشد.موضوع : گزارش کارآموزي بررسي نحوه عملکرد مخابرات در بخش تعميراتفهرست
… گزارش کارآموزي در مخابراتگزارش کارآموزي رشته برق در ادراه مخابرات شهرستان …
دانلود گزارش کارآموزی رشته برق بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش …
stufile.persizh.ir/دانلود-گزارش-کارآموزی-رشته-برق-بررسي-ن/‎Cached11 نوامبر ۲۰۱۶ … دانلود گزارش کارآموزی رشته برق بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش تعميرات …
فرمت Word قابل ویرایش دانلود فایل … فنی مخابرات قسمت مایکروویو. دانلود گزارش
کار با موضوع كارآموزي در نمايندگي مجاز تعميرات تلويزيون رنگی.
گزارش کارآموزی واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات | دانلوداکس!
https://downloadocx.com/article=13439/refer=1046‎Cached22 سپتامبر ۲۰۱۶ … دسته: کارآموزی » برق و الکترونیک فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: …
دانلود گزارش کارآموزی با موضوع واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات، … صفحات
فایل: ۴۷ قیمت: ۱۲۰۰۰ گزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان واحد …. گزارش
کارآموزی بررسی نحوه عملکرد مخابرات در بخش تعمیرات در۴۰ صفحه ورد …

نوشته گزارش کارآموزی رشته برق – بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش تعميرات با فرمت ورد اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :گزارش کارآموزی رشته برق – بررسي نحوه عملكرد مخابرات در بخش تعميرات با فرمت ورد
http://doclink.ir/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%d9%8a-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84/
نویسنده وبلاگ بازدید : 84 دوشنبه 20 دی 1395 نظرات (0)



کاربرد نانو ایمپلنت‌ها برای مدیران بازاریابی


دانش > دانش – دکتر سید احسان گلپرور*:
چگونه می‌توان عملکرد مدیران اجرایی بویژه مدیران بازاریابی و فروش را ارتقا بخشید؟

نانو‌ماركتينگ، تازه‌ترين پاسخ به اين پرسش قديمي است. نانوماركتينگ‌، حوزه‌ي مطالعاتي نوپا در جهان است كه تعداد مقالات علمي موجود در اين باره فوق‌العاده اندك است و هنوز كتاب مستقلي در اين باره نداريم!

با وجود اين تنگناها و محدوديتها، سالهاست متخصصان با به‌كارگيري ابزارهاي خاص و كاشت آن در بدن انسان، به دستاوردهاي تازه‌اي رسيده‌اند. اكنون متخصصان با همين نگاه مي‌كوشند با به‌كارگيري نانوايمپلنت‌ها، عملكرد مغزي مديران اجرايي و مديران بازاريابي و فروش را افزايش دهند.

تعداد ابزارهاي بيومديكال كه در بدن انسان كار گذاشته مي‌شوند، به‌طور پيوسته رو به افزايش است. دستگاههاي تنظيم‌كننده‌ي ضربان قلب، دريچه‌هاي مصنوعي قلب، مفاصل و حلزون مصنوعي، نمونه‌هايي از اين ابزارها به شمار مي‌روند. به همين ترتيب، تعداد افرادي كه چنين ايمپلنت‌هايي را دريافت كرده‌اند نيز رشد قابل ملاحظه‌اي داشته است.

اكثر ابزارهاي قابل ايمپلنت كه در چند سال اخير توليد شده‌اند، براي مقاصد پزشكي مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بازگرداندن توانايي كنترل اندامهاي فلج‌شده، حفظ ضربان منظم قلب، و بهبود بينايي و يا شنوايي نمونه‌هايي از اين كاربردها هستند. همچنين ابزارهاي پيشرفته مانند سامانه‌ي بي‌سيم كامپيوتر – مغز كه در جمجمه‌ي افراد معلول قرار داده مي‌شود و به آنها امكان مي‌دهد تلويزيون، صندلي چرخدار، و يا ساير ابزارها را كنترل كنند.

با اين‌حال، برخي از ابزارهاي قابل ايمپلنت صرفاً كاربرد پزشكي ندارند و باعث ارتقاي توانمنديهايي مي‌شوند مانند چابكي ذهني، قدرت جسماني، و يا حتي كنترل از راه دور ماشينها. مي‌توان اينطور فرض كرد كه با استفاده از اين ابزارها مي‌توانيم افرادي با عملكرد فوق‌العاده داشته باشيم كه در محيط كار و ساير موقعيتهاي اجتماعي عملكرد فوق تصوري داشته باشند.‌

از اين منظر، نانوتكنولوژي كه عبارت است از توليد ابزارهايي كه در مقياس اتم و يا مولكول (كوچكتر از صد نانومتر) باشند، مي‌تواند نويددهنده‌ي پيشرفتهاي بزرگي باشد.

اين فناوري مي‌تواند مقاومت، سازگاري زيستي، و ادغام فيزيولوژيكي اين ابزارهاي قابل ايمپلنت جديد را افزايش بدهد. شركتها و مؤسسات تحقيقاتي از اين ابزارها استقبال قابل توجهي كرده‌اند. به‌عنوان مثال، نشريه‌ي ام‌آي‌تي تكنولوژي ريويو اخيراً مطلبي درمورد ايمپلنت‌هاي مغز منتشر كرده است.

اين ايمپلنت‌ها كه عملكرد حافظه را ارتقا مي‌دهند، در آينده‌ي نزديك به‌طور گسترده مورد استفاده قرار خواهند گرفت. همزمان شركتهاي پيشرو در حوزه‌ي فناوري مانند گوگل، فيس‌بوك، و پي‌پل براي تأسيس شركتهايي در زمينه‌ي فناوريهاي ارتقاي عملكرد انسان سرمايه‌گذاريهاي گسترده‌اي كرده‌اند.‌

اشاعه‌ي ابزارهايي براي ارتقاي توانمنديهاي انسان مي‌تواند فرصتهاي جديدي در حوزه‌ي نانوماركتينگ ايجاد كند.
نانوماركتينگ، مطالعه‌ي رفتار مصرف‌كننده با استفاده از ابزارهاي نانوئي غيرتهاجمي، قابل حمل، و يا پوشيدني است كه رصد پيوسته‌ي تجربه‌ي مصرف را امكانپذير مي‌كنند.

استفاده از ابزارهاي نانو كه مستقيماً در بدن افراد ايمپلنت مي‌شود به جاي پوشيدن ابزارهاي هوشمند خارجي (مانند ساعت مچي)، پيشرفت بسيار بزرگي محسوب خواهد شد.‌

كاربرد چنين ايمپلنت‌هايي براي ارتقاي عملكرد انسان يك چالش و دغدغه‌ي اساسي براي جامعه محسوب مي‌شود. زيرا نانو ايمپلنت‌ها مردم را به دو گروه افرادي كه عملكرد فوق‌العاده‌اي دارند و افرادي كه با عملكرد معمولي تقسيم مي‌كند، كه عادلانه نخواهد بود.

با وجود اين، آنچه در وهله‌ي اول اهميت بيشتري دارد اين است كه آيا مردم آمادگي پذيرش اين ابزارهاي نانو را براي ارتقاي توانمنديهاي خود دارند يا خير و چرا؟

اين ابزارها مي‌توانند تواناييهاي انسان را در حوزه‌هاي مختلف افزايش بدهند و تغييرات اساسي در زندگي انسانها ايجاد كنند.

با اين‌حال، پذيرش نانو ايملپنت‌ها به‌وسيله‌ي مردم نقش مهمي در اشاعه‌ي اين ابزارها در تحقيقات علمي حوزه‌ي بازاريابي و نيز در جامعه دارد. پذيرش و يا عدم پذيرش اين نانو ابزارها تحت تأثير سيستم شناختي و سيستم احساسي انسانها است كه بر رفتار آنها تأثير مي‌گذارد. تحقيقاتي كه در مورد پذيرش فناوري انجام شده است، بر اين نكته صحه مي‌گذارند كه عوامل شناختي و احساسي به صورت همزمان ديدگاه مردم نسبت به يك فناوري خاص و استفاده از آن را شكل مي‌دهند. پژوهشهاي صورت‌گرفته در حوزه‌ي رفتار مصرف‌كننده نيز به اهميت عوامل شناختي و احساسي در بررسي نگرش مصرف‌كنندگان اشاره كرده‌اند.‌

  • عوامل شناختي مؤثر بر پذيرش نانوايمپلنت‌ها

مفيد بودن درك‌شده‌ي يك فناوري و سهولت استفاده‌ي درك شده از آن تأثير قابل ملاحظه‌اي بر نگرش مصرف‌كنندگان و نيز دست‌اندركاران تحقيقات مربوط به رفتار مصرف‌كننده دارد.‌
منظور از مفيد بودن درك‌شده، ميزان باور مصرف‌كنندگان به اينكه يك فناوري خاص عملكرد آنها را بهبود مي‌بخشد و يا مزيتي براي آنها ايجاد مي‌كند، مي‌باشد.

سهولت استفاده‌ي درك‌شده نيز عبارت است از اعتقاد مصرف‌كنندگان به اينكه استفاده از يك فناوري، آسان و روان است. سهولت استفاده‌ي درك‌شده در ارتباط با نانو ايمپلنت‌ها به اين معنا است كه مصرف‌كنندگان (براي مثال در پروژه‌هاي تحقيقات بازار) پس از قرار دادن اين نانو ابزارها در بدنشان، چقدر احساس راحتي مي‌كنند.‌
در حوزه‌ي پزشكي كه نانو ايمپلنت‌ها تاكنون كاربرد گسترده‌اي داشته‌اند، مشخص شده است كه سهولت استفاده‌ي درك‌شده از اين ابزارها تأثير مثبتي بر پذيرش آنها از سوي مردم دارد.

هر چقدر سهولت استفاده‌ي درك‌شده از نانو ايمپلنت‌هاي درماني نزد بيماران بيشتر باشد، راحت‌تر در مورد كاشت آنها در بدن خود تصميم‌گيري مي‌كنند. به‌طور مثال، سهولت استفاده‌ي درك‌شده در مورد ايمپلنت‌هاي شنوايي و يا ايمپلنت‌هاي مربوط به جراحي زيبايي، پذيرش اين ابزارها از سوي ناشنوانايان و يا خانمها را تسهيل مي‌كند. ‌

  • احساسات مربوط به نانوايمپلنت‌هايارتقادهنده‌ي توانمندي‌هاي انسان

از آنجايي كه ايمپلنت‌هاي پزشكي به افراد كم‌توان و بيماران كمك مي‌كنند تا بر مشكلات مزمن خود فائق آيند و كيفيت زندگي آنها را بهبود بخشند، معمولاً مورد پذيرش جامعه واقع مي‌شوند. در بسياري از موارد، افراد پس از آنكه ايمپلنت‌ها را دريافت مي‌كنند، احساس خوبي دارند.

با وجود اين، مرز ميان ابزارهاي پزشكي و بدن انسان مي‌تواند منشأ بروز ترس و نگراني در آنها شود. تحقيقات نشان داده است كه ۲۰ درصد از بيماران در اولين سال بعد از قرار دادن ايمپلنت اضطراب دارند. برخي از افراد نيز تصور مي‌كنند قرار دادن ايمپلنت در بدن آنها، انسانيت آنها را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.

اين امر بخصوص طي بررسيهاي مربوط به رفتار مصرف‌كننده، بويژه در پژوهشهاي بلندمدت مشاهده شده است. از طرف ديگر، پژوهشگران مشاهده كرده‌اند كه استفاده از ايمپلنت‌هاي شنوايي باعث مي‌شود كهناشنوايان جوان احساس عدم هويت كنند.
به همين ترتيب از دست دادن هويت تأثير سوئي بر نگرش اين افراد نسبت به ايمپلنت‌هاي شنوايي مي‌گذارد.‌

  • ديدگاهها نسبت به استفاده از نانوايمپلنت‌هاي ارتقادهنده‌ي توانايي‌هاي انسان ‌

بديهي است كه ديدگاه و نگرش مثبت نسبت به يك فناوري بر تصميم افراد براي استفاده از آن تأثير مثبت مي‌گذارد. ‌
كارشناسان و صاحبنظران در مورد اين تأثير مثبت در مورد ساير فناوريها مانند اينترنت و تبليغات موبايلي و نيز فناوريهاي پزشكي مانند ابزارهاي كنترل‌كننده‌ي قند خون، مهندسي بافت، و تست ژنتيك اتفاق‌نظر دارند.‌

در ارتباط با كاربرد نانو ايمپلنت‌ها در تحقيقات مربوط به رفتار مصرف‌كننده و يا منابع انساني پژوهشهاي چنداني صورت نگرفته است، اما آنچه بايد مورد توجه كسب‌وكارها و محققين قرار گيرد اين است كه ميان نگرش افراد نسبت به اين نانوابزارها و آمادگي آنها براي كاربرد اين ايمپلنت‌ها رابطه‌ي معناداري وجود خواهد داشت.

در انتها بايد يادآور شويم كه نانو ايمپلنت‌ها علاوه بر رصد رفتار مصرف‌كنندگان به صورت پيوسته و غيرتهاجمي، مي‌توانند براي ارتقاي تواناييهاي كاركنان مانند تمركز، توجه، و حافظه به‌كار روند.

* ماهنامه توسعه مهندسي بازار



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

کاربرد نانو ایمپلنت‌ها برای مدیران بازاریابی کاربرد نانو ایمپلنت‌ها برای مدیران بازاریابی

مطلب کاربرد نانو ایمپلنت‌ها برای مدیران بازاریابی در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :کاربرد نانو ایمپلنت‌ها برای مدیران بازاریابی
http://mofidestan.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 45 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)


ال‌جی در صدد انتشار پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود، اوایل ماه مارس یعنی یک ماه زودتر از حد انتظار است.

در حالی که تعجیل سامسونگ در عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ باعث شد کوهی از ضایعاتِ این محصول در انبار کمپانی نامبرده جمع شود؛ ال‌جی در صدد اجرای ترفندی مشابه است، با این حال انتظار می‌رود این بار با موفقیت به اتمام برسد. بر اساس گزارش منابع موثق، ال‌جی برای فروش جی ۶ اواخر ماه فوریه یا اوایل مارس (اوایل یا اواخر اسفندماه) برنامه‌ریزی کرده است؛ یعنی یک ماه زودتر از روال معمول! به نظر می‌رسد هدف از این کار کمک به فروش و سود بیشتر در فصل ابتدایی سال ۲۰۱۷ باشد. البته این مسئله تصادفی به نظر نمی‌‌رسد؛ چراکه در همین حال اخبار رقیب دیرینه، یعنی سامسونگ حاکی از انتشار دیرهنگام گلکسی اس ۸ است.

lg g5

در حقیقت استراتژی عرضه‌ی زودهنگام قبل از خرابکاری گلکسی نوت ۷ عمدتاً برای سامسونگ خوشایند بود، چراکه عرضه‌ی گلکسی اس ۷ زودتر از روال معمول تأثیر چشم‌گیری بر فروش ابتدای سال، برای این کمپانی به ارمغان آورد. البته نباید این مسئله را نادیده گرفت که این مورد نمی‌توانست در این موفقیت نقش به سزایی داشته باشد؛ درصورتی‌که گلکسی اس ۷ ابتدای کار، برگ برنده را که همان ابتکار و تغییرات بنیادین در طراحی بود، رو نمی‌کرد. درصورتی‌که ال‌جی اشتباه نوت ۷ را تکرار‌ نکند، می‌توان امیدوار بود که از بخت بالایی برای تکرار موفقیت اس ۷ برخوردار خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از توافق ال‌جی با فروشندگان و نمایندگی‌های فروش محصولات، جهت تهیه‌ی زودتر از موعد در ماه ژانویه است، لذا به نظر می‌رسد اوایل مارس باید منتظر ال‌جی جی ۶ باشیم. جدای از شروع زودهنگام، اهداف محافظه‌کارانه‌ی ال‌جی برای جی ۶ در روند سرعت بخشی عرضه‌ی این محصول تأثیرگذار خواهد بود. برخلاف ال‌جی جی ۵ ماژولار، به نظر می‌رسد جی ۶ بیشتر بر بهبود طراحی (بدنه‌ی شیشه‌ای) و افزودن قابلیت‌های ویژه (ضدآب بودن و شارژ وایرلس) تأکید دارد، چراکه ال‌جی به این مسئله واقف است که جی ۵ آن‌چنان که انتظار می‌رفت عملکرد قابل قبولی ارائه نداد.

lg-g5-modular

البته جی ۶ هنوز هم سهم قابل قبولی از ویژگی‌های جدید خواهد داشت. از این ویژگی‌ها می‌توان به ماژول اسکنر عنبیه، قابلیت ضدآب و شارژ وایرلس اشاره‌ کرد.

به نظر شما داستان جی ۵ به کدام یک از محصولات سامسونگ شباهت دارد؟ نوت ۷ یا گلکسی اس۷؟ یا اینکه ال‌جی داستانی جداگانه در سر دارد؟



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مقایسه‌ی دوربین ال‌جی جی با دوربین گلکسی اس ……مقایسه‌ی دوربین ال‌جی جی با دوربین گلکسی اس اج ۶۲ دیدگاه ارسال شده توسط مبین نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعاتنگاه نزدیک آی‌تی‌رسان به ال‌جی میان‌رده‌ای پرچمدار ……باتری ال‌جی باتری این مدل را باز هم با همان مشکلات قبلی روانه بازار کرده است اما اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید …اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید سیستم عامل اندروید گوگل برای گوشی، تبلت و نظرات کاربران در مورد گوشی …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعاتدانلود آهنگ جدید پرشین سانگدانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی راهنمای خرید ماشین لباسشوییاز بهترین و پرفروش‌ترین برندهای دنیا می‌توان برندهای ایندزیت، ال‌جی، سامسونگ و علمیسیکل قاعدگی یک خانم ممکن است در ماههای مختلف کاملاً شبیه هم نباشد از طرف دیگر سیکل خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیال جی یکی از برندهای کره ای است که در صنایع مختلف فعالیت می کند امروز واقعیت از این اندروید زومیت اندروید مارشمالو، سیستم عامل گوگل برای گوشی ها، تبلت ها و ابزارهای مختلف با قابلیت مقایسه‌ی دوربین ال‌جی جی با دوربین گلکسی اس اج گجت نیوز مقایسه‌ی دوربین ال‌جی جی با دوربین گلکسی اس اج ۶۲ دیدگاه ارسال شده توسط مبین محمدی ۲۶ نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی ال جی نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل نگاه نزدیک آی‌تی‌رسان به ال‌جی میان‌رده‌ای پرچمدار نما دیگر نیازی به بازکردن کاور ندارید شرکت ال‌جی برای اقدام به یک نوآوری در زمینه قاب‌های بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ممکن است در این ماه قصد خرید گوشی هوشمندی میان رده را داشته باشید، پس حتما خوشحال خواهید شد اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید سیستم عامل اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید سیستم عامل اندروید گوگل برای گوشی، تبلت و مرجع موبایل ایران ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات دانلود آهنگ جدید پرشین سانگ دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی علمی سیکل قاعدگی یک خانم ممکن است در ماههای مختلف کاملاً شبیه هم نباشد از طرف دیگر سیکل های هر راهنمای خرید ماشین لباسشویی از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای دنیا می‌توان برندهای ایندزیت، ال‌جی، سامسونگ و وستینگ موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز

مطلب ال جی جی ۶ احتمالاً یک ماه زودتر عرضه خواهد شد در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :ال جی جی ۶ احتمالاً یک ماه زودتر عرضه خواهد شد
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d8%ac%db%8c-6-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%8b-%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%b2%d9%88%d8%af%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 60 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)
» :: weird voice
weird voice
تغییر صدا
برنامه جالب تغییر صدا با افکت های متنوع!

خرید و دانلود محصول

1394/07/17
weird voice , اندروید




girl with weird voice - YouTube ► 0:29https://www.youtube.com/watch?v=e2x8OAGCrJA 3 May 2008 - 29 sec - Uploaded by heatwave187 small girl have wak voice. ... girl with weird voice ... The sexiest most amazing female voice ... Why My Voice is "Weird" - YouTube ► 4:16https://www.youtube.com/watch?v=7SHMIkKrLh8 31 Aug 2015 - 4 min - Uploaded by BananaJamana FOLLOW ME ON TWITTER: https://twitter.com/BananaJamana I added subtitles because talking ... Why You Hate Your Voice and How to Fix It | Spinditty https://spinditty.com/learning/6-Reasons-Why-You-Hate-Your-Voice‎Cached20 Apr 2016 ... This is why the first time you hear your voice recorded, you're likely ..... I feel kind of weird because I like my voice. lol This is a great hub about a ... Having a weird voice : ForeverAlone - Reddit https://www.reddit.com/r/ForeverAlone/.../having_a_weird_voice/‎Cached Similar26 Jan 2015 ... I don't mean to bring this up so people feel bad about having a weird voice. I don't have any stories about getting rejected because I don't even. Experts Explain Natalie Portman's Weird Voice in the New Jackie O ... https://broadly.vice.com/.../voice-experts-explain-how-realistic-jackie-natalie-portman-voice‎Cached26 Nov 2016 ... Natalie Portman speaks in a strange accent in the Jackie Kennedy biopic, but did the First Lady actually speak like Padmé Amidala if she grew ... Voice changer calling - Android Apps on Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.weirdvoice...‎Cached Similar Rating: 3.5 - 49,693 votes - Free Prank your friends, surprise your family. Use your app to make calls with our voice changer. Calls are made using your wifi and not with your cellular company . Voice Acting in a weird voice by Cryaotic | Cry | Free Listening on ... https://soundcloud.com/cryaotic/voice-acting-in-a-weird-voice‎Cached SimilarStream Voice Acting in a weird voice by Cryaotic from desktop or your mobile device. 056: Bring that STRANGE, WEIRD VOICE out from inside of you! (w ... yourcreativepush.com/2016/03/interview-with-bill-carman/‎CachedBill Carman has worked as a designer, illustrator, and art director at universities, ad agencies, publishers, and large corporations. Since graduating with a BFA in ... This Is Why Your Voice Sounds So Frickin' Weird To You | The ... www.huffingtonpost.com/.../voice-sounds-different-weird-recordings_n_5928492.html‎Cached Similar3 Oct 2014 ... Have you ever listened to a recording of your own voice and thought, “Whoa. Do I really sound like that?” Well, it's time to face the music. I heard a weird voice on the rift today - Boards - League of Legends boards.na.leagueoflegends.com/.../NV99pZjA-i-heard-a-weird-voice-on-the-rift-today‎Cached9 Sep 2016 ... I heard a weird voice on the rift today. 1 ... You likely triggered the new little voice that comments on Jungle creeps. Login to comment ...

نوشته weird voice اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :weird voice
http://file.takhfifestan.com/weird-voice/
نویسنده وبلاگ بازدید : 54 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)


 

کد مطلب: ۴۲۶۵۷۸

ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟

بخش دانش و فناوری الف،۱ دی۹۵

ارزش پایه وارداتی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ اعلام شد که براین اساس برای این گوشی‌ها ارزشی از ۳۸ تا ۴۳۶ یورو در نظر گرفته شده است.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱

ایسنا نوشت:گمرک جمهوری اسلامی ایران، ارزش پایه وارداتی برخی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ را اعلام کرده است که بر این اساس بالاترین ارزش گمرکی در اختیار گوشی‌های G۹ است و کمترین ارزش را گوشی‌های G۳ دارد.
 

در حال حاضر تعرفه واردات گوشی تلفن همراه، پنج درصد به ازای هر دستگاه است که ارزش ریالی این پنج درصد بر اساس نرخ ارز اعلام شده از سوی بانک مرکزی محاسبه می‌شود.

علاوه بر این واردکنندگان گوشی تلفن همراه، به جز پرداخت حقوق و عوارض گمرکی باید ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و چهار درصد مالیات علی‌الحساب نیز پرداخت کنند.

گوشی‌های تلفن همراه وارداتی به هنگام ورود در گمرک به لحاظ فنی با حضور نمایندگان شرکت ارتباطات زیرساخت آزمایش فنی می‌شود تا از نظر طول موج مجوز تاییدیه این شرکت صادر شود.

در حال حاضر واردات رسمی اکثر برندهای معروف گوشی تلفن همراه به کشور آزاد است و می‌توان از طریق ثبت سفارش نسبت به واردات رسمی این کالاها به ایران اقدام کرد.

بر اساس این گزارش، قیمت پایه صادراتی برخی از سری‌های گوشی تلفن همراه با برند سامسونگ به شرح زیر است که البته باید توجه داشت که هر کدام از سری‌های مذکور، مدل‌های مختلفی دارند و بازه در نظر گرفته شده برای ارزش هر سری، از کم‌ترین ارزش مدل‌های آن سری تا ارزشمندترین مدل است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گوشی‌های سامسونگ

 

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

قیمت گلکسی و مدل در ایران چقدر خواهد بود؟ …موبایل‌های میان رده و جدید شرکت سامسونگ یعنی قیمت گلکسی و نسخه به زودی وارد گجت نیوز صفحه از آخرین اخبار گجتی و …آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۲۶ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۱۲ در دومین روز الکامپ نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل …سلام بیلدنامبر گوشی من هستش از اولی که خریدم نسخه بوده الان چندتا مشکل دارم نگاهی کوتاه به جک وان کارنگاهی کوتاه به جک جک تعریف جدیدی از یک شاسی‌بلند شهری است که در بردارنده پنج اصل اقتصاد اخبار ایران و جهان مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به فسخ قرارداد واگذاری خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریواکنش عجیب جنین به گریه کردن مادرعکس اینترنت یک گیگابیت به مردم سراسر جهان می دهد نظرات کاربران در مورد گوشی …سلام اول اينكه اطلاعات جعبه و گوشي رو تطابق ميدي شماره سريال و شماره جعبه رو با گالری تصاویر خودرو تصاویر رنو ساندروگالری تصاویر خودرو در این بخش تصاویر با کیفیت بالای تمامی خودرو های داخلی و خارجی بولتن نیوز اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی هنری ورزشی درواقع بانکهای خصوصی بازی را با یک پربیننده ترین و آخرین اخبار اقتصادی روز ایران و جهانحضور مجریان زن در تلویزیون کاهش یافته است واکنش دوستان علی دایی به کاندیداتوری او در قیمت گلکسی و مدل در ایران چقدر خواهد بود؟ گجت نیوز قیمت گلکسی و مدل در ایران چقدر خواهد بود؟ ۶ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا صالحی ۱۸ گجت نیوز صفحه از آخرین اخبار گجتی و فناوری های آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۲۶ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۱۲ در دومین روز الکامپ نشست نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل هواوی آنر نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل هواوی آنر ایکس نگاهی کوتاه به جک وان کار نگاهی کوتاه به جک جک تعریف جدیدی از یک شاسی‌بلند شهری است که در بردارنده پنج اصل زیبایی اقتصاد اخبار ایران و جهان مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به فسخ قرارداد واگذاری بلوک خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خداوند بر اساس نیت شان افراد را جزا می دهد بهترین کارگردانی برای «گمیچی» «خوشبختی پس از من نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اپل سلام اول اينكه اطلاعات جعبه و گوشي رو تطابق ميدي شماره سريال و شماره جعبه رو با گوشي قسمت گالری تصاویر خودرو تصاویر رنو ساندرو گالری تصاویر خودرو در این بخش تصاویر با کیفیت بالای تمامی خودرو های داخلی و خارجی موجود در بولتن نیوز اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی هنری ورزشی درواقع بانکهای خصوصی بازی را با یک ابزار پربیننده ترین و آخرین اخبار اقتصادی روز ایران و جهان حضور مجریان زن در تلویزیون کاهش یافته است واکنش دوستان علی دایی به کاندیداتوری او در

مطلب ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟ در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%da%af%d9%85%d8%b1%da%a9%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
نویسنده وبلاگ بازدید : 97 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)
» :: کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3
کی دو استور k2store 3.8.3 فروش فایل جوملا سیستم فروش فایل دانلودی

اگر قصد ساخت یک سایت فروش فایل را دارید k2store بهترین گزینه برای شماست ! این افزونه که عمر زیادی نیز ندارد به تدریج به یک افزونه بسیار کاربردی فروش فایل تبدیل شد که پلاگین های مختلفی هم دارد.برای مثال با پلاگین!Subscriptions K2Store می توانید لینک های دانلود خود را دارای محدودیت زمانی کنید و به قول معروف سیستم اشتراکی بسازید. امروز برای شما آخرین نسخه این پلاگین که در سایت سازنده موجود است و کاملا اورجینال می باشد.قرار داده شده.

آخرین نسخه اورجینال 3.8.3

قابلیت نصب بروی جوملای 3.4
قابل نصب بروی تمامی ورژن های کامپوننت مدیریت مطالب K2
قابلیت اتصال به درگاه های تمامی بانک های کشور
قابلیت اتصال به افزونه آفرینگ K2 Deals
قابلیت اتصال به درگاه واسط کشور
قابلیت ایحاد نامحدود محصول
اضافه نمودن عكس ، متن ، فايل صوتي و ... توسط مدير سايت
قابلیت اتصال به سرویس پیامکی بروی وب سرویس شما
اکسپورت گیری Excel از کاربران
امکان تعیین گروه های مدیریتی تحت سیستم کی2
امکان تعیین گروه های کاربری
استفاده از تکنولوژی ایجکس
بخش کاربری کاربر پسند (User Friendly)
گالري عكس چند رسانه اي براي هر كالا
بخش مدیریتی کاملا فارسي ، ساده ، آسان و مستقل
ماژول تبليغات عكس ، لينك TooLTip، نامحدود تبلیغ)
ایجاد فروش فوق العاده با ذکر قیمت قبلی کالا
نمایش كالاي پيشنهادي و مرتبط با هر کالا
آمار تعداد بازديد هر كالا بصورت مجزا
جستجوي پیشرفته كالا (بر اساس نام ، مارك )
صدور پيش فاكتور (به همراه نسخه قابل چاپ)
فروش بر اساس تعداد موجود
قابلیت Auto Thumbnail جهت ساخت عکس در اندازه کوچک و ذخیره روی سرور
مشاهده آمار بازديدکننده ها از سايت
سیستم پشتیبانی تیکتینگ
امكان راه اندازي فروش فوق العاده
تعداد نامحدود دسته بندی اصلی
تعداد نامحدود محصول
تعداد نامحدود زیر شاخه و زیر دسته
قابلیت فعال یا غیر فعال کردن محصولات
ساخت تصویر هر محصول در دو اندازه کوچک و بزرگ
اختصاص كد فروشگاهي هر محصول
سيستم موجودي كالا (موجودي انبار)
فاكتورهاي قابل پرينت
امكان حذف كالاهاي يك گروه بصورت يكجا
گزارشگیری از هر محصول
گزارش مالی
گزارش انبار
سبد خرید
سيستم ثبت نام و كاربري
خريد و پراخت با اطلاعات فيش بانكي
مشاهده ليست مشتريان و اطلاعات آنها
مديريت خريدها و مشاهده آرشيو خريد ها
ارسال خبرنامه به اعضاي سايت براي تبليغات
و يا مناسبتهاي مختلف
مديريت خريدها معلق و مشاهده آرشيو خريدها
مديريت پرداختها (فيش و آنلاين)
مديريت مشخصات مدیریت فروشگاه
برای استفاده ازین افزونه ابتدا k2 را نصب کنید.
خرید و دانلود محصول

1394/06/12
کی تو استور , فروش فایل جوملا , کامپوننت فروش فایل , k2store , فروش فایل دانلودی




کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Pro نسخه 3.8.3 joomlafiles.4kia.ir/info/17138/i/?getppsid=30 اگر قصد ساخت یک سایت فروش فایل را دارید k2store بهترین گزینه برای شماست ! این افزونه که عمر زیادی نیز ندارد به تدریج به یک افزونه بسیار کاربردی فروش ... گلچین آنلاین - کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3 www.golchinonline.ir/.../729-کامپوننت-فروش-فایل-مجازی-k2store-proنسخه-3-8-3.html‎Cached26 آگوست 2015 ... کی دو استور,k2store 3.8.3,فروش فایل جوملا,سیستم فروش فایل دانلودی. کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3 sakhtblog.lineblog.ir/.../+کامپوننت+فروش+فایل+مجازی+K2Store+Proنسخه+3.8.3‎Cachedکامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3. کی دو استور k2store 3.8.3 فروش فایل جوملا سیستم فروش فایل دانلودی اگر قصد ساخت یک سایت فروش فایل را ... کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3 8 3 | ISI isi5.ir/.../کامپوننت-فروش-فایل-مجازی-k2store-proنسخه-3-8-3-3174.html‎Cached14 سپتامبر 2015 ... کی دو استور k2store 3.8.3 فروش فایل جوملا. اگر قصد ساخت یک سایت فروش فایل را دارید k2store بهترین گزینه برای شماست ! این افزونه که عمر ... کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Pro نسخه 3.8.3 - بیگر وب ارائه ... bigerweb.ir/کامپوننت-فروش-فایل-مجازی-k2store-pro-نسخه-3-8-3/‎Cached24 نوامبر 2016 ... کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Pro نسخه 3.8.3 اگر قصد ساخت یک سایت فروش فایل را دارید k2store بهترین گزینه برای شماست ! این افزونه ... کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3 – پایگاه ثبت ... ads.servicebartar.ir/?p=66807‎Cached26 ا کتبر 2016 ... کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه ۳٫۸٫۳. campiran 8 روز ago تبادل پست Leave a comment 1 Views ... کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3 | cell full cellfull.ir/?p=118795‎Cachedکامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3. توسط : adminدر: اکتبر 20, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ... کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3 - بهترین های روز ... www.bestofday.ir/shop/text/201606071415527472 10 ژوئن 2016 ... اگر قصد ساخت یک سایت فروش فایل را دارید k2store بهترین گزینه برای شماست ! این افزونه که عمر زیادی. کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3 | فروشگاه فروش ... faridfile.ir/?p=325976‎Cached11 نوامبر 2016 ... فروشگاه فروش فایل. loading... آخرین اخبار ... کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3. توسط : adminدر: ... دریافت فایل. اشتراک 0. کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه 3.8.3 - 8ll8| مرجع کامل ... 8ll8.ir/کامپوننت-فروش-فایل-مجازی-k2store-proنسخه-3-8-3/‎Cachedاگر قصد ساخت یک سایت فروش فایل را دارید k2store بهترین گزینه برای شماست ! این افزونه که عمر زیادی نیز ندارد به تدریج به یک افزونه بسیار کاربردی فروش ...

نوشته کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه ۳٫۸٫۳ اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :کامپوننت فروش فایل مجازی K2Store Proنسخه ۳٫۸٫۳
http://file.takhfifestan.com/%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88%d9%86%d9%86%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-k2store-pro%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-3-8-3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 57 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)
» :: پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری )
...:::پروژه آماده تحویل میباشد:::...
پروژه شامل موارد زیر میباشد که به صورت مفصل توضیح داده شده اند :
تاريخچه و سابقه سكونت
ويژگيهاي طبعي
جغرافيايي روستا
موقعيت جغرافيائي و عوارض طبيعي
ويژگيهاي اقليمي
ويژگيهاي اجتماعي و تحولات جمعيتي روستا
روند تحولات جمعيتي
تعداد و بعد خانوار
نرخ رشد جمعيت
نرخ با سوادي
كاربريهاي وضع موجود روستا
شبكه دفع فاضلاب
شبكه آبرساني
شبكه برق رساني
شبكه جمع آوري و دفع زباله و فضولات دامي
شبكه گاز رساني
بررسي مصالح ساختماني موجود و كاربرد آنها
معيارها و اصول طراحي
آموزشي
فرهنگي
تأسيسات و تجهيزات
درماني
كارگاه درون روستايي
و... 52 مورد دیگر
---------------------------------------
فایل در فرمت Doc میباشد و برای استفاده از آن باید از نرم افزارهایی مانند Word و مشابه آن استفاده کنید .
خرید و دانلود محصول

-

1394/06/01
پروژه طرح روستای , درس روستا معماری , پروژه درس روستا معماری , پروژه طرح روستای خشان




Images for پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری ) پروژه طرح روستای خشان (درس روستا معماری)-5738 - Fifteen Downloads 15downloads.blogsky.com/.../پروژه-طرح-روستای-خشان-درس-روستا-معماری-5738‎Cached21 نوامبر 2015 ... پروژه طرح روستای خشان (درس روستا معماری)-5738 - Fifteen Downloads—پروژه - مقاله - دانلود گزارش کارورزی - نمونه سوالات درسی - استخدام. پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری ) - خرید پستی markets98.blogsky.com/1395/06/26/post-2288/‎Cached16 سپتامبر 2016 ... برنامه طرح روستای خشان ( آموزش روستا معماری ) ...:::پروژه آماده تحویل میباشد:::... پروژه شامل موردها زیر میباشد که به صورت باتفصیل توضیح داده شده ... پروژه طرح روستای خشان | ISI - ترجمه مقالات داغ! hot.isi5.ir/6049/پروژه-طرح-روستای-خشان-درس-روستا-معماری.html‎Cached6 آگوست 2015 ... پروژه طرح روستای خشان (درس روستا معماری). پروژه شامل موارد زیر می باشد که به صورت م ... ویژگیهای اجتماعی و تحولات جمعیتی روستا. روند تحولات ... پروژه طرح روستای خشان (درس روستا معماری) – مقالات آینده! english.futurearticle.ir/articles/3585‎Cached30 مارس 2016 ... پروژه طرح روستای خشان (درس روستا معماری). پروژه آماده تحویل میباشد:… پروژه شامل موارد زیر میباشد که به صورت مفصل توضیح داده شده اند: تاریخچه ... طرح روستای خشان (درس روستا معماری) - جستجو برای مقاله! f.highmark.ir/section/paper-5650‎Cached18 دسامبر 2015 ... پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری ) - HTMLy فارسی - دانلود مقاله پروژه طرح . پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری ) - خرید اینترنتی با ... f6231a.adnashop.ir/page-62986.html 21 نوامبر 2015 ... پروژه طرح روستای خشان (درس روستا معماری)-5738 - Fifteen Downloads—پروژه - مقاله - دانلود گزارش کارورزی - نمونه سوالات درسی - استخدام. پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری ) firearticle.ir/2012/پروژه-طرح-روستای-خشان-درس-روستا-معماری.html‎Cached18 جولای 2012 ... پروژه آماده تحویل میباشد:…پروژه شامل موارد زیر میباشد که به صورت مفصل توضیح داده شده اند :تاريخچه و سابقه سكونت ويژگيهاي طبعي جغرافيايي ... پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری ) - دانلود|پروژه|پایان نامه ... zepo.stu1.ir/پروژه-طرح-روستای-خشان-درس-روستا-معماری/‎Cached17 نوامبر 2015 ... پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری ) …:::پروژه آماده تحویل میباشد:::… پروژه شامل موارد زیر میباشد که به صورت مفصل توضیح داده شده اند :. پروژه طرح روستای خشان (درس روستا معماری)-3173 - مقاله از تمام رشته ... papers.outline1.ir/.../پروژه-طرح-روستای-خشان-درس-روستا-معماری-3173‎Cached29 نوامبر 2015 ... پروژه طرح روستای خشان (درس روستا معماری)-3173 - مقاله از تمام رشته های دانشگاهی— به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI.

نوشته پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری ) اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پروژه طرح روستای خشان ( درس روستا معماری )
http://file.takhfifestan.com/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7-%d9%85%d8%b9%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 80 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar ) فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحه: ۴۳         مقدمه راه‌اندازي، كنترل و نگهداري شبكه شايد يكي از مشكل‌ترين و دشوارترين بخشهاي كاري يك Administrator يا مسئول سايت باشد. چون مشكلات و عيوب ناشي از سخت افزارهاي يك شبكه، با مشكلات وعيوب‌ ناشي از برنامه‌هاي نرم افزاري شبكه ادغام شده و اگر به فرض در هنگام تنظيم شبكه مشكلي به وجود آيد، وقت زيادي تلف خواهد گرديد تا بفهميم مشكل از ناحيه سخت افزاري است يا نرم افزاري لذا اين جزوه حاصل تجربيات عملي اينجانب در مدت ۲۴۰ ساعت كارآموزي در شرکت خدمات فنی ساعت شهر شرق مي‌باشد كه شامل مباحثي در موردAdministrator  شبكه، پروتكلها، سرويس‌هاي شبكه و طريقه نسب و بكارگيري آنها مي‌باشد تا شايد كمكي هر چند ناچيز در جهت رفع مشكلات و موانع دانشجو …

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar )
nafisfile.com/…/دانلود-گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-شبكه-administratar-‎Cachedدانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar ) فرمت فایل: ورد قابل
ویرایش تعداد صفحه: ۴۳٫
دانلود گزارش كارآموزي رشته کامپیوتر شبكه کامپیوتری Administratar
danesh-ju.com/گزارش-كارآموزي-رشته-کامپیوتر/‎Cached3 دسامبر ۲۰۱۶ … دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر شبکه کامپیوتری Administratar. دسته بندی
: دسته‌بندی نشده, گزارش کار آموزی, گزارش کار آموزی رشته …
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar )
sakhtblog.lineblog.ir/…/+دانلود+گزارش+کارآموزی+رشته+کامپیوتر+(شبكه+Administratar+)‎Cachedدانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar ). فرمت فایل: ورد قابل
ویرایش. تعداد صفحه: ۴۳٫ مقدمه. راه‌اندازي، كنترل و نگهداري شبكه شايد يكي از …
گزارش کارآموزی کامپیوتر، شبكه Administratar – دانلود مقاله پروژه …
downloadproje.ir/…/گزارش-کارآموزی-کامپیوتر،-شبكه-administratar-2/‎Cached14 ا کتبر ۲۰۱۶ … دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar ) فرمت فایل: ورد قابل
ویرایش تعداد صفحه: ۴۳ مقدمه راه‌اندازي، كنترل و نگهداري شبكه …
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبکه Administratar ) – داکز دی ال
docsdl.blogsky.com/…/-دانلود-گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-شبکه-Administratar-‎Cached7 آگوست ۲۰۱۶ … دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبکه Administratar ). فرمت فایل: ورد قابل
ویرایش. تعداد صفحه: ۴۳٫ مقدمه. راه‌اندازی، کنترل و نگهداری شبکه …
گزارش کارآموزی کامپیوتر شبكه Administratar در شرکت مهندسی طرح و …
tmaghalec.ir/?p=4762‎Cached26 ا کتبر ۲۰۱۶ … به صفحه دانلود فایل(گزارش کارآموزی کامپیوتر شبكه Administratar در … دریافت
فایل گزارش کارآموزی رشته مهندسی مواد و ریخته گری، در شرکت ذوب …
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در شرکت برنامه نویسی – تی مقاله
tmaghalec.ir/?p=10695‎Cached30 ا کتبر ۲۰۱۶ … گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در شرکت برنامه نویسی … صفحه دانلود فایل(
گزارش کارآموزی کامپیوتر شبكه Administratar در شرکت مهندسی طرح و …
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar ) – فایلار:مقاله …
filelar.ir/گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-شبكه-administratar/‎Cached24 ا کتبر ۲۰۱۶ … برچسبدانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر دانلود گزارش کارآموزی رشته
کامپیوتر (شبكه Administratar ) کارآموزی رشته کامپیوتر کارآموزی …
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar ) بایگانی …
filelar.ir/tag/دانلود-گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-ش/‎Cachedخانه / بایگانی برچسب: دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar
). بایگانی برچسب: دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar ) …
فروشگاه فایل برای همه گزارش کارآموزی کامپیوتر، شبكه Administratar
hamkelas.test.com/prod-652119-گزارش+کارآموزی+کامپیوتر،+شبكه+Administratar.html‎Cachedدانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبکه Administratar )

نوشته دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar ) اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (شبكه Administratar )
http://doclink.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d8%b4-9/
نویسنده وبلاگ بازدید : 52 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)


بامداد – آیا می‌دانستید که سرطان ریشه‌های عاطفی هم دارد؟ یک عامل اصلی برای این بیماری وجود دارد که اغلب از آن غفلت می‌شود: عواطف سرکوب شده و خشم فروخورده شده
هورمون استرس(کورتیزول) می‌تواند در اثر محرک‌های عاطفی تولید شود. افزایش این هورمون می‌تواند سطح واکنش ایمنی شخص را کاهش دهد. محققان دریافته‌اند که سطوح بالای کورتیزول مستقیما سیستم ایمنی را سرکوب می‌کند. وقتی سیستم ایمنی به درستی کار نکند، سلول‌های معمولی می‌توانند به سلول‌های سرطانی تبدیل شوند. هر چه بیشتر عواطف منفی‌تان را سرکوب کنید، بیشتر مستعد بروز سرطان در بدن‌تان هستید.
شماری از مطالعات که درباره‌ی این موضوع صورت گرفته‌اند و Alternative Cancer Care رابطه‌ی بین خشم فروخورده شده و سرطان را تایید می‌کنند. در مطالعه‌ی دیگری از کینگز کالج هاسپیتال لندن، دریافتند که رابطه‌ی معنی‌داری بین تشخیص سرطان سینه و الگوی رفتاری بروز غیرعادی عواطف که بر زندگی شخص بالغ حاکم است وجود دارد.
محققان دیگری از دانشگاه روچستر و مدرسه‌ی بهداشت عمومی هاروارد دریافتند، آدم‌هایی که خشم خود را فرو می‌خورند ۷۰ درصد ریسک مرگشان به علت بیماری سرطان بیشتر است.‌ در یک مطالعه در دانشگاه میشیگان دریافتند که فروخوردن خشم مرگ و میر زودرس مردان و زنان را رقم می‌زند.
برنامه‌ی تحقیقاتی سرطان سینه‌ی کالیفرنیا در دانشگاه استنفورد درباره رابطه سرطان و خشم نشان داد که عواطف و احساسات شدید، موجب به وجود آمدن جریان کورتیزول در بدن می‌شود که مرگ زودرس را در زنان مبتلا به سرطان سینه موجب می‌شود.

مرحله‌ی ۱: شوک غیرقابل اجتناب
در این مرحله، ۱۸ تا ۲۴ ماه پیش از تشخیص سرطان، شخص شوک یا ضربه‌ی عاطفی شدیدی را تجربه می‌کند. این ضربه‌ی عاطفی بر خواب عمیق و تولید ملاتونین در بدن تاثیر می‌گذارد، ملاتونین از رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند. وقتی این بخش از مرکز واکنش عاطفی مغز در نتیجه‌ی یک ضربه‌ی عاطفی آسیب می‌بیند، ارگان‌های بدن شروع به از کار افتادن می‌کنند، که این امر می‌تواند به سرطان منجر شود.

مرحله‌ی ۲: کاهش آدرنالین
هورمون‌های افزایش یافته‌ی استرس سطوح آدرنالین را در غدد فوق کلیوی کاهش می‌دهند. بدن قبلا ذخایر آدرنالین را محدود کرده است، و استرس عاطفی آن ذخایر را به سرعت کاهش می‌دهد. این می‌تواند آغاز مرحله‌ی سه، گسترش قارچ سرطان، باشد که باعث جهش سلولی می‌شود.

مرحله‌ی ۳: قارچ سرطان
طی این مرحله، میکرو ارگانیسم‌های ضروری برای حیات(که سوماتیک‌ها نامیده می‌شوند) که در بدن ما زندگی می‌کنند به یک قارچ مخمر مانند تبدیل می‌شوند تا گلوکز و اسید لاکتیک اضافی در سلول‌ها را تخمیر کنند. این قارچ بعدا به سمت هسته‌ی سلول حرکت می‌کند تا ضایعات اسیدی آزاد شده که “مایکوتوکسین” نامیده می‌شوند را تکثیر کند. این ضایعات اسیدی مانع ترمیم دی.ان.ای سلولی و تولید ژن‌های سرکوب کننده‌ی تومور می‌شوند. بدون ژن‌های سرکوب کننده‌ی تومور که مرگ سلولی را تنظیم می‌کنند، سلول‌ها جهش یافته و به سلول‌های سرطانی تبدیل می‌شوند.

مرحله‌ی ۴: کمبود نیاسین (ویتامین ب۳)
سطوح کاهش یافته‌ی آدرنالین باعث کاهش دوپامین در مغز می‌شود. دوپامین آدرنالین تولید می‌کند و، وقتی دوپامین بیشتری در طول استرس طولانی‌مدت استفاده شود، آمینواسیدها برای متعادل کردن حس و حال شخص سروتونین تولید می‌کنند. مشکل این است که این امر به کاهش تریپتوفان می‌انجامد که برای ترکیب کردن نیاسین جهت تنفس سلولی لازم است. به طور معمول تریپتوفان، نیاسین را به آنزیم‌هایی تبدیل می‌کند که برای تنفس سلولی، تبدیل گلوکز، و تولید انرژی ATP (آدنوزین تری فسفات) استفاده می‌شوند. بدون نیاسین، در عوض سلول‌ها گلوکز را تخمیر خواهند کرد که به جهش سلولی و شکل‌گیری سرطان منتج می‌شود.

مرحله‌ی ۵: کاهش ویتامین ث
در طی استرس مزمن، غدد فوق کلیوی نیز در بدن ویتامین ث مصرف می‌کنند تا از اثرات استرس‌زا بر قلب و سیستم فشار خون بکاهند. ویتامین ث برای محافظت دی.ان.ای سلول ضروری است. تداوم کمبود ویتامین ث در طول استرس آسیب و جهش دی.ان.ای. میتوکندری سلول را افزایش می‌دهد، و باعث جهش سلول‌های معمولی به سلول‌های سرطانی می‌شود.

مرحله‌ی ۶: سرکوب ایمنی
سیستم ایمنی بدن با افزایش سطح کورتیزول سرکوب می‌شود. شخصی که از استرس عاطفی طولانی مدت شدید رنج می‌برد خسته است و بنابراین غدد فوق کلیوی و تیروئید او کم کار می‌شوند. سطوح مواد معدنی، وقتی استرس میزان مواد معدنی را در بدن کاهش می‌دهد، کم می‌شوند. مواد معدنی برای عملکرد سیستم ایمنی بدن ضروری هستند. سیستم ایمنی شروع به ضعیف شدن می‌کند و از تولید اینترلوکین۲– که ‌لنفوسیت T، لنفوسیت B، سلول‌های کشنده‌ی طبیعی، ماکروفاژها، و نوتروفیل‌ها را تولید می‌کند- باز می‌ماند.
بدون سلول‌های سیستم ایمنی، قارچ‌های مخمر-مانند، باکتریایی-ویروسی، که در درون سلول‌ها چندشکلی هستند به رشد خود ادامه می‌دهند و سلول‌های سرطانی تازه به وجود آمده تکثیر می‌شوند.
در نقش عواطف منفی بر سلامتی و ایجاد سرطان، بخصوص وقتی که این عواطف سرکوب می‌شوند هیچ شکی وجود ندارد. این تحقیق ما را به یک نتیجه‌گیری رهنمون می‌کند که می‌تواند حیات بخش باشد. اگر عصبانی هستید، برای ابراز آن راهی مناسب پیدا کنید. ادامه دادن به روند عصبانیت می‌تواند مرگبار باشد.

بعضی از راه‌های مناسب برای ابراز خشم:
۱. ورزش خوب
۲. تمرین کنترل تنفس
۳. تمرین آرام سازی تدریجی عضلات
۴. استفاده از یک اسباب بازی تسکین استرس
۵. پیدا کردن چیزی خنده دار و یا احمقانه
۶. گوش دادن به موسیقی آرامش بخش
۷. تکرار جملات خودتلقینی آرامش بخش

نوشته ارتباط خشم فرو خورده شده و سرطان اولین بار در بامداد پدیدار شد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب ارتباط خشم فرو خورده شده و سرطان در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :ارتباط خشم فرو خورده شده و سرطان
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%ae%d8%b4%d9%85-%d9%81%d8%b1%d9%88-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d9%88-%d8%b3%d8%b1%d8%b7%d8%a7%d9%86/
نویسنده وبلاگ بازدید : 38 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه: ۵   خشونت خانگی خشونت خانگی به معنی تجاوز فیزیکی یک عضو خانواده علیه عضو یا اعضای دیگر همان خانواده است. بر اساس مطالعات جامعه‌شناسی ،هدف اصلی خشونت خانگی کودکان خردسال هستند.دومین نوع خشونت معمول در خانواده،خشونت شوهران علیه زنان است.خشونت درون خانواده بازتاب الگو‌های کلی‌تر رفتار خشن است. بسیاری از مردانی که زنان و کودکانشان را از نظر فیزیکی مورد تعرض قرار می‌دهند،در زمینه‌های دیگر سابقه خشونت دارند.پذیرش فرهنگی شکل‌هایی از خشونت خانگی مانند تنبیه بدنی ؛ از عواملی است که میزان خشونت خانگی را افزایش می‌دهد علل روانشناختي اعمال خشونت در خانواده از ديدگاه كارشناسان تحقيقات نشان داده است كه در جوامع بدوي يا در جوامعي كه قوانين عرفي آن حول محور ” زور” مستقر شده و منطق در آن كاربرد كمتري دارد ، تنبيه سخت‌ترين و كم هزينه‌ترين و در عين حال هم بدترين واكنش موجود است “خشونت” و “تنبيه” در خانواده گاهي تبلور ترس و دلهره است زيرا فرزنداني كه از كودك …

دانلود تحقیق درمورد خشونت خانگی در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :دانلود تحقیق درمورد خشونت خانگی
http://docz.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ae%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 49 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)


 
به‌طور خاص، این وظیفه سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است که قوانین این حوزه را مشخص و ابلاغ کند، اما در مواردی که به‌طور انحصاری با حمل‌ونقل جاده‌ای روبه‌رو هستیم، وزارت راه و شهرسازی نیز با توجه به وجود سازمان زیرمجموعه‌اش، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، قواعدی را برای شرکت‌هایی که علاقه‌مند هستند در این حوزه فعالیت کنند، وضع می‌کند، البته این وضعیت با عنایت به قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی و بعدتر قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و استقلال کامل آن متفاوت به نظر می‌رسد، هرچند که سازمان میراث فرهنگی باید رأسا در این حوزه فعالیت داشته باشد.

از این بحث که بگذریم؛ مطابق با قانون سابق توسعه ایرانگردی و جهانگردی (ماده هفتم) و سایر قوانین مرتبط، بخشنامه‌ای در دی‌ماه سال ۹۴ با عنوان ضوابط تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی جاده‌ای تدوین و ابلاغ شد. این بخشنامه ضمن تعریف و تبیین حوزه فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، شرایط و نحوه عملکرد آنها را مشخص می‌کند.

از منظر این بخشنامه، دفاتر خدمات‌ مسافرتی جاده‌ای با مجوز اداره کل سازمان راهداری هر استان به‌منظور تنظیم برنامه‌های مسافرتی، فروش بلیت مسافر به نمایندگی از طرف شرکت‌های مسافربری، ذخیره صندلی ناوگان واحدهای مسافربری و سوار و پیاده کردن مسافران در بین راه، به‌کار گرفته می‌شوند.

مجوز فعالیت برای هر دفتر خدمات مسافرتی جاده‌ای سه سال است که البته این مدت قابل تمدید است؛ طبق بخشنامه فوق الذکر، تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی جاده‌ای در محل‌هایی امکان‌پذیر است که هیچ‌گونه واحد مسافربری دیگری وجود نداشته باشد. در صورت وجود واحد مسافربری در محل مورد تقاضا، پذیرش درخواست متقاضی منوط به موافقت اداره کل استان با شرایط خاص خود خواهد بود.

متقاضی تاسیس دفتر خدمات مسافرتی جاده‌ای باید تابعیتی ایرانی داشته و پیرو یکی از ادیان رسمی مندرج در قانون اساسی کشور باشد؛ بنابراین ارائه این خدمات به غیر ایرانیان به کلی ممنوع است.

 
دفاتر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

محل دفتر باید در مجاورت مسیر سفر وسایل نقلیه باشد و تجهیزات سرمایش و گرمایش آن مناسب بوده، تجهیزات رایانه‌‌ای برای رزرو و ارائه بلیت به تعداد لازم داشته و سایر موارد دیگر مورد نیاز را نیز دارا باشد. برای مثال محل دفتر نمی‌تواند کمتر از ۳۰ متر مربع مساحت داشته باشد.

مطابق با بخشنامه، استفاده از نام واحد مسافربری برون‌شهری مجاز از سوی دفتر، مستلزم وجود قرارداد همکاری بین این دفتر و واحد مسافربری مربوطه و همچنین اخذ رضایت‌نامه از صاحب نام است. برای این منظور اسامی دفاتر باید از دفتر حمل و نقل مسافر استعلام کرده و پس از موافقت دفتر مورد نظر، نسبت به نام‌گذاری اقدام کنند.

دفتر خدمات مسافرتی جاده‌ای مجاز به استفاده از عنوانی غیر از عنوان دفتر خدمات مسافرتی جاده‌ای به انضمام پسوند مورد تایید سازمان نیست. نکته قابل ذکر این است که تمدید مجوز فعالیت که پیش‌تر بیان شد، سه ساله خواهد بود و مستلزم رعایت آخرین ضوابط ابلاغی و ارائه مفاصا حساب مالیاتی و قرارداد معتبر فروش بلیت با واحدهای مسافربری است.

 
ضوابط فعالیت کدام است؟

متقاضی این دفاتر باید به‌طور تمام وقت در محل دفتر حضور داشته باشد و نمی‌تواند به شغل دیگری پرداخته و در محل دیگری فعالیت کند. به عبارت دیگر، تنها شغل او باید همین کار باشد، البته متقاضی می‌تواند برای اداره امور دفتر شخص دیگری را به ادارات حمل‌ونقل هر استان معرفی کند و این شخص باید تمام شرایطی را که خود متقاضی باید واجد آنها باشد، داشته باشد.

دفتر می‌تواند ضمن عقد قرارداد با هر یک از واحدهای مسافربری سراسر کشور که از اداره کل استان‌ها مجوز فعالیت معتبر دارند، بلیت آن واحد مسافربری را به نمایندگی از طرف او فروخته و به مسافران تحویل دهد اما اجازه صدور وضعیت را نخواهد داشت.

وسایل نقلیه عمومی مسافربری بین‌شهری می‌توانند برای سوار و پیاده کردن مسافر در مقابل دفتر توقف کنند. نکته مهم اینکه مسوولیت بروز هر گونه اعمال خلاف مقررات، ضوابط ابلاغی و غیره در دفتر به عهده شخص دارای پروانه فعالیت است. بدیهی است مسوولیت تخلفات حمل و نقلی برعهده شرکت صادرکننده صورت وضعیت خواهد بود.

 
ضمانت اجرای عدم رعایت قانون

در صورت از بین رفتن شرایط مقرر در ضوابط بالا، فعالیت دفتر تا زمان رفع نقص (که زمان رفع نقص نباید از ۳ ماه بیشتر باشد) متوقف خواهد بود و در غیر این صورت پروانه باطل می‌شود. همچنین در صورت عدم رعایت بخشنامه، یک نوبت تذکر کتبی و دفعه دوم تعلیق فعالیت تا سه ماه و بار سوم تعطیلی از ۶ ماه تا یک‌سال و در صورت تکرار، ابطال دائم مجوز فعالیت از مجازات‌های تعیین شده برای مسوول دفتر است.

* وکیل پایه یک دادگستری



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب چگونگی اخذ مجوز فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی جاده‌ای در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :چگونگی اخذ مجوز فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی جاده‌ای
http://mofidestan.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d9%85%d8%ac%d9%88%d8%b2-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b3%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 43 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)
آموزش زبان انگلیسی (504)

آموزش زبان انگلیسی (504)

نرم افزار LearnEnglishWithGame نرم افزار یا بازی است که بر اساس کتاب معروف و پر کاربرد 504 ساخته شده و حاوی 51 مرحله برای آموزش تمام 504 لغت پر کاربرد انگلیسی ارائه شده در این کتاب می باشد. همانطور که گفته شد این نرم افزار ( گیم ) دارای 51 مرحله میباشد که در مرحله اول آن 10 لغت اول و از مرحله ...




[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]


لینک منبع و پست :آموزش زبان انگلیسی (504)
http://goodfile.blogsky.com/1395/09/22/post-57844/
نویسنده وبلاگ بازدید : 65 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)


فضای داخلی سبک نئو رمانتیک قلعه از اوپراهای‌ آهنگساز مشهور آلمانی یعنی ریچارد واگنر الهام گرفته است. از آنجا که این بنا در رشته‌کوه‌های بایرن واقع شده، از سمت قلعه مناظری بی‌نظیر از کوه‌ها و دره‌ی Hohenschwangau با دیدی گسترده به روی بازدیدکنندگان گشوده می‌شود. درهای قلعه به جز در اول ژانویه و ۲۴/۲۵/۳۱ دسامبر به‌ روی عموم باز است.

Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان

 

 

نیوشوانشتاین، باشکوه‌ترین قلعه‌ی آلمان  اختصاصی «تابناک باتو»؛ قلعه‌یNeuschwanstein باشکوه‌ترین و مشهورترین قلعه در سراسر اروپا است که مانند جواهری در دل بایرن می‌درخشد. این قلعه در قرن ۱۹ با استفاده از ثروت شخصی لودویک دوم اهل بایرن ساخته شد و در سال ۱۸۸۶ و هفت هفته پس از مرگ وی برای ‏بازدید عموم بازگشایی شد..

این قلعه به عنوان ادای احترام به ریچارد واگنر ( Richard Wagner ) آهنگسار و رهبر ارکستر آلمانی افتتاح شد. لودویگ دوم شور و شوق زیادی برای برگزاری اپرا توسط ریچارد واگنر داشت.

قلعه نیوشوانشتاین ( Neuschwanstein ) مظهر معماری معاصر شناخته شده و به عنوان مکتب هنری رومانتیک به شمار میرود.

این قلعه که به عنوان یک پناهگاه شخصی دنج برای پادشاه در نظر گرفته شده بود پس از مرگش در سال ۱۸۸۶ تکمیل گردید و بلافاصله برای بازدید عموم مردم افتتاح شد. از آن زمان به بعد بیش از ۶۰ میلیون نفر از مردم به این قلعه سفر کرده اند و در تابستان سالانه بیش از ۱٫۳ میلیون نفر بازدید کننده دارد.

فضای داخلی سبک نئو رمانتیک قلعه از اوپراهای‌ آهنگساز مشهور آلمانی یعنی ریچارد واگنر الهام گرفته است. از آنجا که این بنا در رشته‌کوه‌های بایرن واقع شده، از سمت قلعه مناظری بی‌نظیر از کوه‌ها و دره‌ی Hohenschwangau با دیدی گسترده به روی بازدیدکنندگان گشوده می‌شود. درهای قلعه به جز در اول ژانویه و ۲۴/۲۵/۳۱ دسامبر به‌روی عموم باز است.

طراحی دکوراسیون و تزئینات در این قلعه بسیار عالی است و به خاطر سردرهای ارک دار منحنی، پنجره های طاقدار و برجهایی که پنجره هایی قرمز رنگ دارد، یکی از جذابترین و شگفت انگیزترین جاذبه های توریستی آلمان است.

قلعه نیوشوانشتاین در چندین فیلم ظاهر شده است. کمپانی دیزنی لند ( Disneyland ) در ساخت قلعه ای که در انیمیشن زیبای خفته ( Sleeping Beauty ) وجود دارد از این قلعه الهام گرفته است. قلعه نیوشوانشتاین هم اکنون نیز میزبان رویدادهای جهانی از جمله نام جشن اکتبر ( Oktoberfest ) است که یکی از بزرگترین جشن های دنیا به شمار می رود.

اگر در آن زمان ساخت کاخ تکمیل میشد، هم اکنون کاخ عظیم و مجللی همراه با بیش از ۲۰۰ اتاق داخلی، از جمله محل ویژه مهمانان و بردگان و همچنین اتاقهای خدماتی و تدارکاتی را شامل میگردید. اما در نهایت تنها کمی بیش از ۱۵ اتاق و سالن در آن ساخته شد.

برای دیدن تصاویری از دکوراسیون دیدنی این قلعه ی زیبا، با ما همراه باشید.

Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان
Neuschwanstein، دیدنی ترین قلعه آلمان

تهیه و تنظیم: تابناک باتو

منابع: lastsecond.ir و almrsal



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب نیوشوانشتاین، باشکوه‌ترین قلعه‌ی آلمان در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :نیوشوانشتاین، باشکوه‌ترین قلعه‌ی آلمان
http://mofidestan.ir/%d9%86%db%8c%d9%88%d8%b4%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%a9%d9%88%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%82%d9%84%d8%b9%d9%87%e2%80%8c%db%8c-%d8%a2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 54 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)



عرفان یهودی

درباره‌ی شخصیت لوریا خوشبختانه ویتال با دقت صدها ویژگی شخصی جزئی او را یادداشت کرده است که از مهر و نشان غیرقابل تردید اعتبار و سندیت برخوردارند. (۱) به طور کلی شخصیت لوریا بسیار روشن‌تر از شخصیت کوردوورو آشکار می‌شود. گرچه اندکی پس از مرگش، به یک شخصیت افسانه‌ای تبدیل شده بود، ولی به اندازه کافی اطلاعات زندگی نامه‌ای اصیل وجود دارد که سیمای واقعی این انسان را به ما نشان می‌دهد. اولاً و قبل از هر چیز او انسانی اهل کشف و شهود بود. در واقع، ما بینش قابل توجهی را درباره‌ی قدرت و حدود تفکر شهودی مدیون او هستیم. پیچ و خم عالم پنهان عرفان – از آنجایی که آن راهی است که در آثار شاگردانش آشکار می‌شود – همچون خیابان‌های صفد برای او آشنا بود. خود او پیوسته در این عالم اسرارآمیز ساکن بود، و نگاه مکاشفه‌گر او در تمام چیزهایی که اطراف او وجود داشت حیات فراوان شناختی را مشاهده می‌کرد؛ او میان حیات زنده و غیر زنده تمایز قائل نمی‌شد، بلکه تأکید می‌کرد که ارواح در هر جا حضور دارند و مراوده با آنها امکان‌پذیر است. او مکاشفه‌های عجیب و غریب بسیاری داشت، مثلاً زمانی که او غالباً، هنگام قدم زدن با شاگردانش در اطراف صفد، قبور انسان‌های پرهیزگار گذشته را به شاگردانش نشان می‌داده که با ارواح آنها مراوده داشت. از آنجایی که عالم زُهر از نظر او کاملاً واقعی بود، غالباً مدفن انسان‌هایی را «کشف می‌کرد» که چیزی جز اشباح ادبی نبودند، که از جلوه‌های خیال‌انگیز آن کتاب نشئت می‌گرفتند. (۲)
گزارش ویتال از اظهارات انتقادآمیز استادش در باب نوشته‌های قبالایی نخستین نیز جالب است؛ او به تمام عرفای قبالا بین زمان ابن نحمان و خودش هشدار می‌داد، چرا که ایلیای نبی بر آنها ظاهر نشده بود و آثار آنها صرفاً مبتنی بر فهم و ادراکات بشری بود و نه بر قبالای واقعی. ولی کتبی که او توصیه می‌کند، همچون زُهر، تفسیر به اصطلاح ابراهیم ابن داود دروغین بر «سفر آفرینش»، کتاب بریت مندحا (۳) و کتاب کانا، (۴) همگی بدون استثنا در طی دوره‌ای نوشته شده بود که او آن را محکوم می‌کند. علاوه بر این، لوریا، که شعر تغزلی شاعران قرون وسطا را رد می‌کرد، توجه بسیار زیادی به سرودهای مذهبی الیعازار کالیر (۵) داشت و آنها را نشانگر روح واقعی عرفان می‌دانست، بی‌شک به خاطر اینکه مطابق با یک روایت قدیمی معتقد بود که این شاعر یکی از معلّمان بزرگ دوره‌ی تألیف میشناست، (۶) دوره‌ای که او نیز ساده‌لوحانه معتقد بود که پس زمینه شخصیت‌های حماسی است که در کتب بزرگ قبالایی با استعمال نام مستعار ظهور یافتند.
لوریا از نظر گرایش و عادت ذهنی به نحو بارزی محافظه‌کار بود. این گرایش در تلاش‌های پیوسته او جهت مرتبط ساختن آنچه می‌بایست به منابع قدیمی‌تر، به ویژه به زُهر می‌گفت، و در نگرش او به موضوعات کم است به خوبی آشکار است. او همواره طرفدار حفظ آن چیزی بود که ویژگی آشکارا روشن خود را داشت و همیشه آماده بود حقیقت عرفانی اظهارات متناقض را بپذیرد. به نظر او، حتی انواع مختلف دست‌نوشته‌های عبری، هر کدام اهمیت عرفانی خاص خود را دارند. (۷) به همین ترتیب او به، به اصطلاح، برای نظام‌های عبادی که جوامع یهودی مختلف بنیان نهاده شده، حقوق مساوی قائل بود، بر این اساس که هر یک از قبایل دوازده‌گانه‌ی بنی‌اسرائیل راه ورود خاص خود را به آسمان داشت که با شکل خاصی از عبادت مطابقت دارند؛ و چون هیچ کس نمی‌دانست که به کدام قبیله تعلق دارد ضرری در پایبند بودن به سنت‌ها و رسوم گروه جغرافیایی خاص خود وجود نداشت، یهودیان اسپانیایی به آداب و رسوم خود وفادار می‌مانند، یهودیان لهستان به رسوم خود، و به همین ترتیب. (۸)
داستان گسترش تدریجی مکتب قبالای لوریانی قبال ملاحظه و همچون پیدایش زُهر، بدون جنبه‌ی نمایشی و شورانگیز خود نیست. شاگردان اصلی لوریا جهت گسترش اندیشه‌های او کار نسبتاً کمی انجام دادند. گرچه حییم ویتال بلافاصله پس از مرگ استادش شروع به سامان بخشیدن به تفکر او کرد، ولی با حسادت علیه هر نوع تلاشی از سوی دیگران جهت ادعای داشتن کلید این راز مقابله می‌کرد. زمانی سخنرانی‌هایی در حضور هم شاگردی‌های پیشینش درباره‌ی این نظریات جدید ایراد کرد که او اصول عرفانی آنها را با میزان زیادی از جزئیات مدرسی احاطه نمود. ما هنوز متن سندی از سال ۱۵۷۵ را در اختیار داریم که در آن تقریباً تمام شاگردان مهم‌تر لوریا، تا آنجایی که هنوز در صفد زندگی می‌کردند، به صورت مکتوب مقام و مرجعیت عالی ویتال را به رسمیت شناختند: «ما قبالا را با او مطالعه خواهیم کرد و کاملاً تمام آنچه را به ما می‌گوید به خاطر می‌آوریم، و هیچ یک از اسراری را که از او فرا خواهیم گرفت یا در گذشته به ما تعلیم داده، برای هیچ کس دیگری نقل نمی‌کنیم، حتی آنچه را در زمان حیات استاد ما، حاخام بزرگ اسحاق لوریای اشکنازی، به ما تعلیم داده، مگر اینکه از او اجازه بگیریم». (۹) متعاقباً ویتال به طور کامل از این فعالیت دست کشید و تنها بسیار از روی اکراه و بی‌میلی به دیگران اجازه شناخت آثار قبالایی‌اش را می‌داد. تا هنگام مرگش در دمشق در سال ۱۶۲۰، حتی یک مورد از کتبش با اجازه او تکثیر و انتشار نیافت. با وجود این، تعداد زیادی از آنها زمانی که او به سختی مریض بود، به صورت پنهانی در صفد در سال ۱۵۷۸ رونویسی شد – برادر او رشوه‌ای معادل پنجاه قطعه طلا برای تحویل دادن آثار او دریافت کرده بود – و از آن پس در میان اساتید در فلسطین منتشر شد. درباره‌ی یوسف ابن تبول، دومین پیرو مهم لوریا، نمی‌توان گفت که او مبلغی مشتاق و پرشور بود، گرچه به نظر می‌رسد که او تا حدودی در آموزش تعالیم استادش در خود صفد فعال‌تر بوده است. او از کسانی نبود که بیانیه‌ی فوق‌الذکر را امضا کردند، و همچنین مشهور است که او به شاگردانی آموزش می‌داد که زیر نظر لوریا درس نخوانده بودند. (۱۰)
به طور کلی، گسترش مکتب قبالای لوریانی تقریباً به طور کامل به خاطر فعالیت عارف قبالای دیگری به نام اسرائیل ساروگ (۱۱) بود، که در بین سال‌های ۱۵۹۲ و ۱۵۹۸ تبلیغات پرشوری را برای این مکتب جدید در میان قبالاهای ایتالیا ادامه داد. (۱۲) او وانمود می‌کرد که یکی از شاگردان اصلی لوریاست، گرچه مسلم است که به هیچ‌وجه استحقاق این عنوان را نداشته و تمام شناخت او از تعالیم لوریانی برگرفته از آن نسخه‌های دزدیده شده از آثار ویتال بود که در صفد به دست او رسیده بود. او که فردی با خلاقیت ذهنی قابل ملاحظه بود، تصور می‌کرد که عمیق‌تر از شاگردان واقعی لوریا به درون اسرار این تعلیم جدید نفوذ کرده است. این واقعیت احتمالاً توضیح می‌دهد که چرا شور و اشتیاق تبلیغی او منجر به این شد که ادعای مرجعیتی را کند، که به معنای واقعی کلمه واجد آن نبود. این فریبکاری بدون جلب توجه گذشت، و تا روزگار خود ما ساروگ توسط موافقان و مخالفان قبالا به عنوان مفسّر معتبر لوریا محسوب می‌شده است. واقعیت این است که او در برخی نکات اصلی چرخش کاملاً جدیدی به اندیشه لوریا داد و با افکار نظری خودش به آن غنا بخشید، که در این موقعیت نمی‌توانم به آن بپردازم. می‌توان اندیشه‌های او را عمدتاً در کتابش لیمودِه اَصیلوت، (۱۳) «نظریات در باب صدور» یافت. ماهیت تفسیر ساروگ از لوریا می‌توان به عنوان تلاشی جهت ارائه مبنایی شبه فلسفی برای تعلیم آشکارا غیر فلسفی لوریا وارد کردن یک نوع افلاطون‌گرایی در آن توصیف کرد، و موفقیت چشمگیری که تفسیر او به دست آورد تا حدودی به خاطر آن عناصری از تعلیم او بود که واقعاً لوریانی نبودند.
یکی از پیروان خود ساروگ بعداً این گرایش‌ها را به نتیجه‌ای فوق‌العاده افراطی رساند و نظام عرفانی قبالا را ایجاد کرد که نشانگر آمیزه‌ی التقاطی عجیبی از فلسفه‌ی نوافلاطونی رایج در ایتالیای رنسانس و تعالیم لوریا مطابق تفسیر ساروگ است. او ابراهیم کوهن هررا اهل فلورانس (۱۴) (متوفی در آمستردام در سال ۱۶۳۵ یا ۱۶۳۹)، از تبار خانواده‌ای مارانی (۱۵) و تنها عارف قبالا بود که به اسپانیایی مطلب می‌نوشت. کتاب‌های او از اسپانیایی، که در این زبان تنها به صورت دست‌نوشته محفوظ مانده‌اند، (۱۶) به عبری ترجمه شد، و رساله‌ی موجزی به لاتینی که در سال ۱۶۷۷ منتشر شد – به خصوص چون به سبکی کم و بیش قابل فهم نوشته شده بود (۱۷) – در شکل‌دهی به دیدگاه رایج مسیحی در باب ویژگی مکتب عرفانی قبالا و به اصطلاح وحدت وجود یا گرایش آن به فلسفه‌ی اسپینوزا، (۱۸) تا اوایل قرن نوزدهم، نقش بسیار مهمی داشت.
در حالی که آثار معتبر پیروان شرقی لوریا پیش از این در قرن هفدهم به صورت وسیع، اما تقریباً بدون استثنا تنها به شکل دست‌نوشته منتشر شد، نوع مکتب عرفانی قبالای لوریانی که پیروان ساروک – مخصوصاً در ایتالیا، هلند، آلمان و لهستان – نماینده‌ی آن بودند، در تعداد اندکی از کتب چاپی که به ترویج اندیشه‌های لوریا پیش از شروع جنبش شبات‌ها (۱۹) (در سال ۱۶۶۵) اختصاص یافته برجسته‌تر است. در این رابطه کتاب قطع رحلی بزرگ نفتالی ابن یعقوب باخاراخ، (۲۰) اهل فرانکفورت – آن – مین، که در سال ۱۶۴۸ تحت عنوان عِمِقْ هَ‍ – ملخ معروف گشت از اهمیت خاصی برخوردار است. (ترجمه‌ی درست این عنوان شاید «ژرفای عرفانی پادشاه» (۲۱) باشد نه «دره‌ی پادشاه»). (۲۲) این کتاب به طور کامل مبتنی بر تفسیر ساروگ از لوریاست. این کتاب در برخی نواحی، توسط عرفای دیگر مکتب قبالا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، اما نه پیش از پایان قرن هجدهم، و از برخی جهات تنها در قرن نوزدهم بود که عرفای مکتب قبالا به انتشار کتب خود ویتال به صورت چاپی رضایت دادند. با وجود این، این نوآوری چندان به محبوبیت و شهرت آن کتب اضافه نکرد، چرا که در طی قرن هجدهم کار رونویسی آثار او نسخ دست‌نوشته در برخی جاها، مثلاً در اورشلیم، ایتالیا و جنوب آلمان، تقریباً به صورت یک صنعت درآمده بود.


۳

در سال‌های پس از مرگ لوریا، الهام عرفانی او به طور کلی در صفد به رسمیت شناخته شد، و دقیقاً آن اندیشه‌هایی که خاص او بود، دارایی مشترک مکتب قبالای متأخر شد – البته نه یکباره، بلکه در طی فرآیندی از توسعه و پیشرفت که اندکی پیش از سال ۱۶۰۰ آغاز شد.
من درباره‌ی الهام عرفانی لوریا سخن گفته‌ام. ولی نباید تصور کرد که تعالیم او به طور کامل ناگهان به وجود آمد. درست است که آموزه‌ی او در نگاه اول، در دیدگاه و مفاهیم بنیادینش، از تعالیم اولیه‌ی مکتب صفد و به ویژه نظام کوردوورو، کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد. با وجود این، مقایسه‌ای دقیق‌تر روشن می‌سازد که بسیاری از نکات در نظام لوریا مبتنی بر اندیشه‌های کوردوورو است، هر چند آنها به چنان شیوه‌ی نوآورانه‌ای بسط یافته‌اند که لوریا را به نتایج کاملاً متفاوت و جدیدی رهنمون می‌شد.
تا آنجا که کاربرد عملی تفکر قبالایی مورد نظر است، هیچ تفاوتی میان کوردوورو و لوریا وجود ندارد، گرچه برخی از نویسندگان معاصر جهت اثبات اینکه این نکته‌ی واقعی مورد بحث است، رنج بسیار برده‌اند. هیچ چیز نمی‌تواند بیش از این دور از حقیقت باشد؛ کاملاً اشتباه است که بگوییم کوردوورو نماینده‌ی جنبه‌ی نظری و لوریا نماینده‌ی جنبه‌ی عملی نظام قبالا است یا اینکه کوردوورو و ارث مکتب قبالای اسپانیایی است، در حالی که لوریا، که یهودی اشکنازی بود، که ظاهراً والدینش تنها اندک زمانی پیش از تولد او به اورشلیم آمده‌اند، نشانگر نقطه‌ی اوج سنت زهدگرایی یهودی در آلمان قرون وسطا است. (۲۳) قبالای لوریا به همان اندازه‌ی قبالای دیگرِ عرفای صفد «عملی» است. همه‌ی آنها تا حدودی با «مکتب قبالای عملی» و چیزهایی که بر ذهن قبالایی دلالت می‌کند، و من در سخنرانی چهارم به آن توجه دادم، مرتبط‌اند، اما تمام آنها به طور یکسان دغدغه‌ی خاطر داشتند که میان عرفان عملی و انحطاط احتمالی آن به سحر و جادو، تمایز گذارند. در مورد شیوه‌های زاهدانه‌ی حیاتی که نظام قبالای لوریانی تبلیغ می‌کرد، یافتن چیزی در اینجا که تأثیر و نفوذش را مدیون لوریا باشد، مشکل است. به طور کلی آنها چیزی بیش از بازتابی از حیات دینی در صفد نیستند، آنچنان که پیش از زمان لوریا و نیز پس او وجود داشت. باید امید داشت که اصطلاح ناخوشایند «مکتب قبالای عملی» به عنوان توصیفی در مورد نظام لوریا، که پیش‌تر راه خود را به درون درسنامه‌های تاریخی می‌یابد، نقطه‌ی پایان گذاشته شود. تسلط و برتری مکتب صفد و به ویژه مهم‌ترین شاخه‌اش، یعنی قبالای لوریانی، را می‌توان به درستی به عنوان دوره‌ای توصیف کرد که در آن عرفان عملی غلبه داشت، اما تفاوت ویژه میان تعالیم لوریانی و اسلاف نزدیکش را باید در جای دیگری جست‌وجو کنیم.
تکرار می‌کنم، اندیشه‌های لوریا توسط او بر اساس اندیشه‌های اسلافش که نه تنها کودوورو بلکه مؤلفان بسیار قدیمی‌تر را شامل می‌شود بسط و توسعه داده می‌شود. در مورد برخی جزئیات مهم، که او برای آنها به عارفان قبالای قدیم رجوع کرد، می‌توان گفت که اینها نقش آشکار و چشمگیری در آثار آنها نداشتند، در حالی که از نظر لوریا بسیار مهم بودند. این روابط میان لوریا و تعدادی از عارفان قبالاهای نسبتاً فراموش شده‌ی اسپانیایی هنوز نیازمند تحلیل و بررسی تاریخی مناسب است. (۲۴)


۴

چنان که پس از این خواهیم دید، صورتی که لوریا براساس آن اندیشه‌های خود را ارائه کرد کاملاً یادآور اسطوره‌های گنوسی عهد باستان است. البته این شباهت ناخواسته است؛ واقعیت به سادگی این است که ساختار افکار او بسیار شبیه گنوسی‌هاست. نظریه‌ی کیهان‌زایی او عمیقاً نمایشی و شورانگیز است، و من به این اعتقاد گرایش دارم که این ویژگی، که در نظام کوردوورو وجود نداشت، تا حدودی موفقیت آن را تبیین می‌کند. نظریه‌ی کیهان‌زایی او در مقایسه با کیهان‌زایی زُهر، که مدعی است تفسیر – براساس الهامات ایلیایی نبی – معتبر و موثق آن است، اصیل‌تر و دقیق‌تر است. عارفان قبالای قدیم‌تر تصوری بسیار ساده‌تر از فرآیند کیهان‌شناختی داشتند. به نظر آنها، این فرآیند با عملی آغاز می‌شود که خداوند در آن نیروی خلاقه‌اش را از ذات خود به فضای بیرونی پرتاب می‌کند. هر عمل جدیدی، مرحله دیگری در فرآیند وجود خارجی یافتن است، که مطابق با نظریه‌ی صدور انوافلاطونی، در یک خط مستقیم از بالا به پایین سریان می‌یابد. کل این فرآیند کاملاً یک طرفه و به همین نسبت ساده است.
نظریه‌ی لوریا این سادگی بی‌آزار و ملایم را ندارد. آن مبتنی است بر نظریه‌ی صیمصوم، (۲۵) که یکی از عجیب‌ترین و گسترده‌ترین مفاهیمی است که تاکنون در کل تاریخ مکتب قبالا مطرح شده است. صیمصوم اساساً به معنای «تمرکز» یا «انقباض» است، اما اگر در زبان قبالایی مورد استفاده قرار گیرد، بهتر است به «کناره‌گیری» یا «عقب‌نشینی» ترجمه شود. این مفهوم برای اولین بار در رساله‌ای مختصر و کاملاً فراموش شده یافت می‌شود، که در اواسط قرن سیزدهم نوشته شد که ظاهراً لوریا از آن استفاده کرده است، (۲۶) در حالی که منشأ ادبی آن گفتاری از تلمود است که لوریا آن را معکوس کرد. او آن را بر روی رأس آن قرار داد، در حالی که بی‌شک معتقد بود که آن را روی پاهای آن قرار داده است. میدارش – در سخنانی گرفته شده از معلمان قرن سوم – گاهی به خدا که شخینای خود، یعنی حضور الاهی‌اش را، در قدس الاقدس، در جایگاه کروبیان متمرکز ساخته است، گویی که کل نیروی او در یک نقطه‌ی واحد متمرکز و جمع شده بود اشاره می‌کند. (۲۷) در اینجا ما منشأ اصطلاح صیمصوم را داریم، در حالی که خود آن دقیقاً نقطه‌ی مقابل این مفهوم است: از نظر عارف قبالای مکتب لوریا صیمصوم به معنای تمرکز خدا در یک نقطه نیست، بلکه به معنای عقب‌نشینی او از یک نقطه است.
این به چه معناست؟ به طور خلاصه بدین معناست که وجود عالم به واسطه فرآیند انقباض در خدا امکان‌پذیر شده است. لوریا با مطرح ساختن سؤالی آغاز می‌کند که ظاهری طبیعت‌گرایانه و، اگر بپسندید، تا حدودی ابتدایی و پیش پا افتاده دارد. اگر خدا در همه‌جاست، پس چگونه می‌تواند عالمی وجود داشته باشد؟ اگر خدا «همه چیز» است، پس چگونه اشیایی که خدا نیستند می‌توانند وجود داشته باشند؟ اگر هیچ چیزی وجود ندارد، پس چگونه خدا می‌تواند عالم را از عدم خلق کند؟ مسئله این است. راه حل آن، علی‌رغم ظاهر ساده و پیش پا افتاده‌ای که او به آن داد، در تاریخ تفکر قبالایی متأخر از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار شد. به نظر لوریا، خدا ناگزیر بود که به تعبیری، با ترک منطقه‌ای در درون خودش جایی برای عالم باز کند، یک نوع فضای عرفانی آغازینی که خدا از آن عقب‌نشینی کرد، تا در عمل آفرینش و انکشاف ذات به آن بازگردد. (۲۸) بنابراین اولین عمل اِین – سوف یا همان وجود لایتناهی، (۲۹) نه یک گام به بیرون بلکه یک گام به درون یعنی به پس رفتن، برگشت به خود، و عقب‌نشینی به درون خود است. به جای فیضان (۳۰) ما نقطه‌ی مقابل آن، یعنی یک انقباض (۳۱) را داریم. خدا که خود را در نمودهای طبیعی و قطعی مکشوف ساخت، با خدایی جایگزین شد که در اعماق زوایای پنهان وجود خود فرود آمد، خود را در درون خود متمرکز ساخت، (۳۲) و این کار را از همان آغاز آفرینش انجام داده بود. یقیناً، حتی کسانی که به این دیدگاه صورت‌بندی نظری می‌دادند، اغلب احساس می‌کردند یک قدم به کفرگویی نزدیک شده‌اند. با وجود این، این نظریه بارها و بارها ظاهر می‌شد، و تنها ظاهراً با یک «به تعبیری» یا «به اصطلاح» ضعیف تعدیل می‌شد.
انسان وسوسه می‌شود که این عقب‌نشینی خدا به درون وجود خود را برحسب تبعید، یعنی تبعید خود از تمامیت خویش به درون عزلت عمیق خود تفسیر کند. از این نظر، مفهوم صیمصوم عمیق‌ترین نماد تبعید است که می‌توان فکر کرد، حتی عمیق‌تر از «شکستن ظروف» (۳۳) است. (۳۴) در «شکستن ظروف»، که قصد دارم بعداً به آن بپردازم، چیزی از وجود الاهی از درون او تبعید می‌شود، در حالی که صیمصوم می‌تواند به عنوان تبعیدی به درون او تلقی شود. اولین عمل از میان همه‌ی اعمال، عمل آشکار ساختن نیست بلکه عمل محدودسازی است. تنها در عمل دوم خداوند پرتوی از نور خود را بیرون می‌فرستد و آشکار ساختن خود، یا به بیان دقیق‌تر ظاهر کردن خود را به عنوان خدای آفریننده، در فضای آغازین آفرینش خود شروع می‌کند. علاوه بر این، مقدم بر هر عمل ظهور و تجلی (۳۵) عمل تمرکز و انقباض وجود دارد. (۳۶) به عبارت دیگر، فرآیند کیهانی دو جنبه دارد. هر مرحله مشتمل بر فشار و کششی دوگانه است، یعنی نوری که به عقب به درون خدا جریان می‌یابد و نوری که از او به بیرون جاری می‌شود، و اگر این کشاکش همیشگی، و این تلاش پیوسته‌ای که خدا با آن خود را عقب نگه می‌دارد نبود، هیچ چیز در عالم وجود نمی‌یافت. در این نظریه نیرو و ژرفای خیره کننده‌ای وجود دارد. این تناقض صمیصوم – چنان که یعقوب إمِدن (۳۷) گفته است (۳۸) – تنها تلاش جدی است که تاکنون جهت موجه ساختن مفهوم خلق از عدم صورت گرفته است. در ضمن، این واقعیت که در نگاه اول مفهومی همچون «خلق از عدم» این چنین معقول به نظر می‌رسد براساس بررسی و تحقیق معلوم می‌شود که به رازی عرفانی منتهی می‌شود، به ما نشان می‌دهد که سادگی ظاهری مبانی و اصول دینی در واقع تا چه حد فریبنده است.
نظریه‌ی صیمصوم جدا از اهمیت ذاتی‌اش، به عنوان وزنه‌ی تعادل نظریه‌ی وحدت وجود نیز عمل می‌کرد که برخی دانشمندان گمان می‌کنند نظریه‌ی صدور (۳۹) متضمن آن است. (۴۰) نه تنها در هر موجودی بارقه‌ای از تجلی الاهی (۴۱) وجود دارد، بلکه همچنین از منظر صیمصوم واقعیتی از آن خود می‌یابد که آن را در برابر خطر انحلال در وجود غیر شخصی «وجود واسع» الاهی محافظت می‌کند. خود لوریا نمونه زنده عارفی یکتاپرست صریح‌اللهجه بود. او برای زُهر، با وجود تمام وحدت وجود ذاتی‌اش، تفسیری کاملاً توحیدی ارائه کرد. بنابراین، هیچ چیز عادی‌تر از این نیست که گرایش‌های وحدت وجودی که در مکتب قبالا، به ویژه از دوره‌ی رنسانس اروپایی به بعد، شدّت یافت، با این نظریه لوریانی صیمصوم تضاد پیدا کرد، و تلاش‌هایی جهت تفسیری نو از آن نظریه صورت گرفت به گونه‌ای که درصدد آن را از معنای خود تهی کند. گاهی اوقات این مسئله که آیا باید این نظریه را به صورت ظاهر تفسیر کرد یا به صورت استعاره‌ای، به نمادی از نزاع میان گرایش‌های توحیدی و وحدت وجودی تبدیل شد، تا آنجا که در مکتب قبالای متأخر موضعی که یک نویسنده در این نزاع اتخاذ می‌کرد تا حدودی بر موضع او درباره‌ی مسئله‌ی صیمصوم که دلالت داشت. (۴۲) چون که اگر صیمصوم صرفاً یک استعاره است که هیچ عمل یا رویدادی، هر چند پوشیده و اسرارآمیز، با آن مطابقت ندارد، آنگاه این سؤال که چیزی که خدا نیست چگونه می‌تواند وجود واقعی پیدا کند، بدون جواب می‌ماند. اگر صیمصوم – چنان که برخی از عارفان قبالای متأخر تلاش کرده‌اند اثبات کنند – صرفاً پوششی است که آگاهی و بصیرت فرد را از خدا جدا می‌کند، به گونه‌ای که به او توهُم خود آگاهی بدهد، که در آن فرد خود را متفاوت از خدا بداند، آنگاه تنها تغییری نامحسوس لازم است تا شاید قلب وحدت وجود الاهی را در تمام موجودات درک کند. چنین تغییری لزوماً مفهوم صیمصوم را به عنوان مفهومی که منظور از آن ارائه‌ی تبیینی برای وجود چیزی جز خدا بود از بین خواهد برد.
چنان که پیش از این گفته‌ام، آموزه‌ی صیمصوم نقش بسیار مهمی در بسط و گسترش تفکر لوریانی بازی کرد، و پیوسته تلاش‌های تازه‌ای جهت تدوین و تنظیم آن صورت گرفت. تاریخ این اندیشه از لوریا تا زمان خود ما تصویری جالب از بسط و گسترش تفکر عرفانی آغازین یهود ارائه می‌دهد. (۴۳) در اینجا باید به تأکید بر یک جنبه‌ی دیگر اکتفا کنم که خود لوریا بدون شک آن را بسیار مهم می‌دانست و منبع ما در مورد آن گفته‌ای موثق از خود اوست. (۴۴) براساس این قول، ذات وجود الاهی، پیش از اینکه صیمصوم اتفاق بیفتد، نه تنها دربردارنده‌ی صفات عشق و رحمت بود، بلکه همچنین شامل صفت سخت‌گیری الاهی بود که عرفای قبالا آن را دِین (۴۵) یا جزا و داوری (۴۶) می‌نامند. اما دِین بدین صورت قابل تشخیص نبود؛ به تعبیری آن، با استفاده از تشبیه یوسف ابن بتول، در اقیانوس عظیم رحم و شفقت (۴۷) خدا، همچون ذره‌ی نمک در دریا، حل شده بود. با وجود این، این رحم و شفقت در عمل صیمصوم، تبلور یافت و آشکارا مشخص شد، زیرا تا جایی که صیمصوم دلالت بر عمل نفی و محدودیت دارد، عمل بازخواست و داوری نیز هست. (۴۸) باید به خاطر داشت که از نظر عارف قبالا بازخواست و داوری به معنای تحمیل حدود و تعیین درست اشیاست. به نظر کوردوورو صفت داوری جزا ذاتی هر چیزی است، تا آنجایی که هر چیزی می‌خواهد آنچه هست باقی بماند، و در درون حد و مرزهای خود باشد. (۴۹) از این رو دقیقاً در وجود اشیا جزئی است که مقوله‌ی عرفانی داوری و جزا نقش مهمی ایفا می‌کند. بنابراین، اگر میدارش می‌گوید که در ابتدا قرار بود عالم براساس صفت داوری سخت دین بنا شود، ولی خداوند چون دید که این جهت تضمین وجود عالم کافی نیست، صفت رحمت (۵۰) را به آن اضافه کرد، و عارف قبالای پیرو لوریا این گفته را چنین تفسیر می‌کند: نخستین عمل، یعنی عمل صیمصوم، که خدا در آن به خود تعیّن می‌بخشد و در نتیجه خود را محدود می‌کند، عمل دین است که ریشه‌های این صفت را در تمام موجودات نشان می‌دهد؛ این «ریشه‌های جزای الاهی» در ترکیبی آشفته با بارقه‌ی نور الاهی که بعد از کناره‌گیری یا عقب‌نشینی آغازین در محدوده‌ی فضای نخستین آفرینش خداوند باقی ماند، به وجود خود ادامه می‌دهد. سپس پرتو نور دومی از ذات اِین – سوف به این هاویه و آشفتگی، نظم می‌بخشد و فرآیند کیهانی را، با جدا کردن عناصر پنهان و شکل دادن به آنها در صورتی جدید، به حرکت در می‌آورد. (۵۱) در سرتاسر این فرآیند دو گرایش جزر و مدّ‌ دائمی – عارفان قبالا از هیتپشْطوت، (۵۲) پیشرفت، و هیسْتَلْقوت، (۵۳) پسرفت سخن می‌گویند – به عمل و عکس‌العمل بر روی یکدیگر ادامه می‌دهند. (۵۴) درست همان‌گونه که ارگانیسم انسانی از طریق فرآیند دوگانه‌ی دم و بازدم وجود دارد، و یکی از آنها بدون دیگری قابل تصور نیست، همین‌گونه نیز کل آفرینش فرآیند عظیم دم و بازدم الاهی را تشکیل می‌دهد. بنابراین، نهایتاً ریشه‌ی تمام شرور از قبل در عمل صیمصوم نهفته است.
لوریا، مطابق با سنت زُهر، فرآیند کیهانی را، پس از صیمصوم، تا حدودی به عنوان فرآیندی در درون خدا تلقی می‌کند – در ضمن، این نظریه‌ای است که همواره طرفدارانش را درگیر پیچیده‌ترین مشکلات ساخته است. این فرض با این اعتقاد او، که قبلاً به صورت گذرا ذکر شد، برای او آسان‌تر گردید مبنی بر اینکه باقی مانده یا بارقه‌ی نور الاهی – رشیمو (۵۵) در اصطلاح‌شناسی لوریا – حتی بعد از عقب‌نشینی ذات اِین – سوف، (۵۶) در فضای آغازین که توسط صیمصوم ایجاد شد باقی می‌ماند. او این مسئله را با باقیمانده روغن یا شراب در یک بطری که محتویات آن بیرون ریخته شده، مقایسه می‌کند. (۵۷) این تصور به جای آن تأکید بر ویژگی الاهی رشیمو یا تأکید بر این واقعیت را امکان‌پذیر می‌سازد که ذات اِین – سوف عقب‌نشینی کرده است به گونه‌ای که آنچه در نتیجه‌ی این فرآیند وجود پیدا می‌کند، باید خارج از خداوند قرار گیرد. باید اضافه کرد که برخی از موّحدان مصمم‌تر در میان عارفان قبالا به کلی با بی‌توجهی به رشیمو این معما را حل کرده‌اند.
قبل از اینکه پیش‌تر برویم، شاید اشاره به این نکته مفید باشد که این تصور از رشیمو، مشابهت نزدیکی با بازیلیدس (۵۸) در نظام گنوسی دارد که حدود سال ۱۲۵ پس از میلاد در اوج اعتبار بود. در اینجا نیز، ما مفهوم «فضای ملکوتی آغازین» را می‌یابیم که «نه می‌توان آن را تصور کرد، نه با هیچ واژه‌ای توصیف نمود، و با وجود این کاملاً خالی از رابطه‌ی فرزندی (۵۹) نیست»؛ رابطه‌ی فرزندی اصطلاح بازیلیدس برای عالی‌ترین نقطه‌ی اوج قوا و امکانات بالقوه‌ی جهانی است. بازیلیدس درباره‌ی رابطه‌ی فرزندی با روح‌القدس یا نفس (۶۰) می‌گوید که حتی زمانی که نفس خالی و جدا از رابطه‌ی فرزندی باقی می‌ماند، در عین حال رایحه‌ی رابطه‌ی فرزندی را حفظ می‌کرد که در هر چیزی در بالا و پایین، و حتی تا ماده‌ی بی‌شکل و مرتبه‌ی وجود ما نفوذ می‌کند. بازیلیدس نیز تشبیه ظرفی را به کار می‌برد که رایحه‌ی دلپذیر «خوش‌بوترین روغن» در آن باقی می‌ماند، اگرچه ظرف با بیشترین دقت ممکن خالی گردد. علاوه بر این، ما الگوی نخستین اولیه‌ی صیمصوم را در کتاب لوگوس بزرگ (۶۱) گنوسی داریم، که یکی از آن آثار حیرت‌انگیز ادبیات گنوسی است که از طریق ترجمه‌های قبطی به جا مانده است. در اینجا به ما فهمانده می‌شود که تمام فضاهای آغازین و «نمونه‌های پدری» آنها به خاطر این «اندیشه کوچک» وجود یافته‌اند، فضایی که خداوند آن را همچون عالم تابان نور هنگامی که او «خود را به درون خود عقب‌نشینی کرد» برجا گذاشته است. این عقب‌نشینی که مقدم بر هر ظهوری است بارها مورد تأکید قرار گرفته است. (۶۲)


پی‌نوشت‌ها


۱٫ بسیاری از آنها در سفر اورحوت صدیقیم «کتاب طریقت صادقان» (طبع در گزیده‌ی تلمود Livorno, 1790) باب تناسخ‌ها (فصل ۳۷ به بعد)؛ و یعقوب سِمَح (Jacob Zemah)، سفر ناگیدا و میصوا «کتاب پیشوا و صواب» (۱۷۱۲).

۲٫ مراجعه کنید به فهرست قبور اولیا که در پایان شعر هگیلگولیم «باب تناسخ‌ها» داده شده است.

۳٫ Berith Menuhaha

۴٫ Kanah

۵٫ Eleazar Kalir

۶٫ شَعَر هکوانوت «باب نیات» ((۱۸۷۳) f.50d) که آشکارا براساس توسفتای حگیگا (۱۳a) بنا شده است.

۷٫ کتاب نیات (۸d): «زیرا که برای آنان راز و رمزی است».

۸٫ Ibid, 50d.

۹٫ Cf. Zion, vol.V, p.125 and 241ff.

۱۰٫ مقایسه کنید با مقاله مورد اشاره در یادداشت ۲۷٫

۱۱٫ Israel Sarug

۱۲٫ درباره‌ی مسئله ساروگ (Sarug) و فعالیت‌های او مراجعه کنید به مقاله‌ی من در (Zion, vol.V, p.214-241).

۱۳٫ Limmude Atsiluth

۱۴٫ Abraham Cohen Herrera of Florence

۱۵٫ Marranic

۱۶٫ پورتادل سیلو اثر هررا (Herrera”s Puerta del Cielo) نه تنها در کتابخانه‌ی سلطنتی در لاهه بلکه همچنین در کتابخانه دانشگاه کلمبیا در نیویورک (X86-H42a) یافت می‌شود.

۱۷٫ پورتا کولروم (Porta Coelorum) در خاتمه‌ی جلد اول، بخش دوم Knoee”s Kabbala Denudata از روی چاپ عبری (تلخیص) که در سال ۱۶۵۵ در آمستردام منتشر شد.

۱۸٫ J. G. Wachter, Der Spinozismus im Judenthumb (!) Oder die vondem Heutigen Judenthmb Und dessen Kabbala Vergoetterte Welt (براساس آثار هرا تدوین شده است (۱۶۹۹)).

۱۹٫ Sabbatian

۲۰٫ Naphtali ben Jacab Bacharach

۲۱٫ Themystical Depth of the King

۲۲٫ the valley of the king

۲۳٫ هرودتسکی (Horodezky) در شماری از کتاب‌ها و مقالاتش از این دیدگاه، که کاملاً بی‌اساس است، حمایت کرده است (یادداشت ۱۵ انگلیسی توجه شود).

۲۴٫ به اعتقاد من شکی نمی‌توان داشت که لوریا رساله‌ای را که یوسف الکاستیل در جاتیوا (نزدیک والنسیا) در سال ۱۴۸۰ در ابتدا نوشته بود، خوانده و از آن استفاده کرده بود. این رساله، برای مثال، از نسخه‌ی خطی آکسفورد (۱۵۶۵) محفوظ مانده است. مأخذ بسیاری از اصطلاحات تخصصی (Termini Technici) لوریا در این رساله است.

۲۵٫ Tsimtsum

۲۶٫ Ms. Brit. Museum, 711 f.140b:

«این بیانی است که در کتب قبالا یافتم… خداوند چگونه عالم را آفرید؟ همان‌طور که انسان قوای نفسانی را متمرکز می‌کند و نفس را در یک مرکز تمرکز می‌دهد، تا توانایی‌اش را در آن نقطه زیاد کند، به همین‌گونه خداوند نور را در خود فروبرد و منقبض کرد به اندازه‌ی طفح (واحد اندازه‌گیری) تا اینکه خود و هستی در ظلمت و تاریکی فرو رفت… در آن وضعیت صخره‌ها فرو پاشید و سنگ‌ها پاره پاره شد تا آنکه از آنها طرقی ساخت که شگفتی‌های حکمت نام گرفت». این تبیین بر تفسیر ابن نحمان از کلمات آغازین سفر یصیرا تکیه می‌کند. مراجعه کنید به:

jirjath sefer, vol.IV, p.402 (1930).

۲۷٫ Cf. Exod, Rabba to Exod, XXV, 10; Lev. Rabba to Levit. XXIII, 24; Pesikta de – Rab kahana ed. Buber 20a; Midrash Shir Ha-Shirim ed. Gruenhut (1899), 15b.

۲۸٫ Vital, Ets Hayim, ch.I, 1-2; (تابول حفصی (Jerusalem 1904) f.I; Tabul (مقدمه‌ی باب‌ها) ch,l. باه «من و او»)

این تصاویر در برخی از نسخه‌های خطی تعالیم ویتال بسیار طبیعت‌گرایانه هستند.

۲۹٫ infinite beiny

۳۰٫ emanations

۳۱٫ contraztion

۳۲٫ عبارت «به درون خود تنید» نخست توسط ساروگ و نویسنده‌ی کتاب سفر شفع طال «کتاب فیض شبنم» (Hanau, 1618) به کار رفته است.

۳۳٫ breaking of the vessels

۳۴٫ خود ویتال به تناظر بین صیمصوم و شویرا که دال بر این تفسیر است، هر چند با نوع دیگری از تناظر، اشاره می‌کند. مقایسه کنید با (Cf. Ets Hayim, VI, 5, p.54) و اشاره‌ی مبهم در فصل اول کتابش درآمدی بر ابواب. من برای اشاره به کتاب تیشبای که در یادداشت ۶۸ نقل شده، مدیونم.

۳۵٫ mani fastation

۳۶٫ بنابراین، ویتال از این عمل آغازین به عنوان انقباض سخن می‌گوید. این اصل در عصر حییم، ص ۷۱ بیان می‌شود (همه‌ی نقل قول‌ها از چاپ ۱۸۹۱ گرفته شده است). «دقت کن که در همه‌ی مراحل مذکور هستی قبل از هر وجود و صدوری انقباض و به درون ذات تنیدنی وجود داشته است».

۳۷٫ Jacob Emden

۳۸٫ Jacob Emden, رساله‌ی میطپخت سفاریم «بسته‌ی کتب» (Lembery, 1870), p.82.

۳۹٫ theory of emanalion

۴۰٫ به این دلیل بود که یوئل (Joel) در “Die Religions Philosophie des Sohar” کوشید نشان دهد که زُهر نظریه‌ی صدور را تعلیم نمی‌دهد.

۴۱٫ divine manifetation

۴۲٫ مقایسه کنید، با بحث درباره‌ی معنای صیمصوم در شومر آمونیم «حافظ مؤمنان» اثر یوسف ارگا (Joseph Ergas) (بخش دوم) و یوشر لو او «هادی قلوب» اثر ایمانوئل‌های راکای (Emanuel Hay Rikki)، بخش اول.

۴۳٫ تنها کوشش در این جهت توسط‌ام. تیتلباوم (M. Teitelbaum) در مجموعه‌ی ربی ملادی و پیروان صیمصوم (vol,II, p.37-94 (1913)) انجام گرفته است. نویسندگان دیگری که درباره‌ی موضوع صیمصوم مطالبی نوشته‌اند عبارتند از:

Molitor, Philosophie, der Geschichte, vol.II, p.132-172 (1834); Isaac Misses, Darstellung und Kritische Beleuchtung der Juedischen Geheimlehre, II, p.44-50 (1863).

۴۴٫ Ms. Jerusalem, دست‌نوشته‌ها در قبالا Cf. (p.135).

این متن در (Kirjath Sefer, vol.XIX, p.197-199) منتشر شده است، اصالت آن مورد تردید نیست.

۴۵٫ Din

۴۶٫ judgment

۴۷٫ compassion

۴۸٫ این موضوع در همه‌ی نوشته‌های اولیه درباره‌ی آموزه صیمصوم مورد تأکید قرار می‌گیرد.

۴۹٫ رساله‌ی باغ انار کوردوورو در فصل مفصل هشتم ذات و هدایت همین روال را می‌گیرد، و در آنجا او عمدتاً درباره‌ی معنای دین بحث می‌کند. زیر مقایسه کنید با فصل ۵، ص ۴ که در آن کوردوورو این نظریه را بسط می‌دهد که جهان‌های آغازین نه به سبب دین (din) بلکه به علت فقدان آن نابود می‌شود.

۵۰٫ mercy

۵۱٫ قطعه‌ی فوق الذکر که خود لوریا و ابن طابول (Ibn Tabul) آن را نوشته‌اند به روشنی این را اثبات می‌کند. روایت ویتال تا حدی آن را دچار ابهام می‌سازد.

۵۲٫ Hithpashtuth

۵۳٫ Histalkuth

۵۴٫ عص حییم، ص ۵۷ و به خصوص ص ۵۹٫ این مفهوم بنیادی در سفر لشم شوو و احلام «کتاب عین الهر، عقیق و یاقوت ارغوانی» (Solomon Eliassov”s Magnum, opu3) به صورت نظام عظیم قبالایی ارائه شده است. جلد سوم هیتپشطوت و هیستلقوت «کلیات قبض و بسط» (اورشلیم، ۱۹۲۴) نامیده می‌شود.

۵۵٫ Reshimu

۵۶٫ به نظر می‌رسد ویتال برای اینکه از نظریه‌ی رشی مو در جای خاص خود نام نبرده بلکه بعداً به آن اشاره کرده دلیلی داشته است (مثلاً عص حییم، ص ۵۵) لوریا و ابن طابول بر اهمیت آن تأکید می‌کنند.

۵۷٫ مقایسه کنید با متن نقل شده در یادداشت ۵۲٫

۵۸٫ Basilides

۵۹٫ sonship

۶۰٫ pneuma

۶۱٫ Book of The Great Logas

۶۲٫ برای بازیلیدس (Basilides) نگاه کنید به:

Hippolytus, Philosophoumeno, v.VII, p.22; Cf. Mead, Fragments of a Faith Forgotten, third edition, p.261 (1931). for the Coptic gnostic book jeou Cf. Mead p.543.

منبع مقاله :
شولم، گرشوم گرهارد؛ (۱۳۹۲)، گرایش‌ها و مکاتب اصلی عرفان یهودی، برگردان: علیرضا فهیم، قم: انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب، چاپ اول



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب اسحاق لوریا و مکتب او (۲) در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :اسحاق لوریا و مکتب او (۲)
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%ad%d8%a7%d9%82-%d9%84%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%aa%d8%a8-%d8%a7%d9%88-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 37 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)


محققانی از این دانشگاه از مدتها پیش بر روی اپلیکیشن جدیدی کار می کرده اند که چیزی متفاوت از فناوریهای مشابه در بازار باشد.

به گزارش صبحانه، محققان اپلیکیشن جدیدی ساخته اند که با نظارت بر کیفیت خواب، به افراد مختلف توصیه های متفاوتی هم ارایه می کند.

به گزارش دانشگاه براون، محققانی از این دانشگاه از مدتها پیش بر روی اپلیکیشن جدیدی کار می کرده اند که چیزی متفاوت از فناوریهای مشابه در بازار باشد.

هم اکنون اپلیکیشنهای زیادی در بازار وجود دارند که به افراد این امکان را می دهد تا الگوهای خواب خود را مورد بررسی قرار دهند. این اپلیکیشنها معمولا اطلاعات مختلفی را در حین به خواب رفتن فرد ذخیره کرده و این کار را تا زمانی که از خواب بر می خیزد ادامه می دهد.

همچنین کم نیستند فناوریهایی که طی آن از میکروفون و شتاب سنج تلفن همراه برای ثبت دقیق صدای تنفس فرد در خواب استفاده می کنند.

اما اکنون محققان علوم رایانه دانشگاه براون به نگرش جدیدی رسیده اند که گامی فراتر از نمونه های مشابه محسوب می شود.

این فناوری جدید که SleepCoacher نام دارد، بر داده های ثبت شده آنالیزهای دقیقی انجام داده و جالب اینکه پیشنهاداتی را به فرد ارایه می کند.

در واقع این توصیه ها برای هر فرد انحصاری بوده و مبتنی بر شرایط خاص اوست.

این نوآوری را می توان یک اپلیکیشن خواب تعاملی دانست که به جز ثبت اطلاعات مربوط به کیفیت خواب فرد، توصیه هایی نیز به او ارایه می کند.

منبع :مهر



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

نوشته این اپلیکیشن خواب، توصیه هم می‌کند! اولین بار در مفیدستان پدیدار شد.


لینک منبع و پست :این اپلیکیشن خواب، توصیه هم می‌کند!
http://mofidestan.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%8c-%d8%aa%d9%88%d8%b5%db%8c%d9%87-%d9%87%d9%85-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%da%a9%d9%86%d8%af/

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 3,043
  • بازدید کلی : 18,595